۱۱ بهمن ۱۳۹۳

شرکت مشتریان گلدیران؛ برترین شرکت خدمات منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا در اینوفست 2015 ال‌جی

شرکت مشتریان گلدیران در سمینار اینوفست 2015 ال‌جی، به عنوان برترین شرکت خدمات منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا شناخته شد.

به گزارش دریافتی، شرکت مشتریان گلدیران به دلیل ساز و کارهای حرفه‌ای مدیریت، توسعه آموزش‌های تخصصی و برگزاری مؤثر المپیاد تکنیسین‌ها، استفاده از جدیدترین فناوری‌های روز در مسیر بهبود خدمات و عرضه سرویس‌های ارزشمند در مسیر جلب رضایت مشتریان و بر مبنای استانداردهای شرکت ال‌جی الکترونیکس به عنوان شرکت خدماتی برتر معرفی شد.

شرکت مشتریان گلدیران یکی از شرکت‌های گروه گلدیران است که به عنوان برترین شرکت خدماتی در خاورمیانه و آفریقا در حوزه‌های مشاوره، مدیریت خدمات نصب و خدمات پس از فروش محصولات خانگی و صوتی تصویری شرکت گلدیران درسراسر ایران ارائه خدمات می‌نماید.

این شرکت در راستای تأمین، ارتقاء رضایتمندی و افزایش وفاداری مشتریان شرکت‌های گروه گلدیران و با رویکرد بهبود مستمر فعالیّت ها و فرایندهای خود، سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ISO 9001:2008 را برگزیده و برای نیل به این چشم‌انداز راهکارهای کلان زیر را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده است.

  • شناسایی و استفاده از فن آوری نوین در راستای ارائه خدمات برتر
  • ارتقاء سطح کیفی خدمات و محصولات شرکت متناسب با نیازمندی‌های مشتریان
  • ارتقاء دانش تخصصی و مهارت‌های فنی کارکنان شرکت به عنوان اصلی‌ترین سرمایه‌سازمان
  • برقراری ارتباط سودمند دوطرفه با تأمین‌کنندگان به‌ویژه نمایندگان شرکت در جهت ارتقاء کارایی و اثربخشی خدمات

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید