۲۴ دی ۱۳۹۳

فناوری آینده ال‌جی در CES 2015: محصولات صوتی بی‌سیم و مانیتورهای شگفت‌انگیز ال‌جی

در نمایشگاه بین‌المللی CES، ال‌جی علاوه بر تلویزیون‌های OLED جدید و پلت‌فرم webOS 2.0 از محصولات دیگری در رسته سرگرمی خانگی و آی.تی پرده‌برداری کرد. با هم مروری داریم بر دستگاه‌های صوتی بی‌سیم پیشرفته و مانیتورهای جدید با فناوری‌های حیرت‌انگیز جدید ال‌جی در لاس‌وگاس.

ادامه موسیقی در سال جدید

ال‌جی الکترونیکس از ایده روبه‌گسترش سیستم صوتی بی‌سیم برای چنداتاق بهره برده و نوعی صدای های-فای هوشمند را با ال‌جی Music Flow به ارمغان آورده است. ال‌جی Music Flow یک سیستم صوتی جامع بی‌سیم برای چنداتاق است که در مدل‌های قدرتمند و پیشرفته به‌روز شده است. در صدر امکانات کنونی این محصول شبکه بی‌سیم پیشرفته، بخش موسیقی به صورت خودکار و قابلیت HomeChat است. البته، ال‌جی Music Flow امکاناتی بسیار فراتر از اینها را دارد که آنها را به منزل شما هدیه می‌دهد.

بلندگوهای جدید Music Flow ال‌جی با اندروید و iOS سازگاری دارد و پخش موسیقی HD واضح و شفاف را بدون هیچ گونه تداخلی میسر می‌کند؛ حتی وقتی که پیام متنی یا تماسی را دریافت می‌کنید. این مجموعه جدید شامل بلندگوی همراه ال‌جی H4 (مدل NP8350) اولین بلندگوی بی‌سیم مجهز به باتری است که به راحتی می‌توان آن را از اتاقی به اتاق دیگر برد. علاوه بر این، به ساندبارهای بی‌سیم جدید ال‌جی برای چند اتاق HS7 (مدل LAS750M) و HS9 (LAS950M) و بخش‌کننده بلو-ری سه‌بعدی BP550 مجهز است که انتخاب‌های گسترده‌ای برای پر کردن تمام فضای خانه از موسیقی را در دسترس قرار می‌دهد.

مجموعه بزرگ مانیتورهای ال‌جی برای حرفه‌ای‌ها

ال‌جی در نمایشگاه CES 2015 از مجموعه مانیتورهای UltraWide جدید خود با نسبت تصویر 21:9 پرده‌برداری کرد. مانیتور UltraWide ال‌جی مخصوص بازی (مدل 34UM67) اولین مانیتور ال‌جی است که با فناوری AMD FreeSync سازگاری دارد. این فناوری پارگی و اختلال در تصویر در زمانی که مانیتور و کارت گرافیک از سینک خارج می‌شوند را برطرف می‌کند. مانیتور 34UM67  ال‌جی برای بازی‌هایی که گرافیک سنگین دارند طراحی شده است و روان‌ترین و یکپارچه‌ترین تجربه بازی را با حرکات صاف و بدون افت کیفیت در سرعت فریم‌ها تضمین می‌کند. مانیتور منحنی UltraWide ال‌جی با چند صفحه‌نمایش (مدل 34UC87M) چندین تنظیمات نمایشگر برای همه نوع افراد حرفه‌ای دارد.

علاوه بر این محصولات، ال‌جی الکترونیکس با مجموعه تلویزیون‌های مجهز به webOS 2.0 و محصولات سرگرمی خانگی در نمایشگاه CES 2015، تجربه سرگرمی خانگی ملموس و غوطه‌ورکننده‌تری را در سال جدید ارائه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید