۰۳ دی ۱۳۹۳

هدست استریوی بی‌سیم ال‌جی Tone Pro؛ یک همراه ضروری برای زندگی‌های پرمشغله

اگر زندگی پر رفت‌و‌آمد و پرمشغله‌ای دارید و مدام از جایی به جای دیگر می‌روید، حتماً به همراهی نیاز دارید که همه احتیاجات شما را برآورده کند و در عین حال شیک و زیبا باشد. ما به شما هدست استریوی بی‌سیم ال‌جی Tone Pro (مدل HBS750) را پیشنهاد می‌کنیم که در رنگ‌های مشکی، قرمز و طلایی در بازار ایران به فروش می‌رسد.

هدست بلوتوث استریوی بی‌سیم ال‌جی Tone Pro یک هندزفری بی‌سیم و ضروری است که در بسته‌ای کامل و راحت برای آسایش شما ارائه می‌شود.

طراحی شیک و ارگونومیک برای دور گردن

طراحی دور گردنی و سه‌بعدی ارگونومیک در هدست Tone Pro ال‌جی راحتی و انحنا را ارائه می‌دهد. این هدست سبک و در عین حال قدرتمند است و شما بدون ناراحتی از حمل آن، می‌توانید به مدت طولانی صحبت کنید و به موسیقی گوش دهید. علاوه بر این، با استفاده کردن در تمام طول روز حسی راحت و طبیعی داشته باشید.

تماس بگیرید یا آهنگ‌ها را عوض کنید

این محصول باریک، ساده و شیک با کمک کلیدهای کنترل تماس و موسیقی، که به راحتی در کناره‌های دستگاه تعبیه شده است، تماس گرفتن یا تغییر بین آهنگ‌های دوست‌داشتنی شما را در حال حرکت مثل آب خوردن ساده می‌کند.

صدایی شبیه سی‌دی

تجربه غنی شنیدن را با Tone Pro ال‌جی و قدرت فناوری aptX®2  کشف کنید. این فناوری صدای بی‌سیم ناب و خالصی را ارائه می‌دهد. بنابراین، شما می‌توانید از آزادی و راحتی بلوتوث، بدون افت کیفیت صدا، لذت ببرید

کنترل‌های ساده با لمس یک کلید

با ال‌جی Tone Pro، شما قدرت سفارشی کردن کنترل‌های لرزشی با لمس یک کلید را دارید. شما می‌توانید دو دستگاه را به صورت همزمان به هم متصل کنید و با کمک قابلیت Advanced Multipoint بین تماس‌های خود و موسیقی به سرعت تغییر حالت دهید یا وقتی پیام‌های متنی دریافت می‌کنید با استفاده از ویژگی تبدیل متن به گفتار پیام‌ها را با صدای بلند گوش دهید.

۴ نظر

روزبه ۳ دی ۱۳۹۳ پاسخ

عیب این هدست اینه که سیمش خیلی ضعیف هستش کاشکی ال جی که انقدر خرجش کرده حداقل از سیم های پهن استفاده میکرد

reza ۴ دی ۱۳۹۳ پاسخ

in modele badie unie ke shoma didi ehtemalan.
ma modele 730 ro tahala tu iran dashtim.man khodam daram uno…
alan versione 3ome in handfree ham umade ke sim jam kon dare,koli saboktare,va batterie bishtari dare…
kash LG uno miavord

رحیم ۴ دی ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام آیا مدل LG TONE INFINIM HBS-900 توی ایران پیدا میشه؟

مصطفي ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ پاسخ

این دستگاه رم هم می خوره؟؟

نظر دهید