۲۲ دی ۱۳۹۳

افتتاح ساختمان جدید شرکت مشتریان گلدیران

 ساختمان جدید شرکت مشتریان گلدیران با حضور جمعی از مقامات بلندپایه مملکتی، مدیران شرکت ال‌جی الکترونیکس و گلدیران افتتاح شد.

شرکت مشتریان گلدیران، به عنوان یکی از شرکت‌های زیر مجموعه شرکت گلدیران با ماهیت خدمات پس از فروش، فعالیت خود را با ساختار مستقل از ابتدای سال 1380 آغاز نمود.

شرکت خدمات گلدیران در سال 1380 با نام شرکت کاریاراندیش به ثبت رسیده و هدف از ایجاد این شرکت ارائه خدمات قبل و بعد از فروش به کلیه محصولات وارداتی شرکت گلدیران قشم (خانگی و صوتی-تصویری) و حمایت بخش فروش از طریق پشتیبانی و نگهداشت مشتریان گلدیران بوده است.

در سال 1385 به نام شرکت خدمات گلدیران تغییر نام داد. شرکت خدمات گلدیران سرویس‌های نوینی در راستای ارائه خدمات به مشتریان در جهت جلب رضایت ایشان پدید آورده است که می‌توان از میان آنها از سرویس‌های صورتی و سرویس تمدید گارانتی یاد کرد.

در سال 1392 این شرکت به شرکت مشتریان گلدیران تغییر نام داد و با رویکردهای جدید و هم راستا با فناوری‌های روز دنیا به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

این شرکت در سال 1392، با به‌کارگیری بیش از 2 هزار نفر نیروی متخصص در دفتر مرکزی و خدمات تهران و دفاتر شهرستان‌ها و همچنین شبکه گسترده خدمات پس از فروش در سراسر ایران با بیش از یکهزار نماینده در بیش از 450 شهر کشور در خدمت مشتریان محترم شرکت ال‌جی است.

بیانیه مأموریت شرکت مشتریان گلدیران

ارائه خدمات پس از فروش (مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی) برای دو گروه از محصولات ال‌جی تحت گارانتی شرکت گلدیران

محصولات لوازم خانگی: یخچال سایدبای‌ساید، یخچال‌فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، جاروبرقی و مایکروویو

محصولات صوتی و تصویری: انواع تلویزیون، رادیوضبط، ویدئو، بخش‌کننده دی‌وی‌دی و سینمای خانگی

محصولات تهویه مطبوع خانگی: کولرهای گازی خانگی

خط‌ مشی شرکت مشتریان گلدیران

شرکت مشتریان گلدیران یکی از شرکت‌های گروه گلدیران است که به عنوان برترین شرکت خدماتی در خاورمیانه و آفریقا در حوزه‌های مشاوره، مدیریت خدمات نصب و خدمات پس از فروش محصولات خانگی و صوتی تصویری شرکت گلدیران درسراسر ایران ارائه خدمات می‌نماید.

این شرکت در راستای تأمین، ارتقاء رضایتمندی و افزایش وفاداری مشتریان شرکت‌های گروه گلدیران و با رویکرد بهبود مستمر فعالیّت ها و فرایندهای خود، سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 9001:2008 را برگزیده و برای نیل به این چشم‌انداز راهکارهای کلان زیر را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

  • شناسایی و استفاده از فن آوری نوین در راستای ارائه خدمات برتر
  • ارتقاء سطح کیفی خدمات و محصولات شرکت متناسب با نیازمندی‌های مشتریان
  • ارتقاء دانش تخصصی و مهارت‌های فنی کارکنان شرکت به عنوان اصلی‌ترین سرمایه‌سازمان
  • برقراری ارتباط سودمند دوطرفه با تأمین‌کنندگان به‌ویژه نمایندگان شرکت در جهت ارتقاء کارایی و اثربخشی خدمات

۲ نظر

حسین ۲۷ دی ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
یکی از مهمترین شاخصه های محبوبیت برند ال جی در ایران خدمات پس از فروش آن توسط شرکای ال جی در ایران است اما یک مشکل کوچک وجود دارد و آن تهیه قطعات جانبی و مصرفی ال جی است ذر حال حاضر این قطعات صرفا توسط خدمات مشتریان ال جی با تماس تلفنی با شماره ۸۴۷۳۳ امکان پذیر است معمولا دو روز بعد با شما تماس گرفته و مبلغ نهایی و محل تحویل قطعه مورد نیاز را هماهنگ و بین سه روز تا دو هفته بعد پیک با شما تماس گرفته و حدود زمانی تحویل را اعلام و کالا را به شما تحویل می دهد پول آن را نقدا دریافت و شما رسید کالا را امضاء می نمائید . در صورت عرضه مستقیم بخشی از کالا های پرتقاضا توسط نمایندگان فروش گلد ایران اولا این کالا ها به سرعت قابل ابتیاع می باشد ، دوما کالا ها به قیمت ارزانتری به دست مصرف کننده می رسد . سوما بازار فروش قطعات غیر اصلی که می تواند به دستگاه آسیب بزند برچیده خواهد شد چند مدت پیش یک پاکت جارو برقی مدل ۲۷۲۱ بمبلغ دوازده هزار و پانصد تومان برایم ارسال شد که هفت هزار تومان هزینه پیک برای آن پرداختم . این موضوع در مورد خرید های قبلی ( انواع دستگاه کنترل از راه دور و … ) نیز صادق بود . با توجه به وجود زیر ساخت های لازم فروش اینترنتی این اقلام ( تولیدات ال جی ) و سایر لوازم مصرفی مورد تائید که لزوما تولید ال جی نیست اما از نظر کیفیت مورد گلد ایران می باشد ماندد انواع کابل ها وسایل صوتی و تصویری ( مانند کابل اپتیکال که همراه تلوزیون و سینمای خانگی ارائه نمی گردد ) دستمال مخصوص تمیز کردن صفحات نمایش ال ای دی و ال سی دی ، فیلترهای جارو برقی ، فیلترها ( پت های ) انواع کولرهای گازی ، از جمله قطعات مصرفی و پرتقاضای بازار هستند که متاسفانه نمونه های غیر اصلی آن به وفور در بازار موجود و معمولا مشتریان را به درد سر می اندازند مثلا بیش از ۳۰ مدل کنترل از راه دور تلوزیون برای سری LM و LA در بازار وجود دارد که هیچکدام دکمه My App برای ورود به بخش تلوزیون هوشمند ندارند و انواع پاکت یکبار مصرف و دائمی برای انواع جاروبرقی ال جی در بازار وجود دارد که در مورد پاکت های دائم از برزنت معمولی استفاده شده ، همچنین کابل های اصلی AV و کامپونت با سر کابل مینی ( برای سری LM و … ) در سبد کالای گلد ایران وجود ندارد که حداقل چهار نمونه تهیه که همگی مشکل داشتند و در آخر کابل مورد نیاز بدون مشکل را در خرید پنجم تهیه کردم ( کابل های موجود در کارتن کوتاه و مبدل مینی به AV و می بایست یک کابل دیگر به آن متصل شود که پشت تلوزیون را شلوغ می کند کابل مورد نیاز کابل یکسره با طول ۱.۸ متری برای اتصال به ویدئو بود. )
موفق باشید

سيد محمد سيد حسيني ۱۲ آبان ۱۳۹۹ پاسخ

با سلام و عرض ادب خدمت مدیریت عامل شرکت گدایران
بنده نسبت به خدمات شما در مورد تعمیر و گارانتی محصولات شکایات دارم و کارشناسان فنی شما بصورت سلیقه ای عمل نموده و به دلیل نداشتن اطلاعات کافی باعث ضرر و زیان مشتریان خود می شود و این یک تبلیغ منفی برای شرکت شما می باشدو لطفا به شکایات بنده رسیدگی فرمائید. در صورت جواب نگرفتن از مراجع قانونی درخواست خود را پیگیری می نمایم.
با تشکر

نظر دهید