۲۷ آبان ۱۳۹۳

تنوع در نمایشگر؛ ایده تحسین‌برانگیزی برای مانیتورهای ال‌جی

 

شرکت LG Display در بازار نمایشگرهای پیشرفته با محصولات سفارشی خود پیشگام است.

نمایشگر Neo BLADE– باریک‌ترین لبه در دنیا

لبه‌های بسیار باریک حس شگفت‌انگیزی از غوطه‌ورشدن را برای کاربر ایجاد می‌کند و فناوری AH-IPS تصاویری واضح ارائه می‌دهد که با طراحی متمایز جور در بیاید.

نسبت تصویر 21:9- صفحه سینمایی بزرگ Cineview با نسبت تصویر 21:9 و نمایشگر واضح IPS

صفحه‌نمایش با نسبت تصویر 21:9 تجربه بهتری در مشاهده بازی و فیلم، در مقایسه با نسبت 16:9 ایجاد می‌کند. قابلیت چندوظیفگی این مانیتور را به دو مانیتور مبدل می‌کند. علاوه بر این، ساختار بدون لبه طراحی متمایز را ایجاد می‌کند. بعد از مدل 73 سانتی‌متر با نسبت تصویر 21:9، مدل‌های 63 سانتی‌متر  86 سانتی‌متر با بازار جدید افزوده شدند.

نمایشگر فوق عریض

مانیتورهای 21:9 شرکت LG Display نمایشگری عریض‌تر از مانیتورهای 16:9 متداول دارند و برای چندوظیفگی بهینه شده‌اند. چنین نسبت تصویری در نمایشگر معادل 2.35:1 یا 2.39:1 کنونی است. بنابراین ، شبیه زمانی است که نوارهای سیاه بالا و پایین در صفحه‌‌نمایش‌های مرسوم 4:3 یا 16:9 نمایش داده می‌شود.

شما می‌توانید از فضای اضافی 5:9 مانیتور در مانیتور 21:9 برای جست‌وجوی بازی یا چک کردن جدول پخش برنامه‌ها هنگام مشاهده تلویزیون استفاده کنید. این کار کارایی چندوظیفگی را بهینه می‌کند.

علاوه بر این، نسبت تصویر برای فیلم بهینه شده است و بنابراین، شما می‌توانید فیلم‌های سینمایی را در حالت تمام‌صفحه بدون نوار سیاه در بالا یا پایین ببینید.

نسبت تصویر 1:1- اولین مانیتور دنیا با نسبت تصویر 1:1

پس از معرفی مانیتور 21:9، شرکت LG Display اولین مانیتور 67.3 سانتی‌متر در دنیا را با نسبت تصویر 1:1 معرفی کرد تا مجموعه مانیتورهای خود را با نسبت‌های تصویر گوناگون وسعت بخشد.

فناوری AH-IPS تصاویر واضحی را از هر زاویه‌ای اطمینان می‌دهد و لبه‌های باریک از هر چهار طرف (8 میلی‌متر) طراحی متمایز را امکان‌پذیر می‌کند.

چندوظیفگی

مانیتور شرکت LG Display با نسبت تصویر 1:1 معادل مانیتور 54.6 سانتی‌متر با نست تصویر 16:9 است که روی یک مانیتور 52 سانتی‌متر با نسبت تصویر 21:9 قرار دارد.

برنامه‌های کاربردی می‌توانند در بالا و پایین همزمان در حال اجرا باشند؛ انگار شما با دو مانیتور به طور همزمان کار می‌کنید. این مانیتور نیاز مشتریانی که محیطی برای چندوظیفگی لازم دارند را برآورده می‌کند.

وضوح بالا- بهترین وضوح برای حرفه‌ای‌ها

فناوری AH-IPS شرکت LG Display تصاویر واضحی بدون اعوجاج رنگ از هر زاویه‌ای نمایش می‌دهد. این فناوری از Adobe RGB استفاده می‌کند که فناوری پیشرفته بازتولید رنگ است. با کمک این قابلیت محصولی بهینه برای گرافیک، پزشکی، تولید برنامه، فیلم و CAD & CAM که برای بازار حرفه‌ای‌ها است ارائه می‌شود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید