۰۵ آبان ۱۳۹۳

یک OLED منحنی جدید از ال‌جی با طراحی کاملا متفاوت پایه

اگر تاکنون فکر می‌کردید که تلویزیون OLED منحنی ال‌جی فقط در یک مدل و طراحی ارائه می‌شود، لازم است دوباره نگاهی به محصولات جدید این شرکت بیاندازید که به تازگی وارد بازار ایران شده است. تلویزیون 55 اینچ ال‌جی با مدل EC93000، بر خلاف مدل قبلی با طراحی پایه کریستالی که تمام سطح زیرین تلویزیون را اشغال کرده، از پایه هلالی برخوردار است که بخش میانی تلویزیون را فرا می‌گیرد. به گفته وب‌سایت تخصصی و پرطرفدار CNet، این تلویزیون بهترین تصویر ممکن را دارد. شما زیبایی این شاهکار هنری را از تمام زوایا به چشم خواهید دید.

4 پیکسل رنگ

فناوری پخش تصاویر با استفاده از چهار رنگ با افزودن رنگ سفید به سه رنگ اصلی (قرمز، سبز و آبی) پدید می‌آید و باعث میگرمی‌شود تغییرات شگرفی در بازه پوششی رنگ‌های اصلی و تصحیح وضوح رنگ‌ها حاصل آید. این تغییرات باعث می‌شود قدرت پخش رنگ در هر پیکسل OLED بیشتر گردد و تصویر با رنگ و نور بی نظیری به نمایش درآید.

بدنه فیبرکربن و یکپارچه

طراحی براق پشت تلویزیون‌های OLED از فیبر کربن پیشرفته ساخته شده است. فیبر کربن CFRP یکی از مواد باکیفیت است که در ساخت هواپیما و خودروهای فوق سریع به کار می‌رود و موجب سبکی، مقاومت و دوام خارق‌العاده می‌گردد.

کنتراست رنگ بی نهایت

بهترین کنتراست رنگ نسبت به تلویزیونهای معمولی؛ محدوده کنتراستی که در سایر تلویزیون‌ها دست نیافتنی است. از آنجایی که هر پیکسل نوردهی مخصوص به خود را دارد نیاز به نوردهی توسط لامپ مرکزی یا واسط بین پیکسل‌ها ندارد و هر پیکسل قابلیت کنترل نوردهی و درخشندگی خود را به صورت مجزا دارد. این امر سبب می شود عمق رنگ و تناژ تولیدشده توسط آن جلوه‌های طبیعی و تصاویر فوق واقعی و نزدیک به رنگ سوژه اصلی نزدیک به بی‌نهایت را تولید کند.

سینما سه‌بعدی

سینما سه بعدی نسل جدیدی از فناوری سه‌بعدی است که مرزها را در نوردیده و تجربه سینمای واقعی را ارائه می‌دهد. مدل‌های جدید سازگار با چشم و فاقد پرش تصویر هستند. فناوری سه‌بعدی این مدل تیرگی تصویر را از میان برده است. عینک‌ها نیز بسیار سبک‌تر و فاقد باتری هستند. از جدیدترین فناوری سه‌بعدی به خاطر آسودگی و کیفیت آن لذت ببرید.

ماشین زمان 2

دیگر نگران از دست دادن برنامه مورد علاقه خود نباشید. با نسخه به‌روزشده ویژگی جذاب ماشین زمان ال‌جی می‌توانید برنامه مورد علاقه خود را ضبط نمایید و هیچ برنامه‌ای را از دست ندهید.

کنترل جادویی

هر تلویزیون هوشمند ال‌جی مجهز به یک کنترل جادویی است. این ابداع کمک مؤثری در کنترل آسان و کارامد تلویزیونتان دارد. فقط اشاره کنید و سپس کلیک کنید، اکنون، کمترین زمان ممکن را در مرور صفحات سپری می‌کنید و بیشتر به تفریح می پردازید!

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید