۱۶ دی ۱۳۹۳

معرفی فناوری نمایشگر پیشگام شرکت LG Display در CES 2015

سئول، کره- شرکت LG Display، مبتکر پیشگام جهانی در فناوری نمایشگر، از جدیدترین پیشرفت‌های خود در صنعت پرده‌برداری می‌کند. این پیشرفت‌ها شامل پیشگامی جهانی در فناوری OLED است که از 6 تا 9 ژانویه در CES 2015 لاس‌وگاس به نمایش گذاشته خواهد شد.

شرکت LG Display فناوری‌های پیشرفته و محصولات خود را تحت مضمون “فناوری پیشگام، طراحی و کیفیت تصویر عالی، و تمایز” در سالن نمایش اختصاصی خود در هتل بلژیو معرفی می‌کند. با شعار ” LGDهمیشه با شما”، این شرکت تأکید دارد که خود را وقف ارائه بهترین فناوری و محصولات به مشتریان خواهد کرد.

شرکت LG Display برای تأکید بر تعهد خود در کیفیت‌های برتر OLED، منطقه‌ای جداگانه مخصوص OLED در داخل سالن نمایش خود ایجاد کرد و مزایا و فواید فناوری را به مشتریان نمایش داد. فناوری پنل WRGB انحصاری این شرکت از کیفیت تصویر بی‌رقیب برخوردار است که به میزان سیاهی عمیقی دست می‌یابد. این فناوری برای طراحی منحنی بهینه شده است زیرا به دلیل عدم استفاده از نوردهی پشت و کریستال‌های مایعی که در پنل‌های LCD یافت می‌شود، از نشت نور پیشگیری می‌کند.

سانگ-بیوم هان، مدیرعامل شرکت LG Display، گفت: «ما محصولات موفقی را بر اساس فناوری‌های متمایز خود به مشتریان ارانه داده‌ایم و به تلاش‌های خود در ارائه راهکارهای بَرنده برای مشتریان در سال 2015 ادامه خواهیم داد. شرکت LG Display مشارکت خود با مشتریان را تقویت می‌کند تا سال 2015 سال رواج تلویزیون‌های OLED شود.»

شرکت LG Display پنل تلویزیون 55 اینچ OLED منحنی Ultra HD را در CES برای اولین بار معرفی می‌کند. همچنین، نمایشگرهای Ultra HD OLED خود را در ابعاد مختلف، شامل پنل‌های مختلف 65 اینچ منحنی و 77 اینچ را به نمایش خواهد گذاشت.

در طول برگزاری CES، شرکت LG Display نمایشگرهای جدید Ultra HD LCD خود برای تلویزیون را معرفی می‌کند که از طراحی نوین و کیفیت تصویر بهتر بر اساس فناوری IPS بهره می‌برند تا ارزشی متفاوت برای مشتریان ارائه دهد و پیشگامی خود را در بازار Ultra HD حفظ کند. این شرکت سری فوق باریک و سبک Art Slim پنل‌های 55 و 65 اینچ Ultra HD برای تلویزیون و پنل‌های 23 و 23.8 اینچ Full HD برای مانیتور را به نمایش خواهد گذاشت و پنل 65 اینچ Ultra HD با حوزه رنگ وسیع (WCG) و پنل 98 اینچ Quad Ultra HD با وضوح 4320×7680 را که 4 برابر واضحتر از Ultra HD است معرفی می‌کند.

شرکت LG Display در ارائه تعهدات خود برای پیشگامی بازار نمایشگر موبایل و آی.تی با فناوری متمایز از فناوری لمس درون‌سلولی پیشرفته (AIT) برای دستگاه‌های آی.تی بزرگتر از گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها، شامل پنل نوت‌بوک 15.6 اینچ، پرده‌برداری خواهد کرد. فناوری AIT عملکردهای لمسی عالی دارد و با لبه‌های فوق باریکش طراحی‌های بهتری را ارائه می‌دهد.

شرکت LG Display گسترش کاربرد فناوری M+ را که هم اکنون در تلویزیون‌ها استفاده می‌شود را به نمایش می‌گذارد. این فناوری که روشنایی بیشتری دارد اما مصرف انرژی کمتری را بدون افت کیفیت تصویر ممکن می‌کند، در محصولات بیشتری شامل موبایل‌ها و نوت‌بوک‌ها و همین طور نمایشگرهای خودرو و تبلیغاتی به کار خواهد رفت. این شرکت به تقویت پیشگامی خود در ارائه ارزش‌های مرغوب در محصولات LCD و در عین حال پیشگامی در بازارهای نمایشگر نسل آینده ادامه خواهد داد.

در نهایت، شرکت LG Display از فناوری متمایزی پرده‌برداری می‌کند که در بازار آینده نمایشگر پیشگام است. این فناوری شامل نمایشگرهای OLED پلاستیکی منحنی می‌شود و در محصولات پوشیدنی و نمایشگرهای خودرو و همین‌طور نمایشگرهای 55 اینچ Full HD LCD فرانما با شفافیت 17 درصد، بالاتر از 10 درصد کنونی، استفاده می‌شود.

سالن نمایش اختصاصی شرکت LG Display در CES 2015 برای انتخاب مشتریان در بلژیو در لاس‌وگاس باز خواهد بود.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید