۱۹ آبان ۱۳۹۳

دستگاه پوشیدنی کودکانه و دوستدار محیط زیست ال‌جی KizON؛ راهیِ کشورهای سراسر دنیا

اولین مچ‌بند دوستدار محیط زیست بچه‌گانه با تأییدیه TÜV Rheinland و UL Environment به والدین امکان اتصال فوری به کودکانشان را می‌دهد.

KizON دستگاه پوشیدنی که برای کودکان از سوی ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) طراحی شده برای محیط‌هایی خاص مانند جلسات توسط TÜV Rheinland و Underwriters Laboratories Inc تأیید شده است. این دو شرکت دو تا از بزرگترین سازمان‌های جهانی پیشگام در زمینه تأیید محصولات هستند. KizON هم اکنون در کره جنوبی در دسترس است و عرضه برون مرزی آن از همین هفته در لهستان آغاز می‌شود و سپس، در دیگر بازارهای اروپایی عرضه خواهد شد.

KizON اولین دستگاه پوشیدنی است که نشان محصول سبز را از مرکز آزمایش پیشگام اروپا، تحقیقات و کارشناس تأیید، TÜV Rheinland، دریافت کرده است. سازمان UL Environment تأییدیه پلاتین ECOLOGO را به KizON جایزه داده است؛ بالاترین جایزه توسط این سازمان امریکایی با 120 سال قدمت. برای دریافت این تأییدیه‌ها، KizON فرایند سختی را پشت سر گذاشته است تا عملکرد آن از نظر پارامترهای گوناگونی مانند اجتناب از مواد شیمیایی خطرناک و سمی، قابلیت بازیافت، بازده انرژی و اثر کربن ارزیابی شود.

دکتر جونگ-سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل مرکز ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «KizON در پاسخ به نظر مشتریانی ساخته شده است که فناوری باید برای بهبود زندگی همه مشتریان استفاده شود و این ایده به ذهن ما خطور کرد که کودکان باید بیشترین بهره را ببرند زیرا آنها آسیب‌پذیرتر هستند. KizON از بالاترین استانداردهای محصولات کودک‌پسند برخوردار است و والدین و پرستاران می‌توانند راحت باشند که کودکانشان با استفاده از این فناوری پوشیدنی در امنیت کامل هستند.

KizON یک دستگاه پوشیدنی است که منحصراً برای کودکان پیش‌دبستانی و ابتدایی طراحی شده است و به والدین راهی ساده و راحت برای ردیابی مکان نوباوه‌گان خود با استفاده از چیزی که همیشه در جیب خود دارند، یعنی گوشی‌های هوشمندشان، ارائه می‌دهد. KizON به والدین این راحتی خیال را می‌دهد که نه تنها اطلاعات آنی در مورد شخصی که آن را در دست دارد ارائه می‌دهد بلکه به کودکان نیز امکان برقراری ارتباط مستقیم با آنها را از طریق یک کلید تماس تک‌مرحله‌ای One Step Direct Call می‌دهد. علاوه بر این، KizON شامل Location Reminder است و به والدین امکان می‌دهد تا از پیش هشدارهای مکانی را در زمان‌های خاص روز تنظیم کنند. عمر باتری 36 ساعت است و وقتی میزان انرژی تا 20 درصد افت می‌کند، یک هشدار صوتی و پیام متنی فعال می‌شود تا والدین و فردی که آن را می‌پوشد را مطلع کند که دستگاه را شارژ کند.

مجموعه گسترده‌ای از لوازم جانبی با شخصیت‌های انیمیشنی محبوب برای KizON در دسترس است. KizON در دو رنگ جذاب صورتی و آبی عرضه می‌شود. جزییات بیشتر در مورد قیمت و زمان دسترسی به صورت منطقه‌ای هنگام عرضه در بازارهای دیگر اعلام خواهد شد.

مشخصات اصلی:

  • شبکه: 2G GSM و 900 مگاهرتز/1800 مگاهرتز
  • فناوری مکان‌یابی: A-GPS، WPS (سیستم موقعیت‌یابی وای-فای)
  • حافظه: 64 مگابایت RAM/ 128 مگابایت ROM
  • باتری: 400 میلی‌آمپر
  • اندازه: 34.7x 55.2 x 13.9 میلی‌متر
  • وزن: 42.87 گرم
  • رنگ: آبی، صورتی

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید