۰۶ بهمن ۱۳۹۳

تحکیم پیوند ال‌جی با شرکای چینی

کو بون-مو، رئیس LG Group، و وانگ یانگ، معاون نخست وزیر چین، بر سر تحکیم پیوند ال‌جی و شرکای چینی به توافق رسیدند.

در جلسه‌ای که روز شنبه برگزار شد، آقای کو حمایت و پشتیبانی پکن از کسب‌وکار ال‌جی در چین را قدردانی کرد و از آقای وانگ تقاضای حمایت بیشتر در آینده را داشت. این ملاقات در هتل شیلا در سئول برگزار شد.

در پاسخ، وانگ اظهار کرد که چین و کره شرکای تجاری مهمی هستند و امیدواری خود را برای مشارکت بیشتر ال‌جی در تقویت پیوند چین و کره بیان کرد. کو در بیانیه خود گفت: «ال‌جی از حمایت شما در ساخت کارخانه تولید نمایشگر در گوانگجو تقدیر می‌کند.»

وانگ در ارائه تأییدیه و مجوز برای برنامه ال‌جی در ساخت مجتمعی عظیم برای تولید نمایشگر در شهر جنوبی چین نقش اصلی را بازی می‌کرد. این کارخانه ال‌جی، از سال گذشته، نمایشگرهایی در ابعاد 42، 49 و 55 اینچ برای تلویزیون تولید می‌کند. ال‌جی ظرفیت ماهانه خود را، تا اواخر سال 2016، از 60 هزار پنل در سال گذشته، دو برابر خواهد کرد. شرکت LG Display به عنوان بزرگترین سازنده نمایشگر دنیا، ساخت و مدیریت این کارخانه را بر عهده داشت.

آقای وانگ اظهاری امیدواری کرد که ال‌جی تصمیم دارد مشارکت‌های راهبردی خود با چین را نزدیک‌تر و طولانی‌تر کند. او به فناوری باتری ال‌جی نیز توجه بسیار زیادی دارد. چین، به عنوان کشوری که بزرگترین بازار وسایل نقلیه برقی به شمار می‌رود،  تصمیم دارد با آلودگی هوا مبارزه کند و در این راه ال‌جی یک بازیگر مهم در این بازار روبه‌رشد محسوب می‌شود.

شرکت LG Chem، بخش ساخت باتری شرکت ال‌جی، کارخانه جدیدی برای تولید باتری در نانجینگ تأسیس کرده که ظرفیت تولید سالانه آن بالغ بر 100 هزار واحد است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید