۱۱ آذر ۱۳۹۳

بهترین تماشا با ال‌جی Chromebase

اگر عاشق بازی‌ کردن هستید، اگر از تماشای فیلم خسته نمی‌شوید یا در خانه خود نقش زنبور کارگر را بازی می‌کنید، ال‌جی Chromebase بهترین تجربه مشاهده را مطابق با نیازهای شما ارائه می‌دهد. نمایشگر 21.5 اینچ Full HD IPS با وضوح 1080×1920 بازتولید دقیق رنگ و زوایه مشاهده عریض و شگفت‌انگیزی را ایجاد می‌کند که برای پخش ویدئوهای یوتیوب ایده‌آل است. حالت Reader Mode که برای نمایشگر تعبیه شده است خروجی رنگ را برای کاهش خستگی چشم تطبیق می‌دهد و قابلیت Flicker Safe تصویر ثابت و بدون پرشی را صرف نظر از کنترل فرکانس و روشنایی کاربر مهیا می‌کند. در نتیجه تجربه مشاهده عالی برای هر کس در خانواده فراهم می‌شود.

اشتراک‌گذاری محتوا و به‌روزرسانی خودکار

اشتراک‌گذاری تصاویر تعطیلات با اعضای خانواده هرگز به این سادگی نبوده است. لازم به ذکر نیست که ده‌ها هزار برنامه‌ کاربردی در فروشگاه مجازی Chrome Web Store وجود دارد که کاربران می‌توانند با استفاده از ویرایشگر رایگان برنامه‌ها را باز کنند، ویرایش کنند و به اشتراک گذارند. اگر تاکنون اسناد مهم خود را در اثر مشکل در کارکرد دستگاه از دست داده باشید، دقیقاً می‌دانید که چه حسی دارد. حالا، می‌توانید با این حس خداحافظی کنید زیرا تصاویر و فایل‌های شما به صورت خودکار با Google Drive پشتیبانی می‌شوند! علاوه بر این، نیاز به صرف هیچ گونه هزینه اضافی برای نرم‌افزارهای امنیتی و معمول نیست زیرا سیستم گوگل بر پایه کلاود به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری رایگان و خودکار و 100 گیگابایت حافظه Google Drive را به مدت دو سال ارائه می‌دهد. از شر ویروس‌ها و بدافزارها راحت باشید و با چند برنامه نرم‌افزاری که کمی از حافظه را اشغال می‌کند ال‌جی Chromebase عملکردی قابل اطمینان و یکپارچه را با برنامه‌های کاربری کلاود که همیشه به‌روز هستند فراهم می‌کند.

ال‌جی Chromebase در دو رنگ مشکی و سفید و مناسب با سلیقه شما عرضه می‌شود تا به شما کمک کند که خانه‌ای مدرن با فضایی ساده داشته باشید. این دستگاه زیبا با نمایشگر بزرگتر و واضح‌تری که دارد برای بازی، تماشای فیلم و انجام وظایف ایده‌آل است. ال‌جی Chromebase یک دستگاه واقعاً خانوادگی است که راحت، سریع و امن و در عین حال درخشان و زنده است.

پیوند مناسب طراحی و ارتباط

ال‌جی Chromebase به صفحه‌کلید، بلندگوی 5 وات، ماوس، وب‌کم یک مگاپیکسل HD، میکروفون دیجیتال و یک وب‌کم چندمنظوره مجهز است. این دستگاه چندکاره ال‌جی که با سیستم‌عامل Chrome نیرو می‌گیرد و محاسبات خانگی را نه تنها سریع، آسان و امن می‌کند بلکه طراحی ساده و جمع‌وجوری دارد. ال‌جی Chromebase جایزه مهندسی و طراحی مبتکرانه در سخت‌افزار و قطعات را از نمایشگاه بین‌المللی CES دریافت کرده است. همچنین، برای طراحی قطعات محصول مفتخر به دریافت جایزه 2014 Red Dot Award شده است.

۱ نظر

حسین ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ پاسخ

OOO

نظر دهید