۰۵ آذر ۱۳۹۳

اهدای یخچال‌های خورشیدی ال‌جی به روستاهای آفریقا و امریکای جنوبی

این یخچال‌ها مجهز به کمپرسورهای پیشرفته اینورتر هوشمندی هستند که سلامت را در مناطقی که به برق دسترسی ندارند امکان‌پذیر می‌کند.

20 یخچال خورشیدی ال‌جی مجهز به کمپرسور اینورتر هوشمند، به عنوان بخشی از مشارکت ال‌جی با سازمان بلامنفعه World Vision  کنیا و وزارت مسکن، ساخت و ساز و بهداشت پرو، به روستاهای آفریقا و امریکای جنوبی اهدا شد. این موقوفات، به طور ویژه، برای مناطقی در نظر گرفته شده است که سرمایشِ اقلام مهمی نظیر واکسن‌ها، داروها و غذا برای کودکان و سالمندان الزامی است اما حفظ آنها به سختی صورت می‌گیرد. این 20 دستگاه به نیازمندترین روستاها در کنیا، سودان جنوبی، تانزانیا و پرو اهدا شدند.

سازمان نگرش جهانی کنیا از یخچال‌های خورشیدی ال‌جی برای بهبود پوشش مصونیت در میان کودکان زیر 5 سال و همین طور زنان باردار و زنانی که در دوران شیردهی به سر می‌برند در منطقه وست پاکوت کانتی در کنیا استفاده خواهد کرد. علاوه بر این، ال‌جی در حال مشارکت با وزارت مسکن، ساخت‌وساز و بهداشت پرو است تا یخچال‌های خود را به انجمن National Tambos اهدا کند. این انجمن به افرادی که در روستاهای کوهستانی دوردست زندگی می‌کنند و دسترسی به شبکه برق ندارند کمک می‌کند.

به دلیل استفاده از کمپرسور اینورتر هوشمند و مبتکرانه ال‌جی، یخچال‌های خورشیدی می‌توانند تماماً زیر نور خورشید کار کنند و نیاز به هیچ منبع برق اضافی نداشته باشند. سیستم انرژی خورشیدی شامل پنل‌های خورشیدی، کنترل‌ها و یک باتری است تا یخچال‌های خورشیدی بتوانند شب‌ها و در هوای ابری هم کار کنند. یخچال‌های ال‌جی با کمپرسور اینورتر هوشمند و مبتکرانه، نسبت به مدل‌های معمولی با کمپرسور غیر اینورتر، 36 درصد بازده انرژی بیشتری دارند و در هنگام کار کردن تنها 37.8 دسی‌بل صدا تولید می‌کنند که این میزان کمتر از صدای یک کتابخانه است.

به دلیل فناوری به کار رفته در کمپرسور اینورتر هوشمند، یخچال‌های ال‌جی سرما را حفظ می‌کنند؛ حتی زمانی که بر خلاف یخچال‌های دیگر با ولتاژ پایین کار می‌کنند. این یخچال‌های می‌توانند نوسانات ولتاژ را تحمل کنند. بنابراین، در جریان‌های پیش‌بینی نشده ولتاژ بالا یا افزایش جریان برق تضمین می‌شوند. انرژی خورشیدی به دلیل ولتاژها و بسامدهای متفاوت می‌تواند منبع ناپایداری برای انرژی در لوازم خانگی باشد. با این حال، فناوری اینورتر ال‌جی از فناوری کنترل استفاده می‌کند. این فناوری امکان عملکرد ثابت را فراهم می‌سازد و منبع نیروی خود را تطبیق می‌دهد تا یخچال با حداکثر بازده خود کار کند و در همان حال نیز از آسیب به لوازم خانگی پیشگیری شود.

یونگ-ایل پارک، رئیس بخش یخچال در ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی به استفاده از فناوری مبتکرانه برای کمک به بهبود زندگی کودکان و جوامع آسیب‌پذیر سراسر دنیا تعهد دارد. ما در ال‌جی بر این باوریم که توجه و رسیدگی به جوامع ما چیزی است که از ما یک شهروند جهانی واقعی می‌سازد.»

هم اکنون، پوشش مصون‌سازی در وست پاکوت کانتی در کنیا تنها 56 درصد است. این منطقه بیشترین میزان مرگ و میر نوزدان و تلفن شدن کودکان زیر 5 سال را دارد. اهدای یخچال‌های خورشیدی از سوی ال‌جی امکان دسترسی به جدیدترین مصون‌سازی‌ها و دیگر درمان‌های پزشکی را به این مناطق می‌دهد و در نهایت، از تعداد مرگ و میر ناشی از بیماری‌های قابل پیشگیری می‌کاهد و استاندارد زندگی در این مناطق بهبود پیدا می‌کند.

مطالب مرتبط

Sorry, no related articles to display.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید