۲۰ آبان ۱۳۹۳

معرفی LG Ultra PC Gram ؛ یک اولترابوک فوق‌العاده باریک و سبک‌وزن

نمایشگر IPS Full HD محصول LG Display برای تولید یک اولترا پی.سی باریک‌تر و سبک‌تر به نام Gram به کار می‌رود.

اولترا پی.سی Gram ال‌جی توجه بسیار به خود جلب کرده است زیرا ال‌جی یک اولترابوک فوق‌العاده باریک و سبک‌وزن را ساخته که بدون قربانی کردن عملکرد سیستم از وزنی کمتر از یک کیلوگرم برخوردار است. ال‌جی توانست به لطف فناوری LG Display به این پیشرفت چشمگیر دست پیدا کند. ببینید چه فناوری در پس این اولترابوک فوق‌العاده باریک و سبک Gram نهفته است.

نمایشگر Full HD در اولترابوک Gram ال‌جی

اولترا پی.سی Gram ال‌جی از نمایشگر شگفت‌انگیز 13.3 اینچ IPS Full HD برخوردار است. این نمایشگر Full HD (با وضوح 1080×1920 پیکسل) است و به کاربران امکان می‌دهد 3 برابر اطلاعات بیشتری را، در مقایسه با لپ‌تاپ‌هایی که وضوح HD دارند، ببینند. چندوظیفگی به این معنی نیست که شما می‌توانید بین چندین پنجره عقب و جلو بروید. اگر شخصی برای ایجاد اسناد از مراجعه مکرر به وب‌سایت یا مقایسه با چندین سند دیگر خسته شده است، اکنون می‌تواند افزایش قابلیت تولیدی را با وضوح Full HD تجربه کند.

به دلیل خاصیت حمل و نقل لپ‌تاپ‌ها، اندازه نمایشگر یک عامل محدودکننده است. فناوری LG Display امکان ایجاد Full HD در نمایشگرهای کوچکتر را امکان‌پذیر می‌کند.

کیفیت تصویر برتر با پنل IPS

نمایشگر IPS در اولترا پی.سی Gram ال‌جی کیفیت تصویر باورنکردنی دارد. در مقایسه با پنل‌های نمایشگر معمول، نمایشگرهای IPS در نمایش تصاویر واقعی با دقت رنگ بالا و جزییات شگفت‌انگیز عالی هستند.  افرادی که اولترا پی.سی Gram ال‌جی را می‌خرند می‌توانند از کیفیت تصویر شگفت‌انگیز در زمان مشاهده فیلم یا برنامه‌های تلویزیونی دلخواه لذت ببرند.

علاوه بر این، یکی از مزایای اصلی داشتن پنل IPS زاویه دید عریض و خارق‌العاده آن است. بر خلاف نمایشگرهای متداول، زاویه دید عریض پنل IPS به فرد امکان می‌دهد تا تصاویر را با رنگ قابل ملاحظه و بدون اعوجاج تا زاویه 178 درجه ببیند. وقتی نمایشگر IPS در دستگاه‌های همراهی مانند اولترا پی.سی Gram ال‌جی به کار می‌رود، دیگر نیاز به تنظیم زاویه دید نیست.

طراحی باریک؛ مکمل لبه باریک 4.4 میلی‌متری

طراحی ظریف اولترا پی.سی Gram ال‌جی چشم را خیره می‌کند. طراحی فوق باریک Gram با فناوری Neo-Edge شرکت LG Display کامل می‌شود. فناوری Neo-Edge نوعی فناوری است که لبه‌ باریک در اطراف صفحه را امکان‌پذیر می‌کند. این فناوری می‌تواند فضای بزرگتری برای نمایشگر ایجاد کند و قابلیت حمل را افزایش دهد. لازم به ذکر نیست که این فناوری طراحی باریک و نازک اولترا پی.سی Gram ال‌جی را امکان‌پذیر کرده است.

این مطلب مروری کلی بر  اولترا پی.سی Gram ال‌جی و نمایشگر IPS Full HD LED بود. فناوری نمایشگر LG Display کیفیت تصویر برتر را برای نوت‌بوک‌های باریکی مانند اولترا پی.سی Gram ال‌جی فراهم می‌کند. شرکت LG Display به ابتکار در ارائه نوت‌بوک‌های سبک و باریک همچنان ادامه خواهد داد.

۵ نظر

BEHZAD ۲۰ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

ایول خیلی خوبه یعنی عالیه من خیلی منتظر لپ تاپ های جدید الجی در بازار بودم . انشاا… یکیشو حتما حتما اگه بیاد ایران میخرم ممنون از اطلاع رسانیتون و خسته نباشید

محمد حسین ۲۰ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

سلام سخت افزارش چیه؟قیمت؟ایران میاد یانه؟

BEHZAD ۲۲ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

سلام خسته نباشید . لطفا میشه بگید این لپ تاپ ال جی کی میاد ایران چون خیلی خیلی بی صبرانه منتظرشم لطفا بگید کی میاد ایران و قیمتش چنده؟؟؟؟ ممنون از زحماتتون

BEHZAD ۲۳ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

سلام خسته نباشید . لطفا اگه جواب سوالم رو بدید ممنون میشم

BEHZAD ۲۴ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

سلام خسته نباشید .این لپ تاپ ال جی کی میاد ایران و قیمتش چنده؟؟؟؟ ممنون از زحماتتون

نظر دهید