۲۷ دی ۱۳۹۳

نکست و تایتان ال‌جی در ایران

رونمایی از ماشین لباسشویی تایتان و یخچال نکست، محصولات پیشرفته و جدید ال‌جی در بازار ایران

هفته گذشته، ال‌جی و گلدیران طی همایشی باشکوه، در هتل پارسیان آزادی تهران، از ماشین لباسشویی تایتان و یخچال نکست رونمایی کردند. این دو محصول از مجموعه لوازم خانگی جدید ال‌جی، به عنوان پرفروش‌ترین محصولات مدرن ال‌جی، پیش از این، در بازارهای کره جنوبی و آمریکای شمالی عرضه شده بودند.

آقایان تنهایی قائم مقام شرکت گلدیران، حسین حیدری، مدیرعامل شرکت گلدیران سپهر، جی‌بی کیم، مدیر محصولات خانگی شرکت ال‌جی الکترونیکس، رضا جابری، مدیر محصولات خانگی شرکت گلدیران و امیر مهدی جانکه، مدیر کل بازاریابی شرکت ال‌جی الکترونیکس، به سؤالات خبرنگاران در مورد این دو محصول جدید در کنفرانسی مطبوعاتی، قبل از مراسم رونمایی، پاسخ دادند.

آقای کریس جانگ، مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس در ایران، گفت: «امروز روز خاصی برای ماست و مفتخرم که یخچال فریزر نکست و ماشین‌لباسشویی تایتان را به شما معرفی می‌کنم. امروز لحظه‌ای تاریخی را با هم تجربه خواهیم کرد. نکست و تایتان مجموعه کاملی از تکنولوژی را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان می‌آورند. ال‌جی و گلدیران تمام سعیشان را کرده‌اند تا توسط مصرف‌کنندگان دوست داشته شوند و به کمک آنها همچنان در بازار لوازم خانگی ایران اول باشند.»

خدمات پس از فروش ویژه‌ از امتیازات این دو محصول مدرن در بازار ایران است. نکست و تایتان علاوه بر ضمانت 18 ماهه، دارای گارانتی طلایی نیز هستند. ضمانت 10 ساله برای کمپرسور خطی یخچال فریزر نکست و موتور Direct Drive ماشین‌لباسشویی تایتان، سرویس‌های خدماتی کلی گلدیران نظیر سرویس زوجین . تمدید گارانتی از جمله ویژگی‌های این طرح است. در سرویس زوجین که به منظور راحتی خانم‌های خانه‌دار طراحی شده است برای سرویس لوازم خانگی سرویسکار زوج خانم و آقا فرستاده می‌شود

یخچال فریزر سایدبای‌ساید نکست قابلیت‌های زیادی دارد که عبارت‌اند از: دسترسی آسان، جلوگیری از اتلاف هوای سرد، چیدمان هوشمند، طراحی خلاقانه، پنج مرحله بوزدایی، یخ‌ساز بسیار باریک درون درب، فضای ویژه و عریض، قفسه‌های تاشو، کشوی آسان بازشو (فریزر)، طبقه قابل تنظیم، محفظه درون درب، کمپرسور اینورتر خطی، 32 درصد کاهش مصرف انرژی و قابلیت عیب‌یابی خودکار.

ماشین لباسشویی تایتان نیز مجهز به قابلیت‌های فناورانه منحصربه‌فردی است. مانند: موتورDirect Drive، قابلیت TurboWash™، نرم‌کننده بخار «Steam Softener»، قابلیت ضد حساسیت «Allergy Care»، پنل کنترل لمسی، دستگیره درب مخفی، برنامه شست‌وشوی سریع 59 دقیقه‌ای و عیب‌یابی هوشمند.

در این مراسم چند تن از هنرمندان و سینماگران مانند علی معلم، امین زندگانی، الیکا عبدالرزاقی، کوروش تهامی و پژمان جمشیدی از تجربیات شخصی خود در مورد محصولات ال‌جی گفتند.

پس از پایان مراسم مهمانان و خبرنگاران از نمونه‌های یخچال‎فریزر نکست و ماشین لباسشویی تایتان بازدید کردند و قابلیت‌های فناورانه آنها را از نزدیک لمس کردند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید