۰۶ آذر ۱۳۹۳

تغییر منصب‌های مهم در واحدهای تجاری ال‌جی الکترونیکس برای افزایش رقابت

شرکت ال‌جی ساختارش را ساده و کارامد می‌کند و رؤسای جدید شرکت‌های سرگرمی خانگی و ارتباطات موبایل را معرفی می‌نماید.

 

سئول، 27 نوامبر 2014- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) امروز انتصاب مدیران جدید برای مدیریت بخش سرگرمی‌های خانگی و ارتباطات موبایلی ال‌جی را معرفی کرد و ادغام بخش لوازم خانگی و تهویه مطبوع و راهکارهای انرژی را برای ایجاد بخش لوازم خانگی و محصولات هوا (H&A) اعلام نمود. همه این انتصاب‌ها از اول دسامبر 2014 اعمال می‌شود و ترفیع‌ها از اول ژانویه 2015 معتبر خواهد بود.

جانو چو، رئیس شرکت LG Corp، شرکت هلدینگ ال‌جی الکترونیکس، در مقام ریاست و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی به جای دکتر جونگ-سئوک پارک، ایفای نقش خواهد کرد و دکتر پارک به عنوان مشاور ارشد فناوری در سمت جدید خدمت خواهد کرد. آقای چو، دانشی قوی در مورد کار موبایل ال‌جی دارد و در گذشته مدیریت راهبردهای تجاری موبایل ال‌جی و فروش و بازاریابی برای امریکای شمالی را، از سال 2000 تا 2007، بر عهده داشته است. وی از دانشگاه ملی سئول در رشته اقتصاد فارغ‌التصیل شده و مدرک MBA خود را از دانشگاه شیکاگو دریافت کرده است.

بونگ-سوک کان، رئیس بخش سینرژی در LG Corp، به مقام معاون اجرایی و مدیرعامل شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی ترفیع مقام یافت. وی، در گذشته، مسئولیت بخش مانیتور در شرکت سرگرمی‌های خانگی را بر عهده داشت و مسئول ارتقای ال‌جی به مقام اول در بازار مانیتور LED است. علاوه بر این، او در ساخت گوشی‌های هوشمند و محبوب سری G به عنوان رئیس بخش برنامه‌ریزی محصول در شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی خدمت می‌کرده است. آقای کان مدرک اقتصاد خود را از دانشگاه ملی سئول و MBA خود را از دانشگاه هلسینکی دریافت کرده است.

سئونگ-جین جو، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی ال‌جی مسئولیت خود را در شرکت جدیدالتأسیس لوازم خانگی و محصولات هوا (H&A) عهده‌دار خواهد شد. ادغام شرکت‌های HA و AE توانایی شرکت برای ارائه راهکارهای نهایی منزل بر حسب فناوری‌های اختصاصی و اصلی ال‌جی تقویت می‌کند.

تغییر منصب‌های دیگر برای تقویت رقابت ال‌جی در بخش B2B طراحی شده است. هوآن-یونگ نو، رئیس و مدیرعامل کنونی شرکت تهویه مطبوع هوا و راهکارهای ال‌جی، در کرسی جدید خود به عنوان مدیر B2B خواهد نشست تا ال‌جی را به عنوان پیشگام جهانی در بخش تبلیغات تجاری صدرنشین کند. این بخش شامل نمایشگرهای اطلاع‌رسانی، سیستم‌های تهویه مطبوع تجاری و سایر اقدامات مربوط به انرژی می‌شود. سانگ-بونگ لی، معاون اجرایی، مدیر مرکز کسب و کار انرژی در ال‌جی خواهد بود. این بخش جدید از قدرت سه کسب‌و‌کار کنونی ایجاد شده است: سیستم‌های خورشیدی، سیستم‌های روشنایی و سیستم‌های ذخیره انرژی (ESS).

ال‌جی برای تقویت ابتکار و قابلیت‌های بازاریابی تغییرات زیر را نیز اعلام کرد:

  • دکتر اسکات آن، مدیر ارشد فناوری ال‌جی، مسئولیت ریاست بخش نوآوری ال‌جی را نیز بر عهده خواهد گفت و فضای کسب‌وکار جدیدی را بر حسب فناوری‌های آینده ایجاد خواهد کرد.
  • وِین پارک، مدیر فروش و بازاریابی جهانی، در سمت جدید معاون اجرایی و مدیرعامل شرکت فروش و بازاریابی برون‌مرزی ال‌جی ایفای مسئولیت خواهد کرد. این بخش شامل 53 بخش فرعی فروش ال‌جی در سراسر جهان می‌شود.
  • سانگ-گیو چوی، مدیر فروش و عملیات بازاریابی ال‌جی در کره، به سمت رئیس و مدیرعامل شرکت فروش و بازاریابی کره ترفیع پیدا کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید