۲۵ آبان ۱۳۹۳

زندگی را با طعم اندروید بچشید

زندگی موبایلی خود را به آغوش باز اندروید بسپارید و هرگز به پشت سر نگاه نکنید.

چه تازه وارد دنیای هوشمندها شده یا سیستم‌عامل گوشی خود را تغییر داده باشید، تغییر به اندروید پا گذاشتن به یک دنیای متفاوت است. گوشی‌های پیشرفته‌ و صدرنشینی مانند ال‌جی G3 بهترین‌های فناوری موبایل را ارائه می‌دهند و سرشت باز اندروید نیز به این معنی است که با هر بودجه‌ای می‌توان یک اندروید را از آن خود کرد.

چطور به اندروید برسید و با این سیستم‌عامل کار کنید؟ بخوانید تا بدانید…

1-      گوشی خود را انتخاب کنید

خرید یکی از بخش‌های سرگرم‌کننده است. اندروید برای شرکت‌های سازنده باز است تا گوشی‌های خود را به این سیستم‌عامل بچسبانند و آن را به دلخواه خود تغییر دهند. دنیای اندروید دنیایی از ابتکارات در رابط کاربری و جادوهای پیشرفته است. ال‌جی G3 با نمایشگر خیره‌کننده 5.5 اینچ Quad HD، مهارت‌های خیال‌انگیز در عکاسی و طراحی متالیک پیشرفته همانی است که خیلی‌ها به دنبالش می‌گردند. اگر به اندروید تغییر می‌دهد، با این گوشی می‌توانید به تاخت مانور دهید.

2-      مخاطبان خود را منتقل کنید

لازم نیست از ایمیل گوگل در یک گوشی اندروید استفاده کنید اما برای استفاده مفید از این دستگاه به یک حساب گوگل نیاز دارید. از هر حساب ایمیل و تلفن همراهی که هم اکنون استفاده می‌کنید، به دنبال گزینه‌ای برای منتقل کردن مخاطبان با vCard یا فایل‌های .CSV باشید. سپس، به مخاطبان خود در ایمیل گوگل در دسکتاپ بروید و گزینه ‘Import contacts…’ را در ستون سمت چپ انتخاب کنید.

اگر این تنظیمات را قبل از تنظیمات گوشی انجام داده باشید، تنها چیزی که لازم دارید این است که جزییات حساب گوگل را با روشن کردن گوشی جدید خود وارد کنید تا همه مخاطبان در گوشی بارگذاری شوند.

3-      دسترسی به تصاویر

اگر از سیستم‌عاملی که برنامه کاربردی Google+ دارد به اندروید تغییر می‌دهید، با انتقال تصاویر به گوشی جدید به خنده خواهید افتاد. شما فقط باید برنامه کاربردی Google+ را دانلود کنید و وارد حساب گوگل خود شوید. مستقیم وارد منو شوید و سپس، بر روی گزینه تنظیمات ضربه بزنید. به بخش Camera and Photos’ بروید و قابلیت ‘Auto Backup’ را فعال کنید. از این به بعد، تصاویر شما در کلاود ذخیره می‌شوند و در هر گوشی اندروید دیگری که حساب خود را باز می‌کنید می‌توانید تصاویر خود را از برنامه کاربردی تصاویر مشاهده کنید.

اگر سیستم‌عامل کنونی شما برنامه کاربردی Google+ ندارد، یک برنامه کاربردی دیگر برای پشتیبانی از کلاود انتخاب کنید که هم نسخه‌ای برای اندروید و هم سیستم‌عامل کنونی شما داشته باشد. OneDrive و Dropbox نمونه‌ای از این برنامه‌ها هستند.

4-      انتقال موسیقی

ذخیره موسیقی در گوشی تلفن همراه در سال‌ 2007 مد بود. حالا که زندگی خود را به اندروید تغییر داده‌اید فرصتی عالی در اختیار شماست تا موسیقی را با ابرها پیوند دهید و آنها را در کلاود ذخیره کنید. گوگل برای این کار برنامه کاربردی خاص خودش را دارد. کامپیوتر خود را روشن کنید و برنامه Google Play Music Manager را دانلود و نصب کنید. آن را روشن کنید و به جایی بروید که آهنگ‌ها در هارد درایو شما ذخیره شده‌اند. سپس، تکیه دهید و منتظر آپلود آهنگ‌های خود باشید. برنامه پخش موسیقی گوگل 20 هزار قطعه موسیقی را به رایگان در خود جای می‌دهد. شما می‌توانید از طریق برنامه کاربردی Play Music در گوشی اندروید جدید خود به آنها گوش دهید.

5-      برنامه‌های کاربردی خود را دانلود کنید

راهی برای انتقال ساده برنامه‌های کاربردی از یک سیستم‌عامل متفاوت به گوشی جدید شما نیست. سازگاری ندارند! خبر خوب اینکه، بسیاری از برنامه‌های کاربردی که ما همیشه استفاده می‌کنیم رایگان بوده و هم در اندروید و هم در پلت‌فرم‌های دیگر در دسترس هستند. شما می‌توانید نسخه اندروید این برنامه‌ها را دانلود کنید و به زندگی خود ادامه دهید! علاوه بر این، برنامه‌های کاربردی نظیر نت‌فلیکس نیاز به پرداخت مجدد ندارند. فقط کافیست آنها را دانلود کنید و با همان حساب کاربری متصل شوید.

فروشگاه مجازی اینترنتی گوگل یا Google Play Store بیش از 1.3 میلیون برنامه کاربردی دارد. پس، به راحتی می‌توانید سیستم‌عامل کنونی خود را کنار بگذارید و زندگی را با طعم اندروید بچشید.

۱ نظر

رضا ۱۶ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

توروخدا جواب بدید
اندروید ۵ واسه g3 خاورمیانه چه تاریخی میاد ؟؟؟؟؟

نظر دهید