۰۷ آبان ۱۳۹۳

طراحی و صدا در تلویزیون 55 اینچ Gallery OLED ال‌جی (مدل EA8800)

در بهترین حالت، تلویزیون می‌تواند یکی از وسایل بی‌نظیر دکوراسیون منزل باشد. یک فناری بسیار باریک، ساده و درخشنده که در اتاق نشیمن شما جاخوش کرده است و در انتظار این است که جدیدترین و باکیفیت‌ترین سرگرمی‌ها را به نمایش گذارد. با این حال، تلویزیون‌ها همه مثل هم نیستند و برخی از آنها ظاهر زیباتری نسبت به بقیه دارند.

تنها تلویزیونی که یک سرو گردن از همه بالاتر است تلویزیون هوشمند Gallery OLED ال‌جی است. در این تلویزیون، که صفحه‌نمایش ۵۵ اینچ دارد، کیفیت تصویر حرف اول را می‌زند: به جای استفاده از پیکسل‌های فرعی و استاندارد سبز، قرمز و آبی (RGB)، در این تلویزیون از پیکسل WRGB استفاده می‌کند؛ به این معنی که هر سری پیکسل یک پیکسل سفید فرعی دارد که دقت رنگ بالایی ایجاد می‌کند و تصویری نزدیک‌تر به آنچه کارگردان یا هنرمند خلق کرده است نمایش داده می‌شود.

قاب هنری

طراحی قاب هنری هم تلویزیون و هم اتاق نشیمن شما را با لمسی از سبک شیک دکور می‌زند و بیشترین بهره را از عمق کم و شگفت‌انگیز تلویزیون OLED ال‌جی می‌برد. هر چه که در تلویزیون OLED ال‌جی تماشا کنید همیشه هنر خواهد بود.

صدایی با طراحی هارمان / کاردون

مجموعه تلویزیون‌های پیشرفته ال‌جی از کیفیت صدای بسیار بهبودیافته‌ای برخوردار هستند که با همکاری هارمان/ کاردون، پیشگام در صنعت صدا، ایجاد شده است. چشم‌ها و گوش‌های خود را با تجربه مشاهده ناب تصویر که توسط ال‌جی ساخته شده خشنود کنید.

بلندگوهایی از جنس کرباس

راز مخفی در طراحی قاب هنری، به طور زیرکانه، وقتی آشکار می‌شود که شما صدای تلویزیون را بلند کنید. در پشت پوشش کرباسی قاب، سیستم قدرتمندی از بلندگوها پنهان شده است که صدایی بهبودیافته از دو دستگاه بلندگو و دو ووفر منتشر می‌کند. بدون قربانی کردن هیچ چیزی در طراحی یا فضا، تلویزیون Gallery OLED تأثیر صوتی هیجان‌انگیزی ارائه می‌دهد که به لذت مشاهده تصاویر برتر آن افزوده می‌شود.

کنترل هوشمند لمسی

کنترل هوشمند لمسی ظاهر تلویزیون و کنترل آن را بهتر می‌کند. کلیدهای لمسی زیر نمایشگر کنترل ملموس و بی‌نظیری در کارایی‌های اساسی تلویزیون را امکان‌پذیر می‌کنند.

پیکسل چهار رنگ (WRGB)

فناوری پیکسل چهار رنگ ال‌جی پیکسل فرعی سفید را که اصلاح 4 رنگ معمول است اضافه می‌کند و مجموع رنگ‌ها و دقت رنگ را افزایش می‌دهد. این فناوری به طور قابل ملاحظه‌ای توانایی پیکسل‌های OLED برای بیان رنگ واقعی را بهبود می‌بخشد و گامی عظیم در جهت سبقت گرفتن از نمایشگرهای معمولی برمی‌دارد. فناوری منحصربه‌فرد پیکسل چهار رنگ ال‌جی تنها برای نسل بعدی تلویزیون OLED است.

حالت گالری (Gallery Mode)

وقتی تلویزیون Gallery OLED ال‌جی در حالت استندبای یا آماده به کار است به تنهایی به یک گالری هنری تبدیل می‌شود که آثار نقاشی کلاسیک را در حالت گالری نمایش می‌دهد. علاوه بر ارائه کیفیت تصویر عالی نمایشگر OLED، اتاق شما را به یک گالری برای هنرهای زیبا تبدیل می‌کند.

۱ نظر

حسین ۸ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
وقتی نماینده انحصاری ال جی در ایران فقط معدودی از اقلام تولیدی این شرکت آنهم در مدلهای خیلی محدود را روانه بازار ایران می کند زیاد زحمت نکشید و محصولاتی که فقط از مبدا رسمی وارد می شود را معرفی کنید مثلا OLED فقط مدل EA9800 و بس ، سیستم های های فای ال جی اصلا ، رایانه یکپارچه یا All in one اصلا، سایر محصولات را هم که در ایران عرضه می شود در زمان عرضه اولیه نه بلکهآنهم با حداقل یکسال فاصله لطفا ( یعنی زمان عرضه در بازار ایران ) ، زیرا ادامه این رویکرد فقط به بازار غیر رسمی ( منظور قاچاق ) محصولات ال جی دامن می زند بطوز مثال سری LB یا همان سه بعدی هوشمند ۲۰۱۴ ال جی ماهها قبل از عرضه رسمی در بازار ایران موجود بود و تقریبا تمامی دستگاههای های فای Hi Fi یا همان رادیو پخش و ضبط صوتهای کوچک خانگی ال جی و سایر محصولات ریز و درشت دیگر هر چند با گارانتی شرکتهای گمنام در بازار عرضه می شوند اما اکثرا از مبادی رسمی وارد نشده اند .
موفق باشید .

نظر دهید