۲۰ آبان ۱۳۹۳

فوت‌وفن‌های کار با ال‌جی G3؛ قدرتمندترین گوشی هوشمند ال‌جی (بخش هفتم)

به مرور، 30 نکته از 40 فوت‌وفن‌هایی که باید برای کار با ال‌جی G3 یاد می‌گرفتید را به شما آموزش دادیم. ممکن است خودتان برخی از آنها را کشف کرده و برخی دیگر را برای اولین بار از ما شنیده و یاد گرفته باشید. حالا این مطلب را بخوانید تا با 5 ترفند دیگر آشنا شوید.

1-      تغییر ظاهر برنامه‌ها

یکی از بهترین راه‌های سفارشی کردن ال‌جی G3 قابلیتی است که به خوبی از دید شما مخفی شده است! منوی تغییر برنامه‌ها که شما با کمک کلید پیمایش (شبیه دو مستطیل) به آن دسترسی پیدا می‌کنید، سه مرحله زوم یا بزرگنمایی دارد. با زوم انگشتی به بیرون می‌توانید برنامه‌های بیشتری در منو جای دهید و با زوم انگشتی به داخل به حالت آرایش معمول برگردید. شما می‌توانید هر وقت که خواستید ظاهر آن را تغییر دهید.

2-      رد تماس‌ها به صورت خودکار با پیام متنی سفارشی

ال‌جی G3 می‌تواند به سرعت تماس‌ها از شماره‌های خاص یا خصوصی را رد کند و این رد تماس با ارسال پیام متنی هم انجام می‌شود. برای اینکه لیست سیاه خود را درست کنید، برنامه شماره‌گیر را در G3 باز کنید. بر روی کلید سه‌مربعی ضربه بزنید. گزینه تنظیمات تماس یا ‘Call settings’ را انتخاب و سپس بر روی رد تماس یا ‘Call reject’ ضربه بزنید. برای ایجاد یک پیام متنی، به منوی قبل برگردید و گزینه رد تماس با پیام متنی یا ‘Decline with message’ را انتخاب کنید. شما می‌توانید از پیام‌هایی که به صورت پیش‌فرض به زبان انگلیسی در دسترس است استفاده کنید یا با فشار دادن کلید + پیام مخصوص به خود را تایپ کنید.

3-      مرتب کردن زبانه مخاطبان و نحوه نمایش آنها

برنامه شماره‌گیر به شما امکان می‌دهد نحوه نمایش زبانه‌های موجود و همین طور نحوه چیدمان مخاطبان بر اساس نام را تغییر دهید. برنامه شماره‌گیر را باز کنید، به زبانه مخاطبان یا Contacts بروید. بر روی کلید سه‌مربعی ضربه بزنید. دوباره، بر روی ‘Edit tabs’ ضربه بزنید و طبق دلخواه خود، آنها را مرتب کنید. سپس، روی کلید سه‌مربعی ضربه بزنید. از گزینه “Sort list by” و “View contact names as” برای تغییر ترتیب نمایش نام به نام خانوادگی در اول استفاده کنید یا اول چیدمان را بر اساس نام مخاطبان تغییر دهید.

4-      فوکوس دوباره بر روی عکس‌ها بعد از ثبت تصویر

برنامه کاربردی دوربین ال‌جی G3 به شما امکان می‌دهد تا بعد از ثبت تصویر بر روی عکس دوباره فوکوس کنید. برنامه کاربردی دوربین را باز کنید و به ترتیب بر روی گزینه Mode و سپس ‘Magic focus’ ضربه بزنید. مثل همیشه تصویر را ثبت کنید و سپس، به راحتی بر روی جایی که می‌خواهید دوباره فوکوس شود ضربه بزنید.

5-      ثبت اسکرین‌شات

آرایش عجیب کلید بازگشت در ال‌جی G3 باعث می‌شود که با نگه داشتن کلید روشن/خاموش و کم کردن صدا بتوانید اسکرین‌شات بگیرید. اما خب، کمی نیاز به زمان دارد تا در این کار مهارت لازم را پیدا کنید. قابلیت ساده‌ای است و هر چه بیشتر تمرین کنید، برای شما طبیعی‌تر می‌شود. ساده‌ترین راه این است که G3 را در دست بگیرید و انگشت وسطی خود را بین کلید روشن/خاموش و کم کردن صدا فشار دهید و نگه دارید. زمانی که نوک انگشت شما با هر دو کلید به طور همزمان تماس پیدا کرد، آن وقت پی خواهید برد که در جای درست هستید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید