۲۹ آبان ۱۳۹۳

نقطه عطفی برجسته در بخش انرژی خورشیدی ال‌جی الکترونیکس

 

واحد کسب‌و‌کار خورشیدی ال‌جی الکترونیکس رسیدن به نقطه‌ عطف جدیدی در تاریخ خود را جشن می‌گیرد. سازنده ماژول‌های MonoX، MonoX Black و MonoX NeoN به تازگی 5 میلیونمین ماژول را در کارخانه گامی در کره جنوبی ساخت.

تا به امروز، شرکت انرژی خورشیدی ال‌جی یا همان LG Solar مسئول تولید جهانی 1.3 گیگاوات انرژی خورشیدی بوده است. بنابراین، به ایجاد تحول جهانی در انرژی همچنان ادامه می‌دهد. از 5 میلیون پنل خورشیدی که تا کنون ساخته شده‌اند، 1.3 میلیون ماژول (یا 26 درصد) به مقصد بازار اروپا روانه شده است.

ماژول‌های MonoX شرکت انرژی خورشیدی ال‌جی به دلیل طراحی زیبا، قابلیت اطمینان و عملکردی با قیمتی معقولانه شهرت جهانی دارند. قاب سبک، قدرت بالا، مدیریت هوشمندانه کابل و نشان‌های لیزر در قاب آنودشده باعث می‌شود که این ماژول‌ها به پرطرفدارترین ماژول‌های خورشیدی در بازار امروز مبدل شوند.

سوِن آرمبِرِشت، مدیر بخش کسب‌وکار انرژی خورشیدی انگلیس در ال‌جی الکترونیکس، گفت: «این رقم موفقیت بزرگ و استمرار تقاضا برای انرژی‌های قابل تجدید در سراسر اروپا را پررنگ می‌کند. سرمایه‌گذاری در این بازار همچنان زیاد خواهد بود و خانه‌ها و مشاغل بیشتری بر روی تأسیسات خورشیدی سرمایه‌گذاری می‌کنند تا هزینه‌های خورشیدی را کاهش دهند. ما با تولید محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت‌های مناسب می‌خواهیم در انرژی پایدار پیشگام باشیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید