۲۵ آذر ۱۳۹۳

ال‌جی G Pad 7.0: هر جا بروی، با توأم

ال‌جی می‌داند که شما همیشه در حال حرکت هستید و از اینجا به آنجا می‌روید. به همین منظور، ال‌جی G Pad 7.0 جمع‌وجور و دوست‌داشتنی را طراحی کرده است تا همیشه همراه شما باشد و اوقات فراغتتان را پر کند. با این تبلت 7 اینچ در آسمان‌ها پرواز کنید.

یک‌دستی بگیرید

ال‌جی G Pad 7.0 را راحت و با یک دست نگه دارید و با آن کار کنید. گوشه‌های صاف و مدور باعث می‌شود نگه داشتن این تبلت در دست خیلی آسان و کار کردن با آن لذت‌بخش باشد.

اتصال یکپارچه با Q Pair 2.0

هرگز لحظه را از دست ندهید! ال‌جی G Pad 7.0 با گوشی‌های هوشمند اندروید جفت می‌شود و شما می‌توانید تماس‌ها و پیام‌های مهم را در تبلت دریافت کنید و مستقیماً از طریق G pad به آنها پاسخ دهید.

صفحه‌کلید هوشمند با کاربری ساده و ملموس

برای ایجاد یک تجربه ساده و یکپارچه در نوشتار، صفحه‌کلید هوشمند امکاناتی با کاربری آسان ارائه می‌دهد و خود را با سبک خاص نوشتار شما سازگار می‌کند.

دسترسی ایمن و سریع با Knock Code

قابلیت Knock Code دسترسی ایمن و تک‌مرحله‌ای به صفحه اصلی خانگی را با 86 هزار ترکیب ممکن میسر می‌کند.

قابلیت Quick Remote

تبلت خود را به کنترل از راه دوری مبدل کنید که قابلیت برنامه‌ریزی برای چندین دستگاه الکترونیک را دارد.

چندوظیفگی کارامد با Dual Window

صفحه‌نمایش را تقسیم کنید تا انجام چند وظیفه با هم برای شما مقدور شود. دو برنامه کاربردی متفاوت را در تبلت بزرگ باز کنید و محتوا را از پنجره‌ای به پنجره دیگر بکشید و بیاندازید.

نمایشگر بزرگ 7 اینچ IPS

جزییات پیچیده و رنگ‌های زنده را با رنگ‌های واقعی‌تر و طبیعی‌تر تجربه کنید.

پردازنده پرسرعت چهارهسته‌ای 1.2 گیگاهرتز

با عملکرد پردازنده چهارهسته‌ای کوالکوم Snapdragon سریع وارد عمل شوید و بدون هیچ کندی و تأخیری کارهایتان را با سرعت انجام دهید.

تجربه‌ای شیرین‌تر

اندروید کیت‌کت 4.4.2 یک رابط کاربری شیرین اندروید است. این نسخه که قابلیت‌های جدیدی را در خود گنجانده است، حتی به ساده‌ترین وظایف نیز چاشنی اضافه می‌کند تا شما بهتر از همیشه کار با اندروید را تجربه کنید.

فروشگاه مجازی گوگل

در فروشگاه مجازی Google Play، شما می‌توانید هزاران برنامه کاربردی پولی و رایگان را از سراسر دنیا مرور و دانلود کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید