۱۷ دی ۱۳۹۳

با پیشرفته‌ترین ماشین لباسشویی ال‌جی در بازار ایران آشنا شوید

ماشین لباسشویی ال‌جی مدل WM-390S در دو رنگ سفید و نقره‌ای در حال حاضر از پیشرفته‌ترین محصولات ال‌جی در بازار ایران است که با فناوری‌های پیشرفته خود گره از کار بانوان ایرانی در شست‌وشوی وقت‌گیر لباس‌ها می‌کاهد و در زمان آنها برای انجام امور منزل به میزان زیادی صرفه‌جویی می‌کند. با این محصول شیک و کارامد بیشتر آشنا شوید:

شست‌وشوی هوشمند با فناوری بخار ال‌جی

ماشین لباسشویی بخارشوی ال‌جی اولین لباسشویی در جهان است که توانسته با به کارگیری سیستم بخار در فرایند شست‌وشو، کیفیت شست‌وشو را به حد کمال برساند. با این فناوری مطمئن خواهید بود که باکتری ها و ذرات حساسیت‌زا به طور کامل از بین می روند و در عین حال، به اتو کردن لباس‌ها کمک شایانی می‌کند.

مزایای بخارشوی ال‌جی:

  • ضد چروک(Steam Refresh)
  • از بین رفتن باکتری‌های حساسیت‌زا

شست‌وشوی شش حرکته مانند شست‌وشوی دست

  • پله‌ای: در این حرکت لباس‌ها در داخل دیگ (درام) بالا برده و خیلی سریع به پایین انداخته می‌شوند تا از چروک شدن لباس‌ها جلوگیری شود.
  • آبکشی: در این حرکت با توجه به دور بالای موتور لباسشویی، لباس‌ها به بدنه داخلی دیگ می‌چسبند و آب و مواد شوینده به طور یکنواخت و سریع به تمامی لباس‌ها می‌رسد.
  • پیچاندن: پیچاندن لباس برای شست‌وشوی بهتر و کم کردن صدا است تا در هنگام شست‌وشو کمترین صدای ممکن از لباسشویی شنیده شود.
  • غلتاندن: در این نوع حرکت، به شیوه معمول، لباس‌ها از قسمت پایین دیگ به بالا رفته و می‌چرخند که باعث شست‌وشوی بهتر و یکنواخت می‌شود.
  • ساییدن: این حرکت موجی شکل باعث حل شدن کامل مواد شوینده و پاک کردن لکه از روی لباس‌ها می شود.
  • تاب دادن: این حرکت بسیار ملایم برای تاب دادن لباس‌ها و شبیه‌سازی حرکات شست‌وشوی دستی مخصوصاً برای لباسهای ظریف و حساس می شود.

موتور بدون تسمه اینورتر ال جی

موتور بدون تسمه اینورتر ال‌جی با حذف تسمه و پولی که در ماشین لباسشویی‌های معمولی وجود دارد ثبات موتور را افزایش و لرزش‌های آن را کاهش داده است که با این ابتکار عمر موتور بیشتر و هزینه‌ها کاهش یافته است.

گواهینامه کیفیت VDE

گواهینامه کیفیت سال 2013 VDE آلمان تأیید می‌کند موتورهای بدون تسمه ماشین‌های لباسشویی تولید شرکت ال‌جی هیچ‌گونه نقصی در طول مدت 5000 چرخه نداشته و ثابت شده که حداقل با طول عمر مفید 22 سال کار می‌کنند.

ضد حساسیت

بخارشوی بدون تسمه ال‌جی توسط بنیاد حساسیت بریتانیا آزمایش و تایید شده که مطابق این تأییدیه، ضد حساسیت است.

سیستم عیب یاب هوشمند Smart Diagnosis System

بدون نیاز به حضور تکنسین فنی و صرفاً از طریق تماس تلفنی با مرکز خدمات گلدیران، هرگونه نقص احتمالی دستگاه تشخیص و رفع می‌شود. بدین منظور کافی است با خدمات تماس گرفته و گوشی خود را در نزدیکی دستگاه قرار دهید تا تکنسین فنی ما هرگونه نقص احتمالی را تشخیص داده و سریعاً راهکار مورد نظر را با شما درمیان بگذارد.

۱ نظر

علیرضا ۱۹ دی ۱۳۹۳ پاسخ

از دید من بهترین مدا ۴۱۲s است که دارای بالاترین ظرفیت شست و شو همراه با بخار است . ب عنوان یک طرفدار سرسخت محصولات الجی باید متذکر بشم ب مدیران شرکت که رقیب محصولات الجی در ایران یعنی شرکت سامسونگ تصمیم ب عرضه ی لوازم بسیار لوکس خود در بازار ایران کرده که لباسشویی k149 این شرکت مثال خوبی برای اثبات صحبت هایم است لذا بهتر است که الجی نیز محصولات جدید و لوکس خود را مخصوصا در صنعت لباسشویی و درایر وارد بازار ایران کند . شاد و پیروز باشید.

نظر دهید