۱۳ آذر ۱۳۹۳

همراه معتمد شما با ما امن است

وقتی برای تعطیلات زمستانی، بهاری یا تابستانی آماده می‌شوید، کدام ابزار است که هرگز آن را جا نمی‌گذارید؟ درست است، گوشی هوشمندتان! گوشی هوشمند به منزله همراه معتمد شما برای هر جایی است که می‌روید. این همراه به شما می‌گوید از کدام طرف بروید و چه چیزهایی در دور و اطراف شماست. علاوه بر این، کمک می‌کند همه از حال شما باخبر بمانند و شما می‌توانید با کمک آن با همه افرادی که در زندگی شما هستند در ارتباط بمانید. این ابزار اطلاعات مهم دیگری را نیز برای شما نگه می‌دارد. به همین دلیل است که امنیت گوشی هوشمند این قدر مهم است. خوشبختانه ال‌جی ویژگی جدید و مبتکرانه‌ای دارد که به امنیت و در عین حال راحتی بیشتر شما کمک می‌کند.

تَق، تَق

قابلیت Knock Code ال‌جی به شما امکان می‌دهد تا الگوی ضربه سفارشی برای دسترسی سریع به امکانات گوشی را داشته باشید. این یک قابلیت اصلی در گوشی‌های هوشمند جدید ال‌جی، مانند ال‌جی G3، به شمار می‌رود. Knock On ال‌جی نیز قابلیت پرطرفداری است که بسیاری از گوشی‌های هوشمند ال‌جی به آن مجهز هستند و به شما امکان می‌دهد تا گوشی خود را با یک ضربه ساده بیدار کنید. اکنون، ال‌جی با Knock Code فراتر هم رفته است. قابلیت منحصربه‌فرد Knock Code می‌تواند گوشی شما را در یک مرحله به طور همزمان بیدار و قفل آن را باز کند. این یعنی صرفه‌جویی هوشمندانه در زمان!

نحوه عملکرد

با Knock Code، نمایشگر گوشی هوشمند به 4 خانه نامرئی تقسیم می‌شود. کاربر هر جای خانه‌ها با 2 تا 8 ضربه و در توالی خاصی که انتخاب می‌کند ضربه می‌زند (شبیه تق‌تق). در نتیجه بیش از 80 هزار ترکیب امکان‌پذیر خواهد بود. به همین دلیل، سطح بالایی از امنیت را نسبت به دیگر گوشی‌هایی که این قابلیت را ندارند فراهم می‌کند. الگوی ضربه می‌تواند هر جای صفحه و در هر ابعادی وارد شود تا استفاده یک‌دستی از گوشی را عملی کند. الگوی ضربه شخص خودتان؟ این یک ابزار ایمن و دم دست در زمانی است که سرتان حسابی شلوغ است!

گوشی‌های هوشمند سری G با جدیدترین فناوری‌ها، شامل Knock Code، عرضه می‌شوند.

۲ نظر

سید مهدی میرباقری ۱۴ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام مدتیه گوشی جی ۲ رو خریدم بعد از چندماه استفاده مارک ال جی پشت گوشی شل شد و از جا در امد لطفا بگید که این عادیه یا نه و این که میشه به نمایندگی مراجعه کنم یا نه.

amirreza ۱۵ آذر ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
پس کی ائن آپدیت لالی پاپ واسه جی۳ میاد؟
دلمون خوش بود از بقیه زودتر آپدیت میگیریم مثلا…

نظر دهید