۰۱ آذر ۱۳۹۳

همیشه تر و تازه!

 با یخچال‌فریزر سایدبای‌ساید ال‌جی بنتلی از تازگی پایدار لذت ببرید.

بنتلی با عرضه جدیدترین فناوری‌های روز دنیا تصویر جدیدی از سایدبای‌ساید را در ذهن مشتریان ایجاد می‌کند. حفظ طعم مواد غذایی به کمک فناوری Hygiene Fresh  و تازه نگه داشتن میوه و سبزیجات برای چندین روز متوالی از امتیازاتی است که در سایدبای‌ساید بنتلی می‌توان یافت.

Hygiene Fresh  با چهار فیلتر سلامتی

Hygiene Fresh  از ترکیب چهار فیلتر کارآمد ضد گرد و غبار، ضد قارچ، ضد باکتری و فیلتر کربنی ضد بو تشکیل شده است و با بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های روز و عصاره شگفت‌انگیز جنسینگ در ساخت آن توانسته به بهترین فیلتر در تأمین سلامت مواد غذایی تبدیل شود.

در واقع، بر اساس استانداردهای پروتکل تست عوامل میکروب‌زدا (ASTC E2149-10)، در سایدبای‌ساید بنتلی 99.999 درصد باکتری‌ها با کمک فیلتر قدرتمند Hygiene Fresh  از بین می‌روند. کاملاً آشکار است که این درصد، بالاترین آستانه تأمین فضای سلامت برای مواد غذایی است.

طراحی کانال‌های چرخش هوا و استفاده از فن مکنده ویژه، عبور اطمینان بخش هوا از درون Hygiene Fresh و تصفیه محیط داخل سایدبای‌ساید بنتلی را تضمین می‌کند. با بهره‌گیری از این فناوری قدرت بوزدایی در بنتلی به یک امتیاز منحصر به فرد تبدیل می‌شود؛ به گونه‌ای که بطری سرباز آب درون ساید برای روزهای متوالی تازه و بدون طعم باقی می‌ماند.

 دسترسی هوشمند به مواد غذایی

درب جدید بنتلی (DOOR IN DOOR) ایده‌ای نوآورانه برای دسترسی سریع، راحت و لذت‌بخش به مواد غذایی مورد نیاز افراد خانواده است. این درب به نحو هوشمندی طراحی شده است تا به بانوی خانه در چیدمان مواد غذایی کمک کند. انواع سس، لبنیات و موادی که استفاده زیادی دارند در ناحیه درب جدید قرار می‌گیرند و با لمس دکمه دسترسی آسان، درب به نرمی باز شده و این مواد در دسترس قرار می‌گیرند.

قفسه‌بندی و فضاسازی درب جدید ظرفیتی سه برابر Home Bar سایدبای‌سایدهای موجود در بازار ایجاد کرده است. بخش تحقیقات و توسعه ال جی توانسته با ایجاد تغییرات هوشمند فضای داخل بنتلی در هر دو بخش یخچال و فریزر را بهینه کند. به این ترتیب،‌ امکان گنجاندن مواد‌ غذایی بیشتر و با دسترسی آسان‌تر بدون افزایش اینچ ساید‌بای‌ساید فراهم شده است.

میوه و سبزیجات را تازه مصرف کنید

صفحه متعادل‌کننده رطوبت (Moist Balance Crisper) یکی از ایده‌های نوآورانه ال‌جی است که با بهره بردن از اثر مویینگی، رطوبت بهینه را درون کشوهای مخصوص میوه و سبزیجات تأمین می‌نماید.

دو مشکل اصلی که همواره برای نگهداری میوه و سبزیجات وجود داشته، رطوبت بالا و پدیده تشکیل قطرات آب (میعان) روی آنها و در نتیجه کپک‌زدگی و دیگری پلاسیدگی در اثر کاهش رطوبت بوده است. فناوری جدید صفحه متعادل‌کننده رطوبت ال‌جی، صفحه مشبک ویژه‌ای در بالای کشوی مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات است که با ساختار خاص خود موجب می‌شود تا رطوبت به صورت قطرات آب درون شیارهای آن جذب و مانع از شکل‌گیری قطرات روی میوه و سبزیجات شود و به این طریق،‌ جلوی پوسیدگی مواد غذایی را می‌گیرد.

از سوی دیگر،‌ این فناوری منحصر به فرد امکان می‌دهد، هنگامی که رطوبت محیط داخل کشو کاهش می‌یابد، قطرات شکل گرفته روی سطح مشبک به تدریج تبخیر شود، رطوبت مورد نیاز محفظه تأمین ‌شود و در نهایت میوه و سبزیجات برای مدت طولانی تازه می‌مانند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید