۲۱ آبان ۱۳۹۳

10 جایزه نوآوری برای ال‌جی الکترونیکس از CES 2015

طراحی عالی و ابتکار در چهار بخش تأیید شدند؛ تلویزیون‌های OLED ال‌جی و گوشی‌های هوشمند و پیشرفته سری G برای سومین سال  متوالی برنده شدند.

سئول، 12 نوامبر 2014- انجمن لوازم الکترونیک مصرفی (CEA) تعالی ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) در طراحی  و فناوری را با اعطای 10 جایزه افتخارآمیز و بین‌المللی ابتکار از CES 2015 تأیید کرد. بخش لوازم سرگرمی خانگی، لوازم خانگی و دستگاه‌های موبایل مفتخر به جایزه ابتکار CES 2015 در چهار بخش بسیار رقابتی شدند: لوازم خانگی، لوازم جانبی کامپیوتری، نمایشگرهای ویدئویی و دستگاه‌های بی‌سیم.

جایزه ابتکار CES در سال 2015 شامل تلویزیون شاهکار منحنی و منعطف 77 اینچ 4K OLED TV، گوشی هوشمند و بسیارتحسین‌شدۀ G3 و فناوری انقلابی خشک‌کن EcoHybrid ال‌جی با پمپ گرمایشی است. این سومین سال متوالی است که تلویزیون‌های ال‌جی و گوشی‌های هوشمند و پیشرفته سری G از CES جایزه دریافت می‌کنند. دیگر محصولات ال‌جی که جوایز 2015 را به خود اختصاص دادند شامل تلویزیون 4K Ultra HD و تلویزیون‌های OLED، مانیتورهای کامپیوتر و لوازم خانگی می‌شود که 7 ژانویه، در خلال برگزاری نمایشگاه بین‌المللی CES 2015 در لاس‌وگاس اعلام خواهد شد.

ویلیام چو، رئیس و مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس امریکا، گفت: «جوایز نوآوری در CES 2015 در چندین بخش تعهد ال‌جی به این وعده‌ برند را ثابت می‌کند: “نوآوری برای زندگی بهتر”. در CES که ژانویه برگزار می‌شود، ما می‌خواهیم محصولات جدید و پیشرفته‌ای را نمایش دهیم که می‌توانند به طور یکپارچه‌ای با زندگی مشتریان درهم‌آمیزند و حتی سطح زندگی آنها را ارتقا دهند.»

تلویزیون 77 اینچ منعطف 4K OLED ال‌جی به بینندگان امکان می‌دهد تا درجه انحنا را بر حسب تعداد مخاطبان یا نوع محتوایی که می‌بینند تنظیم کنند. این تلویزیون پیشرفته 4K OLED به صورت خودکار کیفیت صدا و تصویر را برای همخوانی با درجه انحنا بهینه می‌کند.

ال‌جی G3، با ارائه تجربه کاربری آسان و ملموس در نمایشگر 5.5 اینچQuad HD  و دوربین 13 مگاپیکسل OIS+ با فوکوس لیزری خودکار، نشان می‌دهد که چطور “سادگی در اوج هوشمندی” امکان‌پذیر است. این گوشی با طراحی زیبایش یکی از گوشی‌های هوشمندی است که بسیار مورد تحسین قرار گرفته است و بیش از 170 اپراتور در سراسر دنیا آن را ارائه کرده‌اند.

خشک‌کن EcoHybrid ال‌جی با ستاره انرژی اولین در امریکاست که ترکیبی از ماشین خشکشویی معمولی با پمپ گرمایشی است که با بازیافت گرما انرژی را کاهش می‌دهد و تا 50 درصد در مصرف انرژی، بدون لطمه بر عملکرد، صرفه‌جویی می‌کند. ال‌جی فناوری را به ارمغان می‌آورد که معمولاً در دستگاه‌های تهویه مطبوع و تصفیه هوا وجود داشته است اما اکنون به اتاق رختشویخانه هم راه پیدا کرده است تا بازده انرژی را بیشتر کند.

جوایز ابتکار CES توسط CEA پشتیبانی می‌شود و انجمن طراحان صنعتی امریکا آن را تقدیر می‌کند. این جوایز بر پیشرفت محصول در طراحی فناوری و مهندسی تأکید دارد. جوایز ابتکار CES یا CES Innovation Awards هر سال توسط هیئتی از طراحان صنعتی مشهور، مهندسان و خبرنگارانی که بر محصولات موجود داوری می‌کنند انتخاب می‌شود. داوری بر اساس تنوعی از معیارها شامل ارزش کاربر، زیباشناختی، طراحی مبتکرانه، کیفیت و همخوانی با کیفیت زندگی صورت می‌گیرد.

ال‌جی، طی 10 سال گذشته، مفتخر به دریافت بیش از 150 جایزه از CES Innovation Awards شده است. اطلاعات بیشتر در مورد محصولاتی که جایزه طراحی مبتکرانه و مهندسی را از CES 2015 دریافت‌ کرده‌اند را می‌توانید در وب‌سایت www.CESweb.org/Innovations ببینید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید