۰۶ دی ۱۳۹۳

بلندگوهای بی‌سیم جدید ال‌جی در راه CES

ال‌جی از سری بلندگوهای جدید و هوشمند وای-فای خود در بزرگترین نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی پرده‌برداری خواهد کرد. با هم نگاهی کوتاه به این محصولات می‌اندازیم.

بلندگوی همراه H4 یک بلندگوی وای-فای مجهز به باتری است و در کنار ساندبارهای HS7 و HS9 عرضه می‌شود. یک پخش‌کننده بلو-ری سه‌بعدی به نام BP550 نیز در این مجموعه گنجانده شده است. همه بلندگوها می‌توانند به تنهایی یا با اتصال بی‌سیم به یکدیگر استفاده شوند و موسیقی را به صورت یکپارچه در سرتاسر خانه پراکنده کند. از آنجا که شما از بلوتوث برای اتصال گوشی هوشمندتان استفاده نمی‌کنید، موسیقی در زمان دریافت تماس تلفنی قطع نمی‌شود.

همچنین، می‌توانید ساندبارهای وای-فای را به دو بلندگوی همراه H4 متصل کنید تا سیستم صدای بی‌سیم فراگیر و کاملی را ایجاد کنید. اگر می‌خواهید از شر کابل‌ها راحت شوید و سیستم صوتی شما بدون سیم باشد این یک ایده عالی است. همه اینها به صورت بی‌سیم به پخش‌کننده دیسک BP550 متصل می‌شوند که می‌تواند صدا را به سیستم منتقل کند.

شما به موسیقی‌های موجود در دستگاه خود محدود نیستید. این بلندگوهای جدید از سرویس‌های درخواستی شامل Spotify، Deezer، Napster و TuneIn پشتیبانی می‌کنند.

اینها فقط پخش‌کننده نیستند بلکه چیزی فراتر و از نوع هوشمند آن هستند. قابلیت پخش خودکار موسیقی یا Auto Music Play می‌تواند با نزدیک شدن گوشی هوشمند شما، شروع به پخش موسیقی‌های آن کند و شما می‌توانید حتی با ارسال پیامک‌ در قالب فرمان‌های ساده، مانند “بعد از یک ساعت موسیقی را قطع کن” یا “آهنگ‌های مهمانی را پخش کن” از موسیقی لذت ببرید.

این مجموعه در CES پرده‌برداری خواهد شد. بهتر است خودتان از نزدیک این محصولات را مشاهده کنید.

ساندبار وای-فای ال‌جی HS9

ساندبار وای-فای ال‌جی HS7

ساندبار وای-فای همراه ال‌جی H4

سیستم‌های صوتی هوشمند های-فای ال‌جی به شما امکان می‌دهد تمام فضای خانه را از موسیقی لبریز کنید و به مجموعه بزرگی از سرویس‌های موسیقی آنلاین دسترسی داشته باشید.

۲ نظر

arshia ۶ دی ۱۳۹۳ پاسخ

سلام میشه فقط به عنوان اسپیکر موبایل استفاده کرد و با بلوتوث یا هات اسپات ست میشه منتظر جوابتون هستم

حسین ۷ دی ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
در صورت امکان بجای عرضه این قبیل اجناس کم طرفدار ال جی دستگاه های پر کاربرد ذیل که اتفاقا تقتضای خوبی در بازار دارند و تا ۴ برابر قیمت واقعی نمونه غیر گارانتی آن در بازار عرضه میشود را معرفی و بصورت رسمی عرضه کنید .
۱- دستگاه دی وی دی رکورد ال جی با هارد دیسک داخلی ۱۶۰ گیگابایتی با قیمتی حدود ۸۰۰هزار تومان نمونه پاناسونیک آن با هارد ۲۵۰ گیگابایتی دو میلیون و دویست هزار تومان قیمت دارد بیشترین کاربرد در آتلیه های عکاسی برای مونتاژ فیلم قبلا یعنی چهار سال قبل نمونه بدون هارد دیسک داخلی ن توسط گلد ایران باقیمت ۱۵۰ هزار تومان عرضه می شد.
۲- دستگاه ویدئوی وی اچ ای شش هد با دستگاه دی وی دی رکورد در به قیمت کمتر از پانصد هزار تومان کاربرد در منازل و عکاسیها برای تبدیل نوارهای قدیمی وی اچ اس به فرمت دی وی دی همراه با ارتقاء مجازی تصویر به فرمت HD و همچنین پخش انواع فیلم وی اچ اس و دی وی دی در حال حاضر در بازار تهران بسیار کمیاب است .
۳ – مدیا استیشن یا گیرنده دیجیتال ال جی با هارد دیسک داخلی ۲۵۰ گیگابایتی برای تلوزیونهای مدل ۲۰۱۰ و قبل از آنکه فاقد گیرنده دیجیتال داخلی هستند و کسانیکه می خواهند آرشیوی از فیلم های مود علاقه خود راضبط نموده و بصورت آماده پخش داشته باشند .
موفق باشید .

نظر دهید