۲۸ آبان ۱۳۹۳

ال‌جی G3؛ یک کنترل از راه دور همه‌کاره برای خانه شما

 

تلفن هوشمند شما بیش از یک پخش‌کننده موسیقی، دوربین و البته یک تلفن همراه است. این ابزار می‌تواند دستگاهی برای کنترل همه خانه شما باشد. ما می‌خواهیم به شما توضیح دهیم که چطور این امر اتفاق می‌افتد.

به مدد فناوری گوشی‌های هوشمند قرن 21، شما می‌توانید از تلفن خود برای کنترل هر چیزی، از لامپ‌های خانه تا باغچه پشت خانه خود، در آن طرف دیگر دنیا، استفاده کنید. به شما می‌گوییم چطور.

کنترل سینمای خانگی

بگذارید با یک چیز ساده شروع کنیم: بیشتر گوشی‌های هوشمند این روزها اینفرارد دارند؛ مثل ال‌جی G3. تنها چند دقیقه وقت صرف کنید تا کدهای درست را برنامه‌ریزی کنید. بعد از آن تلفن همراه شما می‌تواند تلویزیون خانه را کنترل کند.

زندگی خود را نورباران کنید

بگذارید کمی خیال‌پردازی کنیم. فرض کنید تمام خانه شما به لامپ‌های هوشمند تجهیز شده است. شما می‌توانید برنامه کاربردی مربوطه را در گوشی هوشمندتان دانلود کنید و نورپردازی منزل خود را سفارشی کنید و نورها را به سلیقه خود و بر حسب زمان روز کم یا زیاد کنید. حتی می‌توانید لامپ‌ها را با موسیقی سینک کرده و رقص نور ایجاد کنید.

اجاق را روشن کنید

برخی شرکت‌ها ترموستات‌های هوشمندی ارائه می‌دهند که به شما امکان می‌دهد با استفاده از تلفن هوشمند یا تبلت میزان گرما را کنترل کنید. این گازها می‌توانند گرما را از طریق گوشی شما کنترل و آب داغ ایجاد کنند. شما می‌توانید مصرف انرژی را پیگیری کنید و دما را تغییر دهید تا وقتی منزل نیستید خانه خنک باشد و با رسیدن شما به منزل خانه گرم شود. مانند دستگاه‌های تهویه مطبوع جدید ال‌جی مجهز به AC Tag ON.

 

کنترل لوازم خانگی

اگر تخیلات شما فراتر از کنترل سیستم روشنایی و گرمایی منزل به پرواز درآمده است، پس، لابد به این فکر کرده‌اید که می‌توانید لوازم خانگی خود را هم به مدد اینترنت اشیا کنترل کنید. تنها چیزی که لازم دارید یک اتصال هوشمند است. با کمک برنامه کاربردی HomeChat ال‌جی و اتصال گوشی به دستگاه از طریق برچسب NFC به راحتی می‌توانید لوازم خانگی خود، نظیر ماشین لباسشویی، دستگاه تهویه مطبوع، یخچال، جاروبرقی، مایکروویو خود را از محل کار کنترل کنید.

کنترل گل‌های داوودی باغچه منزل

اینترنت اشیا فقط برای خانه نیست. تا باغچه منزل شما هم ریشه دوانده است. هم اکنون Edyn حسگری است که می‌تواند شرایط خاک باغچه را کنترل کند و یافته‌های خود را به گوشی شما مخابره کند. این حسگر به شما می‌گوید که چه زمانی وقت آب دادن به گیاه و باروری آن است و حتی چه گیاهانی برای شرایط نور و خاک شما مناسب هستند. اگر خیلی تنبل باشید، می‌توانید شیر آب Edyn را هم خریداری کنید. این شیر آب به حسگر متصل می‌شود و وقتی خاک باغچه خشک می‌شود، به صورت خودکار آن را آبیاری می‌کند.

فرمان‌های صوتی

شما می‌توانید ابزارهای الکترونیک منزل را با فرمان صوتی فعال کنید. ALYT یک هاب است که با اتصال به گوشی هوشمند شما فرمان‌های محاوره‌ای را می‌فهمد؛ فرمان‌هایی مانند “درب را ببند” یا “لامپ‌ها را روشن کن!”

امنیت هوشمند

شما می‌توانید از تلفن همراه خود برای ایمن نگه داشتن منزل استفاده کنید. August یک قفل هوشمند بدون کلید است که از گوشی بلوتوث‌دار شما برای دسترسی به منزل استفاده می‌کند. جالب است نه؟ شما می‌توانید با استفاده از یک برنامه کاربردی برای تلفن همراه کلیدهای حساس به زمان را برای دوستان، خانواده یا همکاران خود تهیه کنید. مثلاً خدمتکار منزل شما فقط می‌تواند چهارشنبه ساعت 3 به منزل شما وارد شود، در حالی که دوستان شما می‌توانند آخر هفته به راحتی وارد خانه شوند.

۱ نظر

مهسا ۲۹ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

سلام میخواستم بدونم نمایندگی های فروش معتبر گوشی الجیg2,g3 توی مازندران کجاست؟ چه شهری؟ مرسی

نظر دهید