۱۳ دی ۱۳۹۳

ال‌جی هوشمند است: پیامک‌بازی با یخچال و ماشین لباسشویی از محل کار

در نمایشگاه CES سال گذشته، سرویس HomeChat ال‌جی برای اولین بار معرفی شد. مجموعه یخچال‌ها، فرها و ماشین‌های لباسشویی به کاربران امکان می‌دهد تا از راه دور به گوشی کاربر خود پیام کوتاه ارسال کنند. این محصولات، در ماه مه سال گذشته، در کره عرضه شدند و اوایل سال 2015 پا به ایالات متحده امریکا و نقاط دیگر جهان خواهند گذاشت.

با استفاده از سرویس پیام‌رسان Line می‌توان پیام متنی یا صوتی ارسال کرد؛ کاربران می‌توانند با HomeChat ارتباط برقرار کنند. یخچال‌ها یک دوربین داخلی دارند. بنابراین شما می‌توانید بررسی کنید که آیا نیاز به خریدن شیر دارید یا نه تا بیش از حد مورد نیاز خریداری نکنید. چسباندن آثار هنری به یخچال را فراموش کنید. شما می‌توانید تصاویر خود را روی پنل نمایش در مدل جدید یخچال ال‌جی آپلود کنید. پیام‌های متنی می‌توانند از راه دور برنامه‌های شست‌وشو در ماشین لباسشویی را آغاز یا متوقف کنند و برنامه‌های جدیدی مانند Baby Care برای شست‌وشوی لباس‌های کودک را نیز می‌توان دانلود کرد.

فر هوشمند وظایفی دوبرابر دارد. به شما دستور غذا هم می‌دهد و فر را روی دمای مناسب تنظیم می‌کند.

کاربران می‌توانند به دستگاه تهویه مطبوع، قبل از رسیدن به خانه، پیام ارسال کنند تا شروع به خنک کردن خانه کند و برای خنک کردن خانه خالی از سکنه انرژی را بیهوده مصرف نکند.

برنامه کاربردی Music Flow ال‌جی با بلندگوهای هوشمند کار می‌کند تا آهنگ‌های مخصوص میهمانی را پخش کند، شما را از نوبت دندانپزشکی باخبر می‌کند یا روی ساعت خواب تنظیم و بعد از پخش یک ساعت موسیقی خاموش می‌شود.

سرویس HomeChat سه قابلیت اصلی دیگر نیز دارد: تعطیلات، ترک خانه، بازگشت به منزل. اگر شما به مدت زیادی در منزل نباشید، دستگاه‌ها می‌توانند به نوعی در خواب زمستانی فرو روند و وقتی شما به آنها هشدار می‌دهید که در راه بازگشت به منزل هستید، از خواب بیدار شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید