۲۱ دی ۱۳۹۳

روی خوش زندگی یعنی LIFE IS good

افتتاح باشگاه وفاداری مشتریان ال‌جی- گلدیران

به پاس قدردانی از اعتماد مشتریان وفادار در انتخاب محصولات ال‌جی و با هدف افزایش رضایت‌مندی مشتریان، ارتباط صمیمی و پویا، ارائه خدمات و امکانات ویژه تأسیس شده است. اعضای این باشگاه با کسب امتیازات لازم، از امکانات و خدمات متنوع و منحصر به فردی بهره مند خواهند شد.

طبقه بندی باشگاه

در این باشگاه، اعضا در چهار سطح الماس (Diamond)، طلا (Gold) ، نقره (Silver) و برنز (Bronze) قرار می‌گیرند. اعضای این باشگاه با کسب امتیاز از طریق خرید و یا انجام فعالیت‌های معرفی شده در بخش “فعالیت‌های باشگاه” می‌توانند رتبه خود را ارتقا بخشند. اعضای این باشگاه، خریداران محصولات ال‌جی با ضمانت گلدیران، از تاریخ 1/1/2013 میلادی (10/10/1392 شمسی) به بعد که اطلاعات کامل خود را به هنگام نصب محصولات به شرکت مشتریان گلدیران ارائه داده‌اند، هستند که درصدی از امتیازات ایشان، حاصل از خریدهای انجام شده و فعالیت‌های جانبی، به صورت اعتبار در کارت ایشان ذخیره می‌گردد.

خدمات اختصاصی باشگاه

Pink Service – ارائه خدمات توسط زوج خانم و آقا

از آنجا که بانوان استفاده‌کنندگان اصلی لوازم خانگی در منزل هستند هنگام نیاز به خدمات غالباً در منزل تنها هستند و ترجیح می‌دهند تکنسین خدمات، زمانی برای ارائه خدمات مراجعه نماید که همسر یا شخص دیگری در منزل حضور داشته باشد. شرکت مشتریان گلدیران در راستای ایجاد احساس راحتی، اطمینان خاطر و امنیت برای این دسته از مشتریان خدمات صورتی (PINK SERVICE) را تعریف و راه اندازی نمود. که طی آن هنگام ارائه خدمات، یک زوج تکنسین به منزل مشتری مراجعه می نمایند و تکنسین آقا نسبت به نصب یا رفع ایراد دستگاه اقدام می کند و تکنسین خانم آموزش نحوه استفاده، نکات ایمنی و توضیحات ضروری را به مشتری (خانم) ارائه می‌نماید. قطعاً برقراری ارتباط و انتقال اطلاعات از جانب تکنسین خانم به مشتری (خانم) بهتر و راحت‌تر صورت می‌گیرد. این خدمت نه تنها اقدامی موثر در عرصه فعالیت‌های اجتماعی است بلکه توانسته با احترام به عقاید و فرهنگ مشتریان اطمینان خاطر، امنیت و آرامش را برای ایشان به ارمغان بیاورد. اعضای الماس (Diamond) و طلایی (Gold) باشگاه همیشه از خدمات توسط تکنسین (PINK) به صورت رایگان استفاده می‌کنند.

آموزش خصوص آشپزی با مایکروویو ال‌جی

شرکت مشتریان گلدیران، مرکز آموزش آشپزی با مایکروویو ال‌جی را برای بالابردن سطح دانش مصرف‌کنندگان و استفاده بهینه از محصولات راه‌اندازی کرده است. این مرکز با برگزاری کلاس‌های آموزش آشپزی، سعی در آشنا کردن مصرف‌کنندگان با محصولات دارد. در عین حال، با ایجاد فضای صمیمی افراد را ترغیب می‌کند روی خوش زندگی را با محصولات ال‌جی تجریه کنند. کلاس‌های فوق در صورت درخواست اعضای محترم سطح الماس (diamond) به صورت خصوصی در محل مشتری برگزار می‌گردد.

نصب مجدد محصول و آموزش مجدد

کارشناسان همواره توصیه می‌کنند برای نصب مجدد محصول در نقل مکان و یا تغییر دکوراسیون منزل از فرد متخصص کمک گرفته شود. همچنین ممکن است در زمان نصب، کاربر اصلی محصول حضور نداشته باشد و با کارایی محصول به درستی آشنا نشده باشد. بر این اساس، نصب یا آموزش مجدد، یکی دیگر از خدماتی است که شرکت مشتریان گلدیران در دستور کار خود قرارد داده است و اعضای Diamond, Gold  می‌توانند به صورت رایگان از آن بهره مند شوند.

امکان عودت محصول خریداری شده

در صورت بروز مشکل برای محصول در 3 ماه اول خرید آن برای اعضای باشگاه محصول تعویض گردیده و محصول جدید به ایشان تحویل می‌گردد.

آمـوزش مجدد در مـحـل مشتری

ممکن است در زمان نصب، کاربر اصلی محصول حضور نداشته باشد و با کارایی محصول به درستی آشنا نشده باشد. بر این اساس نصب یا آموزش مجدد، یکی دیگر از خدماتی است که شرکت مشتریان گلدیران در دستور کار خود قرارد داده است.

تمدید ضمانت به صورت رایگان

در هنگام نصب و یا یک ماه قبل از اتمام گارانتی به مصرف‌کننده توصیه می‌شود با توجه به شرایط زیر و با پرداخت هزینه، ضمانت محصولات را تمدید نماید.

علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت http://www.lgvipclub.ir مراجه کنند.

۱۵ نظر

طیبه قاسمی لو ۲۱ دی ۱۳۹۳ پاسخ

تبریکات فراوان به واحد CRM

محمدی ۲۲ دی ۱۳۹۳ پاسخ

من از فریزر و لباسشویی و تلویزیون ماشین ظرفشویی الجی استفاده می کنم وتصمیم دارم تو جشنواره های لوازم خانگی ال جی بازم خرید کنم .محصولات راضی کننده هستند

پیمان ۲۴ دی ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام آسا هر خریدار محصولات LG میتواند توی باشگاه عضو شود یا مخصوص مشتریان خاص می باشد؟

پیمان ۲۴ دی ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام آیا هر خریدار محصولات LG میتواند توی باشگاه مشتریان عضو شود یا مخصوص مشتریان خاص می باشد؟

پیمان ۲۸ دی ۱۳۹۳ پاسخ

ادمین عزیز با سلام لطفا سوال را جواب بدید. سپاسگزارم.
آیا هر خریدار از محصولات LG می تواند به عضویت این باشگاه درآید در غیر این صورت شرایط عضویت در این باشگاه چگونه است؟

شهامتی ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

سلام.ببخشیدا ولی سرکاریه.۴تا محصول ال جی خریدم.۲تاش ثبت شد.۲تای دیگه ثبت نمیشه چرا؟ چون اگه ثبت بشه به مرحله هدیه میرسه.الان یک ماه پیگیری میکنم فقط سرکار میزارن

hashemi ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

پشتیبانی قسمت روی خوش زندگی خیلی ضعیفه،پیام ها ثبت نمیشه،به پیام های ثبت شده رسیدگی نمیشه ،پیگیری ام نمیکنن

ایلیا ۳۰ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

چرا بخش معرفی دوستان و نظر سنجی وبازدید از سایت غیر فعال است و باعث افزایش امتیاز و اعتبار نمیشه؟

پیمان ۲ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

LG عزیز بعد از تقریبا یکماه جواب من را ندادید چون من هم مثل دوست عزیزی که نظر گذاشته اند نتوانستم خریدی که داشتم را ثبت کنم. کسی هم جواب درستی نداده که چکار میشود کرد.
ممنون میشوم جواب بدید.

elham ۵ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

سلام،چرا محصولات که ثبت شده مبلغش پایینتر از مبلغ خرید ثبت شده؟لطفا سوالات را جواب بدهید

مهدی ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ پاسخ

سلام چرا هر کاری میکنم نمیتونم در باشگاه مشتریان ال جی ثبت نام کنم – شماره سریال تلوزیونی رو که خریدم و اطلاعت دیگه رو وارد میکنم ولی مینویسه صحیح نمیباشد .

محمد ۶ فروردین ۱۳۹۴ پاسخ

سلام
من از ال جی خرید کردم ولی نمیتونم در باشگاه ثبت نام کنم. لطفاً کمک کنین

iman ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ پاسخ

سلام . ببخشید من عضویت طلایی هستم چطور میتونم کارت بانکی رو دریافت کنم؟؟

a ۵ مهر ۱۳۹۴ پاسخ

Lg is the best

m ۱۳ آبان ۱۳۹۴ پاسخ

LAVO LG هم خدماتش خوبه و هم کیفت.پیشتهاد میکنم از محصولات ال جی خریداری کنید

نظر دهید