۲۳ آذر ۱۳۹۳

استفاده از دستگاه‌های تصفیه کننده‌ هوا در منازل

چه بخواهید و چه نخواهید ذرات آلاینده وارد فضاهای سرپوشیده می‌شود و شاید این ذرات بتوانند مواد زیان‌آوری را در هوا منتشر کنند که اثرات مخربی بر سلامت انسان بر جای گذارد.

آلاینده‌های موجود در محیط‌های سرپوشیده جزء پنج عامل زیست‌محیطی هستند که در سلامت انسان نقش منفی و خطرناکی دارند. حال، اگر این سؤال برای شما پیش آمده است که چطور می‌توان با وجود این همه مراقبت ناموفق، خطرات آلاینده‌ها بر سلامتی را از بین برد، باید بگوییم که بهترین راه، در وهله اول، کنترل یا حذف منابعی است که این آلاینده‌ها را تولید می‌کنند؛ سپس، تهویه و عوض کردن هوای آلوده داخل با هوای پاک بیرون است.

حتماً می‌پرسید اگر هوای بیرون هم ناسالم باشد تکلیف چیست؟ حق با شماست! در چنین شرایطی که بیشتر روزهای سال در شهرهای صنعتی، مانند تهران، هوا در شرایط ناسالم است احتمال این که هوای بیرون آلاینده‌های بیشتری داشته باشد بیشتر است. در این صورت، کنترل و حذف منابع آلاینده و تهویه هوا به خودی خود مفید نخواهد بود و شما باید از یک دستگاه تصفیه هوا، مانند دستگاه تصفیه هوای ال‎جی، استفاده کنید.

این دستگاه‌ها در جهت حذف آلاینده‌ها در اماکن سرپوشیده ساخته و طراحی شده‌اند.

بیشتر دستگاه‌های تصفیه هوای داخلی همراه، مانند ال‌جی آکوا (Aqua) با قابلیت فیلتراسیون 12 مرحله‌ای پیشرفته، مرطوب‌کنندگی طبیعی و ضدعفونی‌کنندگی قوی، برای پاک‌سازی هوای یک اتاق یا منطقه تعیین‌شده‌ای از ساختمان کاربرد دارد و به منظور فیلتر کردن هوای تمام خانه به کار نمی‌آیند.

۱ نظر

پیمان ۲۵ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام قیمت این محصول چقدره و از کجا میشه خرید؟

نظر دهید