۲۵ دی ۱۳۹۳

عصر جدید دستگاه‌های تهویه مطبوع هوا با ال‌جی

ال‌جی الکترونیکس با معرفی دستگاه‌های تهویه مطبوع جدید خود که دو خروجی هوا دارند طلیعه‌دار عصر جدید دستگاه‌های تهویه مطبوع هوا شد.

این شرکت 19 مدل جدید از دستگاه‌های تهویه مطبوع شامل Whisen Dual را عرضه کرد که دو خروجی هوای سرد دارد و هر کدام به طور مجزا کنترل می‌شوند.

این دستگاه‌های تهویه مطبوع به مشتریان امکان کنترل قدرت و جهت هوا را به صورت مجزا می‌دهد و تجریبات متفاوتی را برای مشتریان متفاوت میسر می‌کند. این محصول می‌تواند یک سیستم هوای کاملاً سفارشی باشد که یک سمت آن انرژی را برای صرفه‌جویی ذخیره می‌کند و طرف دیگر هوای قوی‌تری را برای دسترسی آنهایی که در فاصله دورتر، مثلاً در آشپزخانه، هستند فراهم می‌نماید.

از آنجا که امکان تغییر جهت هوا تا 120 درجه از طرفی به طرف دیگر و 50 درجه به طور عمودی وجود دارد، دستگاه‌ تهویه مطبوع می‌تواند تا ارتفاع سقف را نیز خنک کند.

استفاده از یک خروجی هوا نسبت به هر دو خروجی می‌تواند تا 40 درصد در مصرف انرژی صرفه‌جویی کند. زمان سرمایش در مقایسه با مدل‌های اینورتر کنونی تا 25 درصد کاهش پیدا کرده است.

سرویس HomeChat ال‌جی نیز برای این دستگاه تهویه مطبوع موجود است. این سرویس به مشتریان امکان برقراری ارتباط با لوازم خانگی از طریق برنامه پیام‌رسان موبایل می‌دهد. استفاده از پیام‌رسان‌های موبایلی نظیر Line به مشتریان امکان می‌دهد تا وضعیت دستگاه تهویه مطبوع را بررسی و از راه دور آن را کنترل کنند.

کاربران می‌توانند تنها با استفاده از برنامه کاربردی LG Whisen App در گوشی هوشمندشان دستگاه تهویه مطبوع را از راه دور و خارج از منزل کنترل کنند و میزان انرژی مصرفی را مدیریت نمایند، دوره تعویض فیلترهای آن را بررسی کرده و حدود قبوض ماهانه را تخمین بزنند.

دستگاه تهویه مطبوع Whisen Dual از فیلتر 3MTM Ultrafine Particles Plus و Smog Deodorization برخوردار است. فیلتر 3MTM Ultrafine Particles Plus ذراتی که در ابعاد 0.02µm هستند را از هوا پاک می‌کند. در مقایسه، یک موی انسان 100 میکرومتر است. فیلتر Smog Deodorization نه تنها دود مواد شیمیایی مانند دی‌اکسید سولفور و دی‌اکسید نیتروژن را از بین می‌برد بلکه بوی بد را نیز برطرف می‌کند.

همه این 19 مدل از دستگاه‌های تهویه مطبوع تأییدیه پیشروی انرژی با نام Energy Frontier را دریافت کرده‌اند. به این معنی که 150 درصد بازده انرژی بیشتری نسبت به راندمان انرژی مصرفی یک دارند.

اوه جانگ-وون، مدیر بخش دستگاه‌های تهویه مطبوع خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ما با استمرار در عرضه محصولات تهویه مطبوع و ارائه ارزش‌های جدید به مشتریان، مانند دستگاه تهویه مطبوع Whisen Dual، در بازار دستگاه‌های تهویه مطبوع پیشرفته پیشگام خواهیم شد.»

۱ نظر

mahdi ۲۹ دی ۱۳۹۳ پاسخ

عالیه کی وارد ایران میشه تو کدوم سایت میشه مشخصات کاملشو دید

نظر دهید