۲۹ آبان ۱۳۹۳

تلویزیون هوشمند ال‌جی: یک پروانه اجتماعی

 

با تلویزیون هوشمند ال‌جی شما می‌توانید زندگی اجتماعی خود را همیشه داشته باشید. با خانواده و دوستان در سراسر دنیا، از روی همان کاناپه‌ای که روی آن لم داده‌اید، ارتباط برقرار کنید. در واقع حس می‌کنید همیشه با آنها هستید.

تمام لحظه‌ها را به اشتراک گذارید

در زمان پخش آگهی بازرگانی می‌توانید شبکه‌های اجتماعی را چک کنید و ببینید واکنش دوستانتان نسبت به چیزی که در حال تماشای آن هستید چیست. شبکه‌های اجتماعی را برای اطلاع از جدیدترین اخبار و شایعات در مورد چهره‌های مشهور چک کنید. دلتان برای خانواده یا دوستان تنگ شده است؟ با اسکایپ می‌توانید از همان جایی که نشسته‌اید شروع به مکالمه با آنها کنید. آخرین تصاویر تعطیلات خود را در Google+ آپلود کنید. از پیکاسا استفاده و آنها را با 24 فیلتر گوناگون ویرایش کنید و دوستان خود را در تصاویر برچسب بزنید.

سرگرمی را به اشتراک گذارید

با نمایش کلیپ خنده‌داری که در گوشی هوشمند خود ذخیره کرده‌اید از طریق Miracast و اتصال بی‌سیم به تلویزیون هوشمند همه را به خنده بیندازید. یک ویدئوی جالب در گوشی هوشمند خود دارید؟ آن را با استفاده از Tag ON با همه به اشتراک بگذارید تا بتوانید آنها را روی صفحه نمایش بزرگ  تلویزیون تماشا کنید. و اگر در آشپزخانه در حال تهیه میان‌وعده هستید، تبلت خود را به نمایشگر دوم تبدیل کنید و سرگرمی را با خود به آشپزخانه ببرید.

میهمانی را در دست بگیرید

کنترل جادویی Magic Remote Voice را در دست بگیرید و در میان برنامه‌های کاربردی با غلتک پیمایش کنید تا وضعیت خود را به‌روز کنید. اگر گیر کردید، کلید Voice یا صدا را کلیک کنید و از قابلیت صوتی برای باز کردن برنامه‌های کاربردی یا روشن کردن موسیقی و در نهایت سرگرم کردن میهمان‌ها استفاده کنید. حتی می‌توانید به صورت آنلاین غذا سفارش دهید و قبل از رسیدن میهمان‌ها میز شام را آماده کنید.

دو نفره بازی کنید

بازی Texas Hold ’Em را به صورت آنلاین و همزمان با 6 نفر بازی کنید. با آنها چت کنید، آواتار خود را سفارشی کنید و زمان کسالت‌بار روز را با شادی و هیجان سپری کنید. از بازی‌های تخته‌ای خوشتان می‌آید؟ نظرتان در مورد دزدان دریایی چیست؟ شاید هم Golden Age را دوست داشته باشید.

با تمام شهر مکالمه کنید

تلویزیون هوشمند شما، روشن باشد یا خاموش، یک دستگاه برای برقراری ارتباط است. نه فقط به خاطر صفحه نمایش بزرگ، بلکه به دلیل اینکه قابلیت‌های منحصربه‌فرد و سفارشی دارد. از دوربین کوچک LA8600 که در پشت تلویزیون تعبیه شده است هر زمان که خواستید استفاده کنید. این دوربین برنامه اسکایپ یا هر برنامه دیگری که از ویدئو استفاده می‌کند را باز می‌کند. با مدل‌های دیگر، شما می‌توانید به سرعت دوربین اسکایپ ال‌جی را متصل کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید