۱۴ آبان ۱۳۹۳

فروش جهانی ماشین‌های لباسشویی ال‌جی از مرز 20 میلیون گذشت

با حضور ماشین‌های لباسشویی ال‌جی در بیش از 160 بازار سراسر دنیا، ال‌جی توانست با فروش یک ماشین لباسشویی در هر 8 ثانیه به نقطه اوج خود در صنعت برسد

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اعلام کرد که بیش از 20 میلیون دستگاه از ماشین‌های لباسشویی خود را طی 5 سال گذشته در سراسر جهان به فروش رسانده و این یک دستاورد چشمگیر برای لوازم خانگی است که نشان از پیشگامی فناوری این شرکت در بازار ماشین لباسشویی دارد. در قلب این دستاوردها فناوری مبتکرانه شست‌وشو با 6 حرکت Direct Drive ال‌جی قرار دارد که به کاربران نتایج شست‌وشوی قدرتمند و بادقتی ارائه می‌دهد که شبیه شست‌وشوی واقعی با دست است.

فناوری شست‌وشو با 6 حرکت Direct Drive ال‌جی برای اولین بار در ماشین‌های لباسشویی با درب جلو در سال 2009 گنجانده شد و پس از آن در ژانویه 2010، در ماشین‌های لباسشویی که درب بالا دارند تعبیه شد. در اکتبر 2013، ال‌جی به فروش 10 میلیونی در فروش ماشین‌های لباسشویی با فناوری شست‌وشو با 6 حرکت Direct Drive دست یافت و تا اوایل این ماه، توانست 20 میلیون دستگاه را به فروش برساند. وقتی در هر 8 ثانیه یک ماشین لباسشویی ال‌جی در گوشه‌ای از دنیا پا به منزلی می‌گذارد، جای تعجبی نیست که ماشین‌های لباسشویی ال‌جی در بازارهای خاصی نظیر ایالات متحده، روسیه، چین و حتی در کره، که خالی از رقبای قوی نیست، استاندارد صنعت به شمار روند. ال‌جی برای حفظ پیشگامی خود تقریباً 150 حق امتیاز اجرایی را در چندین کشور اصلی برای فناوری شست‌وشو با 6 حرکت Direct Drive به ثبت رسانده است.

محبوبیت فناوری شست‌وشو با 6 حرکت Direct Drive در 6 حرکت مختلف شست‌وشو، شامل غلتاندن، ساییدن، آبکشی، پیچاندن، پله‌ای و تاب دادن، نهفته است که به صورت تکی یا ترکیبی نتایج شست‌وشوی قوی را ایجاد می‌کند. ماشین‌های لباسشویی ال‌جی از برنامه‌های شست‌وشوی بهینه‌ای برخوردار هستند که گستره‌ای از تنوع پارچه‌ها را در بر می‌گیرد. علاوه بر مراقبت بیشتر از الیاف لباس، حرکات ملایم منجر به چروک‌های کمتر و کاهش آسیب به پارچه می‌شود. ماشین‌های لباسشویی با فناوری موتور پیشرفته اینورتر Direct Drive نیرو می‌گیرند که با قابلیت اطمینان از 10 سال ضمانت پشتیبانی می‌شوند.

مؤسسه کره‌ای پیشرفت فناوری (KIAT) فناوری شست‌وشو با 6 حرکت Direct Drive ال‌جی را تأیید و جایزه تأییدیه فناوری سبز را برای کاهش گازهای گلخانه‌ای به آن اعطا کرده است. ماشین‌های لباسشویی ال‌جی با فناوری شست‌وشو با 6 حرکت Direct Drive تحسین‌ها و تأییدیه‌های زیادی از سازمان‌های مشتری‌محوری در ملت‌های سراسر دنیا، نظیر سوئد، اسپانیا، هلند، ایتالیا، استرالیا و ایالات متحده، دریافت کرده است. اما به جای اینکه یک جا بنشیند و به افتخارات فناوری شست‌وشو با 6 حرکت Direct Drive به خود ببالد، همچنان به معرفی فناوری‌های جدید ادامه می‌دهد که تا به امروز ذخیره در پول و انرژی را برای مشتریان به ارمغان آورده است. مثلاً، قابلیت انقلابی TurboWash قادر است برنامه‌های شست‌وشو را در 59 دقیقه تمام کند و مصرف انرژی را تا 15 درصد و مصرف آب را تا 40 درصد کاهش دهد.

کریس ایی، معاون اجرایی در شرکت لوازم خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «از همان روز اول، ال‌جی بر تولید فناوری‌های مبتکرانه‌ای متمرکز بود که در درجه اول و مهم‌تر از همه، مشتریان را مستفیذ کند. فناوری شست‌وشو با 6 حرکت Direct Drive نتیجه این فلسفه و سنت ال‌جی است. وقتی شما محصولی را می‌سازید که مشتریان می‌خواهند و این را در تمام چرخه عمر محصول در نظر می‌گیرید، سهم بازار شما بازتابی از رضایت آنها خواهد بود.»

۱ نظر

سعید ۱۵ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام
اینجانب اخیرا یک دستگاه لباسشویی lgخریداری کرده ام به مدل۱۴۹۶td24 که در سایت lg هر چقدر دنبالش گشتم نبود میخاستم اطلاعاتم را در مورد این ماشین بیشتر کنم,
در صورت امکان راهنماییم کنید
با تشکر

نظر دهید