۰۴ بهمن ۱۳۹۳

پردازنده‌های جدید کوالکوم دچار گرمای بیش از حد نمی‌شوند

شرکت ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد که پردازنده‌های جدید Snapdragon شرکت کوالکوم با مشکلات گرم شدن بیش از حد روبه‌رو نمی‌شوند؛ این پردازنده همان پردازنده‌ای است که قرار است در گوشی هوشمند و منحنی ال‌جی G Flex 2 به کار رود.

وُو رام-چان، معاون برنامه‌ریزی محصولات موبایل ال‌جی، در نشستی مطبوعاتی در مورد G Flex 2 به خبرنگاران گفت: «من کاملاً به دغدغه‌های بازار در مورد پردازنده 810 (Snapdragon) واقفم اما عملکرد این تراشه بسیار رضایت‌بخش است.»

به گفته وُو، آزمایشات داخلی بر روی G Flex 2، با پردازنده جدید کوالکوم، نشان داد که این محصول جدید گرمای کمتری نسبت به دستگاه‌های کنونی از خود منتشر می‌کند. فروش این تلفن هوشمند جدید از 30 ژانویه در کره جنوبی آغاز خواهد شد.

گوشی هوشمند و منحنی ال‌جی G Flex 2 در نمایشگاه بین‌المللی CES 2015 معرفی شد. این گوشی هوشمند از پیشرفته‌ترین فناوری تا به امروز برخوردار است. ال‌جی G Flex 2 اولین گوشی هوشمندی است که به طور رسمی معرفی شده است تا با پردازنده Snapdragon 810 عرضه شود.

این گوشی هوشمند از س.پی.یو با 8 هسته 64 بیت برخوردار است که برای اندروید 5 بهینه شده و پردازنده گرافیکی کوالکوم Adreno™ 430 نیز برای عملکرد گرافیکی شگفت‌انگیز به کار گرفته شده است. این باعث می‌شود که گوشی هوشمند برای محتوای چندرسانه‌ای و انجام چندوظیفگی بسیار سریع و کارامد شود. پردازنده Snapdragon 810 به طور کامل با پشتیبانی 3x20MHz Carrier Aggregation برای ارتباط سودمندتر و سریع‌تر همگام شود.

ال‌جی G Flex 2 انحنای باریک‎‌تر و شیک‌تر و پردازنده قدرتمند کوالکوم Snapdragon™ 810 با 8 هسته 64 بیت دارد که عملکرد روان‌تر و سریع‌تر سی.پی.یوها را امکان‌پذیر می‌کند. نمایشگر 5.5 اینچ آن به Full HD ارتقا پیدا کرده است و نرم‌افزار به‌روزشده راحتی بیشتری را در تمامی امکانات جدید مانند Gesture View و Glance View میسر می‌کند. قاب پشت و منحصربه‌فرد خودترمیم (Self Healing) که ابتدا در G Flex وجود داشت در G Flex 2 هم وجود دارد و اکنون سریع‌تر و مؤثرتر از قبل است.

۳ نظر

میثم ۷ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

نمیدونم چرا وقتی ال حی میتونه یک پرچمدار با این مشخصاتی که در ادامه میگم بسازه، این کار رو نمیکنه؟
۱-ضد آب و غبار
۲-باریک
۳-سبک
۴-قدرتمند
۵-پشت خود ترمیم شونده
۶-خوش قیمت
۷-زیبا

بقیه فناوریها رو هم که داره. مثل ناک کد و غیره که هیچ گوشی دیگه ای نداره. اگر همچین چیزی رو بسازه همه نابود میشن.

وحید ۹ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

میثم جان به جز ویژگی شماره ۱ gflex2 همه اینایی که گفتی داره
البته نمیدونم منظورت از خوش قیمت چیه ولی آیا میشه از یه پرچمدار قیمت یه میانرده رو انتظار داشت؟
در حال حاظر g3 هنوز هم یکی از خوشقیمتای بازار پرچمداراست و مطمعن هستم جی فلکس۲ هم همینطور خواهد بود

maasoumi ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

داغ نمیشوند ؟ والا ما با جی ۳ یکم بازی میکنیم همچین داغ میشه که دستمون میسوزه.
خیلی گوشی خوبیه و میشه گفت که فوق العاده است ولی این مشکلش نگران کننده است. اگر راهی داره بگین انجام بدیم.

نظر دهید