۱۷ آذر ۱۳۹۳

جاروبرقی CORDZERO ال‌جی بدون سیم دنبالتان می‌آید

پاک‌سازی قدرتمند و بدون سیم را با ال‌جی CORDZERO تجربه کنید. این جاروبرقی پیشرفته موتور اینورتر هوشمند و مبتکرانه ال‌جی و فناوری باتری پیشرفته را برای شما به ارمغان می‌آورد.  

در ماه آگوست، ال‌جی در نمایشگاه IFA 2014 از مجموعه جدید سری CordZero خود در خانواده جاروبرقی‌های بی‌سیم پیشرفته پرده‌برداری کرد. این مجموعه متشکل از CordZero، CordZero™ 2 in 1 (بی‌سیم 2 در یک)، CordZero™ Bedding (تخت‌خواب‌شوی) و HOM-BOT SQUARE است که تجربه تمیز کردن قدرتمند و راحتی را بدون مانع، بدون محدودیت و بدون هدر دادن زمان  فراهم می‌کند. با قابلیت‌های نظیر PowerPack، موتور اینورتر هوشمند و RoboSense، مجموعه CordZero ال‌جی نحوه تفکر مشتریان به انجام امور منزل را تغییر خواهد داد. با هم نگاهی به مدل CordZero می‌اندازیم.

 

CordZero: بدون سیم، با همان عملکرد

CordZero ال‌جی، یک جاروبرقی محفظه‌دار بی‌سیم جدید است که بدون وجود سیم برق و قطع و وصل مکرر آن، استاندارد راحتی را بالا می‌برد و به مشتریان امکان می‌دهد تا با آزادی تمام و بدون درد سر و پیچ‌و‌تاب خوردن از اتاقی به اتاق دیگر بروند و در نهایت زمان تمیز کردن کاهش پیدا می‌کند. در CordZero باتری لیتیوم-یون مبتکرانه‌ای به نام PowerPack تعبیه شده است که مکش قدرتمند 200 وات و تمیز کردن مداوم به مدت 40 دقیقه را در حالت قدرت معمولی میسر می‌کند. ال‌جی CordZero از موتور اینورتر هوشمند ال‌جی (Smart Inverter Motor) برخوردار است که حداکثر عملکرد را با بازده و دوام بالا را در ابعادی جمع‌وجور تضمین می‌کند. موتور اینورتر هوشمند ال‌جی با چرخشی به سرعت 45 هزار دور در دقیقه تقریباً 28 درصد کوچک‌تر، 22 درصد سبک‌تر و 13 درصد کارامدتر از موتورهای جاروبرقی‌های معمولی است. جای تعجب نیست که ال‌جی با احساس راحتی کامل این موتور را 10 سال ضمانت می‌کند؛ یعنی طولانی‌ترین مدت ضمانت در صنعت.

ال‌جی CordZero با فناوری منحصربه‌فرد RoboSense ال‌‌جی، اولین جاروبرقی دنیا است که کاربر را تماشا می‌کند و به صورت خودکار با استفاده از چرخ‌های موتوردار در فاصله‌ای ثابت او را دنبال می‌کند. ال‌جی CordZero به فناوری اختصاصی کمپرسور (KOMPRESSOR) ال‌جی مجهز است که اولین سیستم فشرده‌سازی گرد و خاک در دنیاست. این سیستم گرد و خاک و آشغال‌ها را می‌مکد و آنها را در محفظه بدون کیسه برای تخلیه بهداشتی و راحت‌تر فشرده می‌کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید