۰۴ دی ۱۳۹۳

عملکرد قابل اطمینان ماژول‌های خورشیدی ال‌جی Mono X و ارزش آنها‌ برای مشتریان

ماژول‌ خورشیدی ال‌جی Mono X؛ یک محصول پیشگام در صنعت

پیشگامی محصولات ال‌جی الکترونیکس در صنعت بر اساس پیشرفته‌ترین فناوری‌ها است. برای ایجاد محصولاتی بی‌رقیب و جدید، ال‌جی بر این باور است که باید برای محصولات خود ارزش‌آفرینی کند. این ارزش‌ها، که تنها از طریق ماژول‌های خورشیدی ال‌جی امکان‌پذیر است، می‌تواند تا 25 سال به شما خدمت‌رسانی کند. برای عملی کردن تعهدات خود، ال‌جی الکترونیکس هرگز از ایجاد ابتکار در فناوری دست نکشیده است.

تلاش ال‌جی بدون نتیجه و پاداش باقی نمانده است. ال‌جی به نرخ راندمان 19.8 درصدی در تولید انبوه (نوع P، تا پایان 2012) دست یافته است که بالاترین میزان در صنعت است. اکنون زمان آن فرا رسیده است که پیشگامی حقیقی ال‌جی در محصولات را با ماژول خورشیدی Mono X ال‌جی تجربه کنید.

طراحی مشتری‌محور

ال‌جی الکترونیکس، بی‌وقفه، تمام جزییات در محصولات خود را برنامه‌ریزی کرده است تا تجربه بهتری برای مشتری فراهم کند. طراحی ماژول‌های Mono X ال‌جی چیزی فراتر از زیبایی است. ماژول‌های Mono X ال‌جی به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حتی نصب آنها نیز تجربه ساده‌تری برای مشتریان ما شده است.

دوام همه‌جانبه

ال‌جی الکترونیکس ماژول‌ها را برای تاب آوردن و تحمل هر نوع شرایط جوی ساخته است. از آنجا که ماژول‌های خورشیدی در پشت بام یا فضاهای باز و وسیع نصب می‌شوند، همیشه در معرض فرسایش محیطی هستند. دوام همه‌جانبه را با Mono X ال‌جی تجربه کنید؛ جایی که ماژول‌ها با نهایت دقت LG SET مدیریت می‌شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید