۰۸ آبان ۱۳۹۳

5 دلیل برای خرید گوشی هوشمند ال‌جی G3 Beat

 

ال‌جی G3 فرمول برنده را در میان گوشی‌های هوشمند از آن خود کرده است و حالا در مدلی جدید و کوچک‌تر شما را همچنان خرسند نگه می‌دارد. آیا دوست دارید با برادر کوچکتر ال‌جی G3 آشنا شوید؟ همه شما به خوبی ال‌جی G3 Beat را که به تازگی وارد بازار ایران شده است می‌شناسید. در این مطلب، 5 دلیل برای خرید این محصول جمع‌وجور و دوست‌داشتنی عنوان می‌کنیم:

1-      شبیه بهترین گوشی هوشمند دنیاست

ال‌جی G3 استاندارد نمایشگر را در گوشی‌های هوشمند 5.5 اینچ HD با ظاهر و طراحی عالی و چشم‌نواز ایجاد کرده است. ال‌جی G3 Beat یک گوشی 5 اینچ است که همان ظاهر مرغوب را دارد و قاب منحنی و متالیک آن و کلیدهای صدا و روشن/خاموش در پشت گوشی برای استفاده بسیار راحت هستند.

2-      بزرگ نیست

یک بار گفتیم؟ این گوشی هوشمند مانند G3 یک فبلت نیست. نیم اینچ کوچک‌‌تر از G3 است. اگر به دنبال یک گوشی هوشمند جدید می‌گردید اما نمی‌خواهید خیلی غول‌پیکر باشد، این گوشی 5 اینچ یک همراه خوب و شیک برای شما خواهد بود. ال‌جی G3 Beat حتی در کوچک‌ترین جیب‌ها هم جا می‌شود و کار کردن با یک دست بسیار آسان است. با یک دست شام بخورید و با دست دیگر با تلفن هوشمندتان کار کنید! خب، ما می‌دانیم! شما مهم هستید و آدم‌های مهم هم خیلی سرشان شلوغ است J

3-      اندازه مهم نیست

این بهترین خبری است که تاکنون شنیده‌اید، نه؟ بله، ال‌جی G3 Beat کمی کوچک‌تر است اما نه آنقدر که در مقابل هوشمندهای دیگر به چشم نیاید. نمایشگر 720×1280 پیکسل HD تصاویر و ویدئوهای دقیق و زیبایی را نمایش می‌دهد و با وجود تراشه چهارهسته‌ای 1.2 گیگاهرتز آن قیمتی مقرون به صرفه دارد.

4-      اشعه لیزر دارد

جای تحسین دارد که این گوشی نیز مانند G3 از اشعه لیزر برخوردار است. دوربین G3 Beat از فناوری فوکوس لیزری بهره‌مند است. اشعه برای اندازه‌گیری بین لنز و سوژه تابانده می‌شود تا فوکوس در عکاسی شما تیزتر باشد. این فناوری به همراه فناوری OIS (تثبیت نوری تصویر) مات‌شدگی، که توسط لرزش دست کاربر ایجاد می‌شود، را کاهش می‌دهد. دوربین ال‌جی G3 با حسگر 8 مگاپیکسل خود تصاویر خارق‌العاده و باکیفیتی ثبت می‌کند. برنامه کاربردی دوربین هم بسیار کمینه‌گرا شده است و شلوغی‌های روی صفحه را برطرف می‌کند. کافیست یک ضربه بزنید تا هم فوکوس کنید و هم تصویر را ثبت کنید.

5-      جلوه‌های خاص ال‌جی در اندروید

علاوه بر برنامه کاربردی ساده دوربین، هر چه ابتکار در رابط کاربری گوشی پرچمدار G3 دیدید، همه را در G3 Beat خواهید یافت. ال‌جی فوت کوزه‌گری خود را در سیستم‌عامل اندروید دمیده است تا کارایی‌های ساده را با رنگ‌های جذاب اولویت‌بندی کند. یکی از آنها صفحه‌کلید هوشمند در G3 است که خودش می‌داند شما قصد دارید چه چیزی را تایپ کنید. علاوه بر این، طبق سلیقه شما ارتفاع آن تغییر می‌کند. دیگری، برنامه کاربردی Quick Memo+ است که به شما امکان می‌دهد تصاویر را به سرعت نشانه‌گذاری و یادداشت‌برداری کنید. قطعاً G3 یک پرچمدار است اما عملکرد روان G3 Beat، امکانات شیک و اندازه جمع‌وجورش به این معنی است که شما باید در انتخاب گوشی بعدی خود تجدید نظر جدی به عمل آورید و گوشه چشمی هم به G3 Beat بیاندازید.

۳ نظر

محمد حسین ۹ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

سلام اولا وقتی به یک اسمارت فون لقب مینی را میدهید یعنی فقط کوچک تر نه اینکه qhd تبدیل به HD شود یا ۱۳مگاپیکسل به ۸ برسد و فرکانس وپردازنده اش فرق بکند البته قبول دارم که الجی تنها کسی نیست که این مشکل را دارد اما سونی در سری Z3 این مشکل رو برطرف کرده و کلمه مینی را درست به کار برده.لطفا این مشکل رو به شرکت الجی اعلام کنید تا در سری G4 این مشکل رابرطرف کند ولطفا بهشون بگین هم سری جدید G FLEX رو به بازار بدن هم در سری استایلوس بعدی یک محصول برای رقابت با نوت۴ بسازد نه یک محصول میان رده یا حداقل یک مدل به قدرتمندی نوت۴ و یک مدل مینی برایش بدهد.ممنون ببخشید که نقد تندی کردم باور کنید بخاطر خود الجی این کارو میکنم این سامسونگیا یه گلکسی آلفاو نوت۴ فلزی دادن بیرون دارن مارو مسخره میکنن وای به حال وقتی که پردازنده اگزینوس اکتا بدرد نخورشون از تگرا کی۱واسنپدراگون ۸۱۰ بزنه بالا.لطفا این نطر رو در جلسات وشرکتتون اعلام کنید.

نیما ۲۱ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
ببخشیدیه سوال داشتم.آیا این گوشی از کاور هوشمند هم پشتیبانی می کند؟

mostafa ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ پاسخ

اقا اشعه لیزرش وقتی فوکوس می کنه معلوم میشه؟
یعنی میاد بیرون؟

نظر دهید