۰۸ دی ۱۳۹۳

یک هفته زندگی با تبلت ال‌جی G Pad 10.1

 

ال‌جی G Pad 10.1 را به خانه بردیم، در آشپزخانه از آن استفاده کردیم، کودکان نوپا دستکاری‌اش کردند و حتی ساعت‌ها فیلم تماشا کردیم.

کافیست لحظه‌ای فکر کنید که از تبلت چه استفاده‌ای دارید؟ آیا واقعاً جایگزین لپ‌تاپ شما شده است؟ آیا می‌توانید از آن به عنوان تلفن استفاده کنید؟ آیا بازی‌های قدرتمند با گرافیک سنگین را با تبلت خود انجام می‌دهید؟

البته که نه.

تبلت شما در خانه، روی کاناپه‌ای که همیشه می‌نشینید، قرار دارد. این تبلت دسترسی فوری شما به مرورگر وب، فروشگاه آمازون، پخش‌کننده موسیقی، و برنامه‌های تلویزیونی را میسر می‌کند. بارگذاری‌ها را انجام می‌دهد اما در دنیایی از محتوای آنلاین و ذخیره کلاود، واقعاً نیاز به اتصال قوی و پردازنده قدرتمند است. و این یعنی همه چیز!

به عبارت دیگر، تبلت‌های پیچیده استفاده زیادی ندارند. شما به یک دستگاه خیلی قدرتمند نیاز ندارید و لازم هم نیست پول هنگفتی را بابت آن بدهید.

بنابراین، وقتی ال‌جی تبلت 10.1 اینچ خود را معرفی کرد که همه کارها را به زیبایی هر چه تمام‌تر انجام می‌داد، خیلی راحت می‌توان در اتاق و در آشپزخانه و هر جای دیگر از آن استفاده کرد. چه چیز دیگری می‌خواهید؟

ما یک هفته از ال‌جی G pad 10.1 استفاده کردیم و این کارها را با آن انجام دادیم: خواندن روزنامه، استفاده از نقشه‌های گوگل و Google Earth، تماشا فیلم، آغشته کردن تبلت به آرد هنگام پخت کیک (آشپر بد و کیک خوشمزه)، انجام خریدهای ضروری، استفاده از آن به جای لپ‌تاپ در جلسات کاری و کار با برنامه Google Sheet، غرق شدن در یوتیوب، انجام بازی و هزار کار دیگر.

این تبلت با اندروید نیرو می‌گیرد، حس خوب و ظرافت خاصی دارد و نمایشگری آن از نسبت تصویر 16:9 برخوردار است؛ یعنی همان نسبت تصویری که در تلویزیون خود می‌بینید. بنابراین، مشاهده فیلم برای چشمان شما بسیار راحت است. این تبلت یک دستگاه الکترونیک کاربرپسند است که همه خانواده دوستش دارند.

وقتی متوجه کارهایی شدید که ما با آن انجام دادیم، آیا واقعاً به چیزی بیشتر و قدرتمندتر از آن نیاز دارید؟

مشخصات فنی

 

  • سیستم‌عامل: اندروید کیت‌کت 4.4
  • نمایشگر: 10.1 اینچ IPS با وضوح 800×1280
  • پردازنده: چهارهسته‌ای 1.2 گیگاهرتز Snapdragon 400
  • گرافیک: Adreno 305
  • RAM: یک گیگابات
  • حافظه داخلی: 16 گیگابایت (قابل ارتقا با کارت میکرو اس‌دی تا 32 گیگابایت)
  • اتصالات: 802.11ac، بلوتوث 4، میکرو اس‌دی
  • ابعاد: 9×166×261 میلی‌متر
  • وزن: 523 گرم

۱ نظر

حمید ۱۱ دی ۱۳۹۳ پاسخ

با سلام و خسته نباشید
چون شرکت ال جی زده مطمئنم که عالیه
۱۰ ماه پیش یه گوشی جی ۲ گرفتم
خدای گوشی
فقط همین
دو تا سوال داشتم از محضرتون
۱ قیمت روز این تبلت چقدره؟
۲ چجوری میشه نمایندگی گوشی های ال جی رو گرفت(شرایطش چیه)
آخه تو شهر ما(کاشان) نمایندگی نداره!!!
مطمئنم میترکونه کاشون رو…
اگه محبت کنید جواب دو تا سوالم رو برام اس ام اس کنید ۹۱۳۲۶۲۵۷۶۵ باقرزاده
ممنون میشم. سپاس

نظر دهید