۱۳ دی ۱۳۹۳

همراه با ال‌جی‌موبایل در دنیای مجازی

ال‌جی الکترونیکس یک شرکت پیشرو و مبتکر فناوری در لوازم الکترونیک مصرفی، ارتباطات تلفن همراه و لوازم خانگی در عرصه جهانی است. همچنین، ال‌جی‌ یکی از تولیدکنندگان پیشروی جهان در زمینه گوشی‌های تلفن همراه هوشمند و تبلت به شمار می‌رود.

جهان، آینده، انرژی، بشریت و فناوری ستون‌های اصلی تأسیس این شرکت هستند. لوگوی این شرکت با حروف L و G در داخل یک دایره با رویکرد به جهان، آینده، جوانان، بشریت، فناوری و به نمایندگی از تلاش‌های ال‌جی به حفظ روابط نزدیک با مشتریان خود در سراسر جهان، طراحی شده است. رنگ قرمز لوگوی ال‌جی نشان‌دهنده دوستی و تعهد ال‌جی برای ارائه بهترین‌ها به مشتریان است.

زندگی امروز فراتر از داشتن آخرین مدل دستگاه‌های الکترونیکی است؛ زندگی تجربه‌ای از لمس فناوری‌ها در زمینه‌های گوناگون است؛ با موبایل‌ها، تبلت‌ها و ابزارک‌های هوشمند. ال‌جی ایران این امکان را فراهم می‌آورد تا زندگی را در آغوش بکشید و پذیرای لحظات خوش آن باشید.

اگر از طرفداران موبایل و تبلت ال‌جی هستید و دوست دارید از جدیدترین اخبار، اطلاعات، اقدامات جهانی و منطقه‌ای و محصولات موبایلی ال‌جی باخبر شوید، می‌توانید از لینک‌ ارتباطی ال‌جی در اینستاگرام، وبلاگ و وب‌سایت فارسی ال‌جی استفاده کنید.

۲ نظر

وحید ۱۵ دی ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
ببخشید! اگه من بخوام ایده ای رو برای یکی از محصولات الجی مثلا موبایل با شرکت الجی مطرح کنم باید با کجا صحبت کنم؟

ال جی ۱۷ دی ۱۳۹۳ پاسخ

سلام
از این لینک استفاده کنید
https://www.lg.com/ir/support/message-customer-support

نظر دهید