۰۶ آذر ۱۳۹۳

بهترین راه برای یادداشت‌برداری با قیمتی هوشمندانه‌تر چیست؟

ال‌جی G3 Stylus با قلمی که مخصوص خودش تعبیه شده است بیشترین ارزش را ایجاد می‌کند. علاوه بر وجود قلم، نمایشگر 5.5 اینچی که برای انجام وظایف +QMemo بسیار بسنده و کافی است دیگر جای تردیدی برای خرید این گوشی هوشمند شیک باقی نمی‌گذارد.

طراحی مرغوب با قلم

با قلم G3 Stylus شما می‌توانید به راحتی طراحی کنید و با دقت و آسودگی بیشتر یادداشت بردارید. با طراحی منحنی منحصربه‌فرد که با پوسته متالیک احاطه شده است مرکز توجه باشید.

نمایشگر بزرگ 5.5 اینچ

نمایشگر 5.5 اینچ بزرگترین اندازه نمایشگر در گوشی هوشمند با قابلیت حمل آسان است که به شما امکان می‌دهد چیزهای بیشتری را ببینید و کارهای بیشتری انجام دهید. از چیزی که دوست دارید روی نمایشگر بزرگی که یک دفتر یادداشت هم به حساب می‌آید لذت ببرید.

دوربین 13 مگاپیکسل با فلاش

ال‌جی G3 Stylus با حسگر 13 مگاپیکسل بهترین کیفیت تصویر را برای شما رقم می‌زند. شما می‌توانید تصاویر واضح‌تر و روشن‌تر را حتی در شرایط تاریک و کم‌نور ثبت کنید. با تنظیم سریع فوکوس، شما هرگز صحنه‌ای که می‌خواهید را از دست نخواهید داد.

ثبت نما با حالت

با حالت یا اشاره دست عکس بگیرید. برای عکس‌برداری، دست خود را بالا ببرید تا دوربین آن را تشخیص دهد. جعبه‌ای بر روی صفحه‌ ظاهر می‌شود. سپس، دست خود را مشت کنید تا دوربین بتواند آن را حس کند و به صورت خودکار تصویر را ثبت کند. با قابلیت Gesture Shot بهترین نما را ثبت کنید.

باتری 3 هزار میلی‌آمپر

عمر طولانی باتری تضمین می‌کند که شما نیروی لازم برای انجام هر وظیفه‌ای را در طول روز دارید.

قابلیت Knock Code

تنها با یک الگوی ضربه سفارشی شامل 3 تا 8 ضربه گوشی خود را در آن واحد بیدار و قفل آن را باز کنید. بیش از 86 هزار ترکیب احتمالی سطحی جدید از سرگرمی و جذابیت برای شما ایجاد می‌کند.

صفحه‌کلید هوشمند

صفحه‌کلید هوشمند در ال‌جی G3 Stylus شما را به یک تایپیست حرفه‌ای مبدل می‌کند. استفاده از این صفحه‌کلید آسان است و برای تطبیق با نیازهای شما سفارشی شده است تا پیمایش طبیعی و تشخیص لغت به شیوه قابل اعتماد را فراهم کند. علاوه بر این، شما می‌توانید ارتفاع و تنظیمات صفحه‌کلید را تغییر دهید.

قابلیت +QUICK MEMO

به سرعت یادداشت بردارید، دست‌نوشته‌های متفاوتی خلق کنید و تصاویر خود را با قلمی که دقیق‌تر از انگشتانتان است شخصی کنید.

۳ نظر

m.m ۱۳ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

برا این گوشی اندروید ۵ میاد دیگه؟؟؟

علی ۱۷ دی ۱۳۹۳ پاسخ

واقعا این گوشی از هر بعد و نظر ترکونده قیمتشم عالیه.دستتون درد نکنه.(-: (-B

رضا ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

گوشی روان و خوش دستیه قلمش هم عالیه با اومدن بروزرسانی به آندروید ۵ دیگه هیچی کم نداره

نظر دهید