۰۹ آذر ۱۳۹۳

وقتی کودکان دست به کار می‌شوند

به کودکان خود آموزش دهید که خودشان با ماشین لباسشویی و خشکشویی ال‌جی لباس‌هایشان را بشویند.

آنهایی که چندقلو یا چند فرزند دارند بهتر است به کودکان خود یاد دهند که چطور لباس بشویند. نه تنها این کار یک مهارت مفید برای بچه‌هایی است که وقتی بزرگتر می‌شوند به دانشگاه یا مسافرت می‌روند بلکه به شما کمک می‌کند که از حجم شست‌وشوی لباس‌ها در هر هفته کم کنید و باری از دوش شما برداشته شود. با اینکه برخی پدر و مادرها دوست ندارند به فرزندان خود اجازه دهند با ماشین لباسشویی کار کنند اما اگر این امکان را برایشان فراهم کنید که لباس‌های خودشان را در ماشین لباسشویی ال‌جی بشویند، مطمئن باشید وقت بیشتری برای زندگی کردن و انجام امور دیگر منزل خواهید داشت. دیگر لازم نیست ساعت‌ها وقت خود را صرف جمع کردن لباس‌های آنها از روی زمین و گوشه و کنار منزل کنید و چندین بار ماشین لباسشویی را بارگذاری کنید.

چندین مرحله الزامی را باید به کودکان خود یاد دهید تا کودکان با موفقیت بتوانند لباس‌های خود را بشویند و خشک کنند. این مراحل عبارت‌اند از:

  • یاد بگیرند چطور لباس‌ها را دسته‌بندی کنند
  • ماده شوینده و دیگر مواد را به اندازه مصرف کنند
  • تنظیمات صحیح در ماشین لباسشویی و خشکشویی ال‌جی را انتخاب کنند

بسیاری از تنظیمات در ماشین لباسشویی و خشکشویی از پیش ایجاد شده است و ماشین‌ها هر تغییری که در تنظیمات ایجاد می‌کنید را به یاد خواهند آورد. شما باید در اولین ماه آموزش به کودکان خود کمک کنید تا خودشان لباس‌ها را بشویند. یکی از نکات مفید این است که والدین راهنمای کار را روی برگه‌ای بنویسند و آن را در جایی نزدیک ماشین لباسشویی نصب کنند تا بچه‌ها بتوانند در هر بار مراجعه و شست‌وشوی لباس آنها را گام‌به‌گام دنبال کنند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید