۱۵ دی ۱۳۹۳

ال‌جی با طراحی جسورانه و جدید در ماشین لباسشویی و قابلیت TWIN Wash خود همه را شگفت‌زده می‌کند

این سیستم منعطف با قابلیت‌های TWIN Wash، TurboWash™ 2.0 و TurboSteam مفهوم شست‌وشوی لباس را تعریفی دوباره می‌بخشد

 

لاس‌وگاس، 5 ژانویه 2015- در نمایشگاه بین‌المللی CES 2015، ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) در حوزه‌ای نوین با شاخه کاملاً جدیدی در ماشین لباسشویی پیشگام است. سیستم نوین شست‌وشوی دوقلوی TWIN Wash در ماشین لباسشویی ال‌جی با درب جلو، اولین در نوع خود است. این سیستم به دو سری جداگانه از لباس امکان شست‌وشوی همزمان را می‌دهد. با یک لباسشویی کوچک و کم‌جا در قسمت پایین، به دلیل نیاز به بارگذاری کمتر، زمان کلی برنامه شست‌وشو کاهش پیدا می‌کند. برنامه‌های شست‌وشوی با TurboWash™ 2.0 و TurboSteam سریع‌تر هستند و وای-فای و NFC به مجموعه‌ای از گزینه‌های هوشمند و جذاب اتصال ترجمه می‌شود که شامل سازگاری با سرویس پیام‌رسانی HomeChat ال‌جی است.

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی دستگاه خشکشویی EcoHybrid ال‌جی (مدل DLHX4072V) که برنده جایزه شده است را نیز خواهند دید. دستگاه خشکشویی ال‌جی جایزه CES 2015 Innovation Award را از آن خود کرده است و همین طور جایزه فناوری نوظهور ستاره انرژی EPA را بیشتر به دلیل فناوری پمپ گرمایشی و شگفت‌انگیز این خشک‌کن دریافت کرده است که بازده انرژی بیشتر و عملکرد خشکشویی عالی‌تری را ارائه می‌دهد.

طراحی ارگونومیک برای شست‌وشوی ساده‌تر

طراحی ارگونومیک باورنکردنی در ماشین لباسشویی و خشکشویی جدید ال‌جی (مدل WM9500H*A و DLGX9501V / WM9000H*A و DLGX9001V / WM5000H*A و DLGX5001V) راحتی را به سطح جدیدی می‌رساند. درب به راحتی با مرکز لگن همراستا شده است و 21 میلی‌متر بالاتر از مدل‌های مرسوم است. افزون بر این، تا زوایه 6 درجه متمایل شده است تا نیاز به خم شدن کاربر برای بارگذاری لباس یا خارج کردن آن نباشد. قابلیت مشاهده در زمان بسته بودن درب نیز افزایش پیدا کرده است و طراحی جدید و کشویی محفظه ماده شوینده در بالا احتمال زمین ریختن مواد شوینده را کاهش می‌دهد.

سیستم منحصربه‌فرد  و جسورانه TWIN Wash

ال‌جی اولین سازنده‌ای است که سیستم شست‌وشوی دوقلو، که بازی را متحول می‌کند، ارائه کرده است. این ابتکار هوشمندانه به کاربران امکان می‌دهد دو سری لباس را همزمان بشویند: یک سری در محفظه اصلی و سری دیگر در لباسشویی کوچک زیرین. لباسشویی کوچک برای لباس‌های ظریفی که نیاز به توجه خاص یا تنظیمات متفاوتی دارد به کار می‌رود. از همه مهم‌تر، این قابلیت زمان شست‌وشو را کاهش می‌دهد زیرا هر بار می‌توان بیش از یک سری لباس شست.

سیستم شست‌وشوی دوقلوی TWIN Wash با لباسشویی کوچکی (مدل WD100C* / WD200C*) نیرو می‌گیرد که جمع‌وجورترین ماشین لباسشویی در قسمت پایین و مخفی است و گزینه‌های کاملاً جدیدی برای شست‌وشو ارائه می‌دهد. این ایده طراحی به کاربران امکان می‌دهد تا از ماشین لباسشویی دوم بدون اشغال فضای بیشتر در خانه بهره ببرند. وقتی لباسشویی کوچک در حال استفاده نیست، به عنوان پایه برای لباسشویی اصلی عمل می‌کند. این لباسشویی کوچک می‌تواند با هر ماشین لباسشویی ال‌جی که درب آن از جلو باز می‌شود ترکیب شود و راهکاری ایده‌آل برای شست‌وشوی لباس‌های خاص و کوچکی باشد که نیاز به لمس ملایم‌تر دارند؛ مانند لباس‌های ورزشی و لباس‌های زیر.

فناوری TurboWash™ 2.0 یعنی پاک‌کنندگی سریع‌تر

با سبک زندگی پرمشغله امروز، سرعت اهمیت دارد. فناوری انحصاری و سرعتی ال‌جی، TurboWash™ 2.0، از نازل یا افشانه‌های دوقلو در جلوی لباسشویی استفاده می‌کند که مواد شوینده فشرده را به طور مستقیم به لباس‌ها اسپری کند. یک نازل پرفشار دیگر در بالای لگن نیز اجزای ریز آب را در خلال برنامه‌های چرخشی زیاد برای آبکشی مؤثر و سریع به لباس‌ها اسپری می‌کند.

خشکشویی بهتر با TurboSteam

فناوری پیشرفته TurboSteam به خشکشویی‌های جدید سرعت بیشتری می‌دهد. به دلیل وجود قابلیت Steam Fresh زمان تازه کردن تا 50 درصد سریع‌تر از خشکشویی‌های قبلی است. وقتی TurboSteam انتخاب می‌شود با اسپری کردن بخار گرم در لباس‌ها هنگام اجرای برنامه خشکشویی از خشک شدن بیش از حد پیشگیری می‌شود، آب رفتن لباس‌ها کاهش پیدا می‌کند، لباس‌ها بهداشتی می‌شود و حتی چروک‌های بیشتری برطرف می‌شود.

امکاناتی برای آسودگی بیشتر

ماشین‌های لباسشویی و خشکشویی جدید ال‌جی نه تنها سریع بلکه هوشمند نیز هستند. فناوری SmartThinQ تعبیه‌شده در این محصول سطح جدیدی از آسودگی با وای-فای را افزایش می‌دهد. برنامه‌های سفارشی و خاص می‌توانند در ماشین لباسشویی بارگذاری شوند، وضعیت شست‌وشو می‌تواند از طریق برنامه کاربردی ال‌جی برای گوشی‌های هوشمند کنترل شود و هشدارها از طریق وای-فای، بعد از کامل شدن برنامه شست‌وشو، ارسال گردد. قابلیت کنترل انرژی در این ماشین لباسشویی اطلاعات مفیدی را ارائه می‌دهد و سرویس اختصاصی HomeChat ال‌جی به کاربران امکان بررسی وضعیت ماشین لباسشویی با استفاده از زبان طبیعی و روزمره را می‌دهد.

ماشین خشکشویی EcoHybrid ال‌جی با فناوری پمپ گرمایشی

ماشین خشکشویی EcoHybrid ال‌جی برای دستیابی به سطح عالی از بازده و راندمان طراحی شده است که آن را به یکی از چند دستگاه خشکشویی تأییدشده ETA (جوایز فناوری‌های نوظهور) در بازار تبدیل می‌کند. فناوری پمپ گرمایشی پیشرفته گرما را بازیافت می‌کند تا نسبت به دستگاه‌های خشکشویی معمولی 53 درصد انرژی بیشتری ذخیره کند. سیستم مبتکرانه تمیز کردن خودکار یا Auto Clean تبخیرکننده را تمیز و عملکرد آن را روان نگه می‌دارد. دستگاه خشکشویی در دمای پایین نیز به بهترین نحو کار می‌کند و برای شست‌وشوی لباس‌های ظریف ایده‌آل است.

افزایش راحتی و بهبود عملکرد در ماشین لباسشویی و خشکشویی با درب بالا

ال‌جی، در نمایشگاه CES امسال، ماشین لباسشویی و خشکشویی جدید خود را با ظرفیت فوق‌العاده بالا (مدل‌های WT7700H*A و DLGX7701) معرفی می‌کند. ماشین لباسشویی با ظرفیت 5.7 فوت مربع و ماشین خشکشویی با ظرفیت 9 فوت مربع مجهز به سیستم جدید خیساندن افقی هستند که به آنها امکان می‌دهد تا شست‌وشوی بیشتری را نسبت به مدل‌هایی که اندازه مشابه دارند انجام دهد. این محصولات به فناوری‌هایTurboWash™ 2.0 ال‌جی که در زمان صرفه‌جویی می‌کند و TurboSteam مجهز هستند، بازده بالاتر و عملکرد پاک‌کنندگی بهتری در سطح جهانی ارائه می‌دهند و در عین حال دفعات شست‌وشو را کاهش می‌دهند.

دوقلوهای جدید ال‌جی با درب بالا مجهز به فناوری انحصاری EasyLoad (بارگذاری آسان) ال‌جی هستند. این قابلیت یک سیستم باز شدن دوطرفه درب است که به کاربران امکان باز شدن افقی یا عمودی درب را می‌دهد. این تنظیمات منحصربه‌فرد به کاربران امکان می‌دهد تا به راحتی لباس‌ها را به بالا انتقال دهند تا کمتر خم شوند و لباس‌ها را روی زمین بریزند. ماشین لباسشویی و خشکشویی ال‌جی با درب بالا امکانات پیشرفته‌ای مشابه با ماشین لباسشویی و خشکشویی با درب جلو دارد؛ مانند شست‌وشو با 6 حرکت و TurboSteam.

با استفاده از فناوری برچسب NFC، کاربران می‌توانند برنامه‌های شست‌وشو که از پیش برنامه‌ریزی شده‌اند را در گوشی هوشمند خود دانلود کنند. برنامه شست‌وشو می‌تواند با لمس سادۀ گوشی هوشمند با نماد برچسب NFC روی ماشین لباسشویی فعال شود. علاوه بر این، قابلیت عیب‌یابی هوشمند به مشکل‌یابی سریع و کارامد ایرادهای جزئی، قبل از بزرگتر شدن آنها، کمک می‌کند.

سئونگ-جین جو، رئیس و مدیرعامل شرکت لوازم خانگی و راهکارهای هوای ال‌جی الکترونیکس، گفت: «برخی ممکن است سیستم شست‌وشوی دوقلوی TWIN Wash ال‌جی را مخل راحتی توصیف کنند زیرا ایده کاملاً جدیدی در لوازم خانگی است. اما افزودن لباسشویی کوچک در زیر لباسشویی اصلی به معنی انعطاف، راحتی و راندمان بیشتر است. علاوه بر این، گامی به پیش در جهت عمل به تعهدات ما در استفاده از فناوری پیشرفته و ایده‌های مبتکرانه برای بهتر کردن زندگی برای مشتریان ما در سراسر دنیا است.»

بازدیدکنندگان از CES 2015 را تشویق می‌کنیم تا از 6 تا 9 ژانویه در غرفه ال‌جی (مرکز همایش لاس‌وگاس، سالن مرکزی، شماره 8204) توقف کنند و جدیدترین ماشین‌های لباسشویی و خشکشویی ال‌جی را خودشان از نزدیک ببینند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید