۰۶ آبان ۱۳۹۳

نمایشگاه اختصاصی کره جنوبی؛ فرصتی دوباره برای درخشش ال‌جی در ایران

نمایشگاه اختصاصی کره جنوبی به نام KOREAN EXPO 2014 در مرکز نمایشگاه‌‎های بین‌المللی تهران افتتاح شد. آغاز به کار این نمایشگاه در 5 آبان بود و تا 7 آبان نیز شرکت‌های کره‌ای، از جمله ال‌جی الکترونیکس، میزبان بازدیدکنندگان هستند.

شرکت ال‌جی الکترونیکس، به عنوان یک شرکت پیشگام در فناوری، با حضور خود در این نمایشگاه موقعیت برتر خود را در زمینه تولید و عرضه لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و موبایلی پررنگ‌تر کرد.

علاوه بر ال‌جی، 58 شرکت کره‌ای دیگر در زمینه‌های الکترونیکی، خودرو، آرایشی-بهداشتی، ماشین‌ها و ابزار آلات، لوازم ساختمانی و لوازم پزشکی نیز حضور داشتند. نمایشگاه اختصاصی کره جنوبی در سال 2014 با حمایت سفارت کره جنوبی در ایران و توسط شرکت کُترا (Kotra) برگزار شده است.

ال‌جی در تمامی نمایشگاه‌ها به برپایی شیک‌ترین و زیباترین غرفه‌ها زبانزد است. این شرکت خوشنام کره‌ای از همان روز اول که پا به ایران گذاشت با محصولاتش چندین و چند سال است دل مشتریان خود را ربوده است. ال‌جی در غرفه امسال خود جدیدترین و پیشرفته‌ترین مدل‌ها از تلویزیون‌های Ultra HD 4K، OLED منحنی و تلفن‌های هوشمند جدیدش مانند ال‌جی G3، تبلت ال‌جی G Pad و جاروی بهداشتی استلا که مخصوص تختخواب و مبلمان است را به نمایش عموم گذاشت.

از جمله چیزهایی که می‌شد با یک نگاه اجمالی به غرفه ال‌جی به آن پی برد، شور و اشتیاق این برند پرآوازه برای کار در ایران و تعهد آن به ارائه بهترین، پیشرفته‌ترین و کامل‌ترین محصولات و فناوری‌ها به مشتریان وفادار ایرانی است.

ولی‌الله افخمی راد، رئیس سازمان توسعه تجارت، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه به ظرفیت مبادله تجاری ایران و کره جنوبی اشاره کرد و گفت: «اکنون حجم مبادله این دو کشور بیش از 5 میلیارد دلار است و موازنه به سمت واردات از کره است که باید به حد تعادل برسد و امیدواریم با برپایی چنین نمایشگاه‌هایی کره‌ای‌ها فقط به فروش محصولات اکتفا نکنند، بلکه در ایران سرمایه‌گذاری کرده و تکنولوژی خود را به مرور انتقال دهند.»

سفیر کره جنوبی نیز در سخنان خود با توجه به گستره فعالیت و تعامل دو کشور در زمینه‌های اقتصادی و بازرگانی افزود: «دو کشور در زمینه‌های دیگری از جمله فرهنگ و هنر نیز با هم تعاملات خوبی را در چند سال اخیر داشته اند.»

همچنین، آقای هو، رئیس سازمان توسعه تجارت کره جنوبی، هدف از برگزاری نمایشگاه اختصاصی کشورش در ایران را معرفی تکنولوژی کره جنوبی به شرکت‌های ایرانی عنوان کرد و گفت: «یکی از معروف‌ترین صنایع کره، صنعت فناوری نوین و آی.تی است و در کنار آن خودرو، قطعات خودرو و لوازم خانگی نیز بازار خاص خود را دارد.»

در حاشیه نمایشگاه تصاویر خیابان سئول در شهر تهران، خیابان تهران در شهر سئول و بازی های تکواندو و فوتبال ایران- کره جنوبی نمایش داده شده بود.

ال‌جی چشم‌انتظار حضور مشتریان وفاردار ایرانی در غرفه خود در نمایشگاه اختصاصی کره جنوبی 2014 است. تا 7 آبان فرصت دارید با شرکت در این نمایشگاه جدیدترین محصولات ال‌جی را از نزدیک ببینید و از تجربه کار با آنها لذت ببرید.

۶ نظر

محمد حسین ۶ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

سلام میشه خواهش کنم یه روز دیگه هم به نمایشگاه اضافه کنید تاما که تهران نیستیم بتونیم توی این نمایشگاه شرکت کنیم.ممنون میشم این کارو بکنید.

ال جی ۷ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

زمان نمایشگاه به برگزار کننده آن مرتبط است و ما نمیتوانیم کاری کنیم

محمد حسین ۷ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

سلام پس لطفا دفعه ی بعدی که نمایش
گاه دارید حداقل دوروز زود تر اعلام کنید ما بدونیم بیایم.بعد میخواستم بدونم الجی نمایشگاهی رو خودش برگزار نمیکنه که همه محصولاتش رو به نمایش بگزاره.

میثم عالمی ۷ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

چرا چند روز قبل از شروع اعلام نکردید تا ما شهرستانی ها هم امکان شرکت در نمایشگاه را داشته باشیم ؟

محمد حسین ۷ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

سلام خداییش که برنامه ریزی ندارن.

سحر ۱۳ مهر ۱۳۹۵ پاسخ

سلام شما از نمایشگاه های که در سئول برگزار میشه اطلاعاتی دارید؟

نظر دهید