۱۸ دی ۱۳۹۳

مصاحبه با ریاست بخش فروش و بازاریابی سیستم‌های تهویه مطبوع هوای ال‌جی

سانگ‌مین لی، رئیس بخش بازاریابی و فروش سیستم‌های تهویه مطبوع هوا و راهکارهای انرژی در ال‌جی الکترونیکس

صعود به اوج: به پیش برای کسب جایگاه سه شرکت برتر جهانی SAC

بخش فروش برون‌مرزی SAC بر سودآوری و رشد بادوام ال‌جی متمرکز شده است. با وجود بحران جهانی اقتصادی و بازاررقابتی شدید، فناوری پیشرفته ما و برنامه‌های راهبردی بنیان مستحکم ال‌جی را به عنوان پیشگام جهانی ثباتی بیشتری بخشیدند.

ال‌جی از طریق گسترش خط تولید برون‌مرزی کسب‌وکار SAC، کاربرد و نفوذ مهندسی هوشمند و تقویت دستاوردهای خود به واسط قابلیت‌های بازاریابی بومی به تأکید بر رشد ارزش‌مدار ادامه خواهد داد. هدف از کسب‌وکار SAC ال‌جی پدیدار شدن به عنوان پیشگام صنعت و کسب جایگاه سه شرکت برتر SAC در دنیا طی سه سال آتی است. ما به جدیت تصمیم داریم سهم خود را در بازارهایی مانند چین افزایش دهیم.

برخی ابتکارات اصلی که بخش فروش برون‌مرزی SAC در حوزه‌های متنوع بازارها تصمیم به پررنگ‌تر کردن آن دارد سیستم‌های چیلر است. با فراگیر شدن قابلیت‌های دستگاه‌های چیلر، SAC امیدوار است تا خط تولید محصولات خود را گسترش دهد و زیرساخت‌های قدرتمند کنونی خود را برای اطمینان از رشد و سودآوری در آینده تقویت کند.

اولویت‌های برتر ال‌جی در سال 2014

بخش کسب‌وکار SAC شرکت AE ال‌جی سه برنامه برای جمع‌آوری سرمایه رشد اخیر خود دارد. اولین برنامه بر تقویت و بهبود محصولات راهبردی خود مانند VRF دارد. ما انتظار داریم درآمد خود را با توسعه فروش دستگاه‌های تهویه مطبوع VRF در بازارهای راهبردی افزایش دهیم.

دوم اینکه، برنامه‌های SAC با قدرت بخشیدن به قابلیت‌های بازاریابی برای پیشبرد روابط با کسب‌وکارهای دیگر را پیشرفته کنیم. ما به تمرکز بر برقراری مشارکت با مشاوران، پیمانکاران M&E و نصب‌کنندگان ادامه خواهیم داد. ال‌جی سعی می‌کند مضمون کسب و کار خود را به فروش راهکارهای صنعتی تغییر دهد. در SAC، ما به سختی کار می‌کنیم تا به تقاضای رو‌به رشد جهان برای راهکارهای انرژی ال‌جی پاسخ دهیم.

رویکرد سومی که ما برای تأکید بر پروفایل برند خود برمی‌داریم تمرکز بر اصول مدیریتی متحد‌الشکل است تا به رشد فروش بالایی دست یابیم. به عنوان بخشی از این تمرکز بر مدیریت، ما شرکت خود را تغییر داده‌ایم؛ شرکتی که روزی در اصل مخصوص شرایط بومی برای حضور پویا در بازارهای برون‌مرزی طراحی شده بود.

ال‌جی خود را به ساخت فرهنگی مشترک و مسئول متعهد می‌داند که همیشه به وعده‌هایی که به مشتریان و جوامع بومی می‌دهد عمل می‌کند. در SAC، ما متعهد به حفظ و استمرار این ارزش‌ها با سبک مدیریتی اصول‌مند هستیم. ما تحقیقات میدانی کسب‌وکار انجام داده‌ایم و راهبردهای بازار خود را نه تنها بر اقدامات کسب و کار بلکه بر دانشی که از هنرهای آزاد (ادبیات، تاریخ و فلسفه) به دست می‌آوریم پایه‌ریزی می‌کنیم. این رویکرد متعادل به ما انعطاف لازم برای تأکید بر دستاوردهای خود در بازه کوتاه‌مدت و درازمدت را می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید