۲۳ دی ۱۳۹۳

دسترسی آسان و راحتی بیشتر با ساید بای ساید جدید ال جی از سری ™Door-in-Door

یخچال های Door-in-Door جدید ال جی چیدمان و ذخیره سازی مواد غذایی را از همیشه آسان تر

 می کند.

شرکت ال‌جی الکترونیکس از عرضه ساید بای ساید های Door-in- Door جدید خود با نام نکست خبر داد؛ یخچال نکست،  مجهز به یک درب دیگر روی درب اصلی یخچال است. مشتریان این محصول ، می‌توانند تنها با فشار یک دکمه به سرعت و آسانی به مواد غذایی مورد نیاز خود در طول روز دسترسی پیدا کنند. یخچال جدید ال‌جی همچنین مجهز به کمپرسور اینورتر خطی است که از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند و سر وصدای ناشی از موتور را هم کاهش می‌دهد. نکست، به خاطر سیستم تهویه پیشرفته خود  (+Fresh Hygiene) غذا را تا مدت زمان زیادی تازه نگه می‌دارد و همچنین با سیستم ذخیره‌سازی هوشمند خود به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد که چیدمان یخچال را به دلخواه خود تغییر دهند.

سون جین جو، مدیر عامل لوازم خانگی شرکت ال‌جی می‌گوید: « مشتریان از ما یخچالی خواسته بودند که هم انرژی کم تری مصرف کند و هم آن‌ها بتوانند دسترسی آسان‌تری به محتویاتش داشته باشند. این محصول جدید ال‌جی با کمپرسور اینورتر خطی بی‌سابقه خود دقیقا مطابق خواسته‌های مشتریان ما طراحی شده و آنچه را که آن‌ها می‌خواهند، در اختیارشان قرار می‌دهد؛ دسترسی سریع و آسان همراه با کاهش مصرف انرژی.» به کمک سیستم ذخیره سازی هوشمند ، این یخچال راه هوشمندانه تری را برای مرتب نگه داشتن مواد غذایی در اختیار مصرف کنندگان خود قرار می دهد.

دسترسی آسان و سریع با Door-in-Door

شما با داشتن این یخچال می‌توانید تنها با فشار یک دکمه به آسانی به مواد غذایی و نوشیدنی‌های مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. با وجود
ال‌جی Door-in- Door تعداد باز و بسته کردن درب اصلی در طول روز به کم ترین اندازه می رسد . بدین ترتیب خروج هوای سرد تا 47.3% کاهش می‌یابد و مواد غذایی مدت زمان بیشتری تازه باقی می‌مانند.

فضای بزرگ قفسات نکست، به مصرف کنندگان این امکان را می‌دهد که مواد غذایی را بر حسب نیاز خود بچینند. آن‌ها می‌توانند ارتفاع طبقات آن  را بر اساس آنچه می خواهند در یخچال بگذارند، تغییر دهند. این یخچال همچنین مجهز به یک “مینی بار” کوچک است که مصرف‌کننده می‌تواندآن را بیرون کشیده، ظرف مورد نیازش را روی سطح صاف آن قرار دهد و در حالی که کنار یخچال ایستاده، نوشیدنی خود را داخل فنجان یا لیوان بریزد و دیگر زحمت حمل بطری‌های سنگین را به خودش ندهد.

بهترین نوع چیدمان با سیستم ذخیره‌سازی هوشمند سیستم ذخیره سازی هوشمند، چیدمان مواد غذایی را آسان‌تر و راحت‌تر می‌کند. یخ‌ساز باریکی که در داخل درب اصلی تعبیه شده، فضای کمتری از یخچال را به خود اختصاص و فضای بیشتری را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد و این به معنی سازمان‌دهی آسان‌تر یخچال و دسترسی آسان‌تر به محتویات داخل‌اش است. در این مدل جدید یخچال‌های ال جی، یخ‌ساز از طبقه بالایی یخچال به در سمت چپ منتقل و بدین ترتیب فضای بیشتری برای ذخیره مواد غذایی و آشامیدنی فراهم شده است. با این طراحی ویژه فضای جدید و  بیشتری را در قسمت پایین یخچال به وجود می‌آورد که می‌تواند برای ذخیره کردن تخم مرغ و مواد غذایی کم‌حجم مثل پنیر یا ژامبون مورد استفاده قرار گیرد.
این سیستم ذخیره سازی هوشمند با وجود “قفسه تاشو”،  فضای بیشتری را برای قراردادن بطری‌های بلند و ظروف سوپ‌خوری بزرگ ایجاد می‌کند. این سیستم هوشمند تنها منحصر به فضای یخچال نیست. در قسمت فریزر نیز با افزایش تعداد کشو ها و طراحی آنها به صورتی که به آسانی باز و بسته شوند و قابلیت تحمل وزن اجسام سنگین را داشته باشند، فضای بیشتری فراهم می شود.

کاهش مصرف انرژی با تکنولوژی کمپرسور اینورتر خطی

کمپرسور اینورتر خطی که دارای ضمانت ده ساله است، ذخیره انرژی را تا 32% افزایش، سر و صدای ناشی از موتور را تا 25% کاهش می‌دهد و به تازه ماندن مواد غذایی در دمای مطلوب کمک می‌کند. به کمک حرکت خطی پیستون این کمپرسور، از اصطکاک داخلی کاسته شده و بدین ترتیب عمر دستگاه بیشتر می‌شود.

 

سیستم تهویه پیشرفته  +Fresh Hygiene  

 سیستم تصفیه هوای پیشرفته یخچال نکست، با استفاده از فیلترهای چند لایه و یک فن جداگانه به استریلیزه کردن و از بین بردن باکتری‌ها، ویروس‌ها، کپک و بوی فضای داخلی یخچال کمک می‌کند. این سیستم تهویه پیشرفته ال‌جی دارای 5 مرحله بوزدایى بسیار کارامدی است. دولایه فوتوکالیست و لامپ فرابنفش، تا  99.9999% باکتری ها را از بین می برند. این در حالی است دو لایه فیلتر بوزدای کربنی تعبیه شده در داخل این یخچال، بوهای اسیدی و قلیایی ناشی از سبزی و ماهی فاسد را هم کاهش می‌دهد. فیلترهای به کار رفته در سیستم +Fresh Hygiene   طول عمر بالایی دارند و تا زمان زیادی نیازی به تعویض آنها نیست و این بدین معناست که نکست، آسایش و هزینه کمتری برای مشتری به همراه دارد.

 آب سرد کن یخچال که روی در اصلی قرار گرفته، آبی خنک و گوارا تولید می‌کند و طراحی آن به گونه‌ای است  که معادل 10 لیتر فضای بیشتر را برای ذخیره مواد غذایی فراهم می سازد. همچنین، دستگیره افقی براق این آب سرد کن،  جدیدترین یخچال ال‌جی را زیباتر و لوکس‌تر نشان می‌دهد.

۳ نظر

نسیم ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

از این موجود دارید؟

هرچی زنگ میزنم کسی جواب نمیده

ال جی ۱۵ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
بله دوست گرامی

ياسي ۷ شهریور ۱۳۹۵ پاسخ

قیمت یخچال چنده

نظر دهید