آماده شوید تا خود را در فیلم‌های مورد علاقه‌تان غرق کنید. در صفحه‌‌نمایش بزرگ، رنگ‌های زنده و تصویر تیز غوطه‌ور شوید؛ به گونه‌ای که انگار شما هم واقعاً جزئی از داستان فیلم هستید.

تا می‌توانید فیلم تماشا کنید

شما هیچ وقت این قدر فیلم نخواهید داشت. چه فیلم‌های کلاسیک دوست داشته باشید یا اکشن، خارجی یا هندی، همیشه چیزی برای تماشا کردن پیدا خواهید کرد. هزاران عنوان را با ژانر مورد نظر خود در نت‌فلیکس و CinemaNow مرور کنید. دوست دارید خانه بمانید به جای آنکه سینما بروید؟ می‌توانید با برنامه کاربردی Cineplex یا Rogers AnyPlace TV در تلویزیون هوشمند خود عناوین جدیدی را سفارش دهید.

فیلم‌های بهتر با طراحی طراحی خوب

ایستادن در صف سینما را فراموش کنید و هر جا دوست دارید بنشینید. تلویزیون هوشمند ال‌جی اتاق نشیمن شما را به یک سالن سینما تبدیل می‌کند. درون صفحه‌نمایش باریک Cinema Screen، فناوری LED Direct وضوح شگفت‌انگیز و رنگ‌های خارق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد که فیلم‌های شما را با زندگی پیوند می‌دهد. برای تماشای فیلم، تلویزیون را روی حالت صدای هوشمند قرار دهید تا اطمینان حاصل کنید که بیشترین بهره را از هر صحنه می‌برید. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که به عقب تکیه دهید، استراحت کنید و از نمایش لذت ببرید.

هر جا که خواستید فیلم تماشا کنید

با استفاده از Intel WiDi فیلم‌های مورد علاقه خود را با کیفیت واضح HD از لپ‌تاپ به تلویزیون هوشمند ال‌جی منتقل و پخش کنید. هرگز بهترین بخش فیلم را به دلیل رفتن به آشپزخانه و درست کردن غذا از دست ندهید. فقط کافیست تبلت یا گوشی هوشمند خود را به صفحه نمایش دوم تبدیل کنید و فیلم را با خود به آشپرخانه ببرید و آشپزی کنید. حتی یک صحنه را هم از دست نخواهید داد و دیگران را با پرسیدن این سؤال که “چی شد؟” اذیت نخواهید کرد.

ارباب ریموت‌ها

قابلیت Universal Control باعث می‌شود با چرخش مچ دست بتوانید به پخش‌کننده بلو-ری، ساندبار و تلویزیون هوشمند خود فرمان بدهید. شما می‌توانید از حالت‌های ساده برای پیمایش آسان در برنامه‌های کاربردی استفاده کنید و فیلم‌هایی را تماشا کنید که هفته‌ها شما را هیجان زده کرده است. قابلیت تشخیص صدا در کنترل جادویی Magic Remote ال‌جی بهترین دوست یک عشق فیلم است.

شما ستاره باشید

با ایجاد سد محافظ متشکل از گیاهان و قارچ‌ها از هجوم زامبی‌ها و ورود آنها به خانه خود محافظت کنید. بازی Plants vs. Zombies باعث می‌شود شما حس کنید ستاره یک فیلم زامبی هستید.

پدال تا آخر فشرده شده است و شما نمی‌توانید سرعت را کم کنید. شما باید از کمی از مهارت‌های رانندگی خود، که فقط در فیلم‌های اکشن می‌بینید، استفاده کنید. شتاب ماشین خود را زیاد کنید تا از دست‌اندازهای عجیب و غریب در Extreme Road Trip نجات پیدا کنید.

۲ نظر

بابک ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام من یک عدد LED هوشمند خریداری کرده ام و میخواهم بدانم ایا مبدل اندروید میتوان روی دستگاه نصب نمود یا نه

بابک ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

؟؟؟؟؟؟؟

نظر دهید