۱۵ آذر ۱۳۹۳

نیاز به تغییر اساسی در طراحی

آیا تاکنون تعجب کرده‌اید که چرا محصولات ما بدین شکلی که به نظر می‌رسند هستند؟ چرا از مواد خاصی ساخته می‌شوند یا چرا شکل خاصی دارند؟ بیشتر ابتکارات جدید و امروزی در دستگاه‌های الکترونیک به سادگی به عنوان دستیارهای دم دستی، سرگرم‌کننده و ابزارهای ارتباطی در زندگی ما با استقبال پذیرفته شده‌اند. اما گاهی اوقات خوب است نگاهی به عقب بیندازیم و ببینیم این محصولات چگونه به منثه ظهور رسیدند. با همه اینها، وقتی سخن از طراحی به میان می‌آید، همه چیز اتفاقی است.

بگذارید به عقب برگردیم و به گوشی هوشمند ال‌جی G2 نگاهی بیاندازیم. این گوشی، اولین گوشی هوشمندی بود که در پشتش کلید داشت. طراحی کلید پشت از لحاظ ارگونومیک هم برای افراد چپ‌دست و هم راست‌دست مناسب است. این کلید در طراحی گوشی‌های هوشمند ال‌جی G Flex و ال‌جی G3 نیز به کار رفت. اما این تحول در طراحی چگونه اتفاق افتاد؟ داستان طراحی G2 در پایین را ببینید. ممکن است دیدگاه شما در مورد دستگاه‌هایی که هر روز از آنها استفاده می‌کنید را تغییر دهد.

ال‌جی همیشه در حال کار بر روی طراحی محصولات مبتکرانه است که مطابق با نیازهای مشتریان باشد و آنها را راضی کند. از Lifeband Touch که به تناسب اندام شما کمک می‌کند تا ال‌جی G Watch که شما را در انجام بهتر وظایف روزانه زندگی یاری می‌رساند، باعث تعجب شما می‌شوند و با خود می‌اندیشید که بعدی چه خواهد بود؟!

۲ نظر

ali ۶ دی ۱۳۹۳ پاسخ

من خودم جی ۲ دارم واقعا شاهکاره

رضا امامی ۲۶ دی ۱۳۹۳ پاسخ

بسیار جالب بود این گوشی

نظر دهید