۱۱ بهمن ۱۳۹۳

گلدیران و کسب مقام نخست در برنامه بازاریابی مصرف‌کننده از اینوفست 2015

سمینار اینوفست 2015 ال‌جی (LG Innofest 2015) با حضور کشورهای منطقه خاورمیانه و آفریقا در لیسبون پرتغال برگزار شد. در این مراسم، شرکت گلدیران به مقام نخست بهترین «برنامه بازاریابی مصرف‌کننده» دست یافت.

به گزارش روابط عمومی گلدیران، مدیرکل بازاریابی گلدیران با ارائه سخنرانی با عنوان «وفاداری: عنصر گمشده!» به معرفی سه باشگاه روی خوش زندگی (مشتریان)، ستارگان (فروشندگان) و فرش قرمز (بانوان) پرداخت و گفت: «این نکته حائز کمال اهمیت است که به وفاداری به عنوان حلقه مفقود عملیات یکپارچه بازاریابی توجه شود.»

سمینار اینوفست (Innofest) از ترکیب دو کلمه innovation (به معنای خلاقیت) و Festival گرفته شده و به صورت سالیانه برگزار می‌شود. این سمینار با هدف تقویت ارتباط ال‌جی با شرکت‌های همکار ایجاد شده و امسال با شعار «خلاقیت برای زندگی بهتر» (Innovation for better life) تلاش دارد نشان دهد چگونه بهبود مستمر طراحی و تکنولوژی می‌تواند نقشی تأثیرگذار در تغییر سبک زندگی مصرف‌کنندگان داشته باشد.

آقای کوین چاوو، مدیرعامل ال‌جی در منطقه خاورمیانه و آفریقا، در مراسم افتتاحیه اینوفست 2015 گفت: «از طریق این سمینار، ال‌جی می‌کوشد تا شرکای خود در سراسر جهان را به سمت بومی سازی فعالیت‌های بازاریابی سوق دهد. در واقع، ما به این باور رسیده‌ایم که رمز موفقیت در حرکت به سمت پاسخ‌دهی به نیازهای بازاریابی محلی نهفته است.»

کوین چاوو با ارائه دیدگاه خود درباره خلاقیت و طرح شعار «خلاقیت در گرو اجراست» (Innovation is execution) خاطر نشان کرد: «همه ما باید به این واقعیت توجه کنیم که خلاقیت بدون اجراء معنا ندارد. بنابراین، از این پس توجه ما باید روی خلاقیت‌هایی باشد که در نحو اجرا رخ می‌دهند.»

در سمینار پرتغال، ال‌جی توجه ویژه‌ای به معرفی محصولات خانگی و صوتی و تصویری 2015 داشت. در حاشیه سمینار، تلویزیون جدید OLED، برنده جایزه بهترین تلویزیون در جشنواره CES 2015 لاس وگاس آمریکا، به نمایش گذاشته شد و معرفی  گوشی هوشمند منحنی ال‌جی G Flex 2 مورد توجه ویژه حاضرین قرار گرفت.

 

یکی دیگر از موارد قابل تأمل در اینوفست 2015 ماهیت هوشمند محصولات جدید ال‌جی است. پیش‌بینی‌ها از رشد چشم‌گیر بازار این دست محصولات و پیشتازی ال‌جی در آن خبر می‌دهند.

لازم به ذکر است، تیم‌های نیجریه و سوریه با وجود شرایط امنیتی، سیاسی و اجتماعی دشوار توانسته‌اند عملکرد قابل توجه‌ای از خود نشان دهند و در نهایت موفق به دریافت جایزه بهترین عرضه با نگرش مبتنی بر بازاریابی محلی و بهترین عملکرد فروش از طریق تبدیل ریسک به فرصت شدند.

۲ نظر

حسین ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

بنام خدا
با سلام :
چند پیشنهاد کم هزینه برای بهبود عملکرد
شرکت گلد ایران:
ارائه خدمات غیر حضوری الکترونیک :
۱- ایجاد شبکه فروش مجازی با استفاده از کارت های عضو شتاب این طرح میتواند گام به گام و با فروش قطعات یدکی و لوازم جانبی و سپس با فروش محصولات نهایی با قیمت پائین تر شروع و به تدریج و با بررسی بازخوردها به سایر کالاهای خانگی گسترش یابد .
۲- نامنویسی مشتریان وفادار ال جی و سایر تولیدات گلدایران مانند شوفاژ دیواری و … که طی ۱۰ سال گذشته حداقل ۵ دستگاه با دوام ال جی را خریداری نموده اند ( این اطلاعات از بخش رایانه خدمات مشتریان قابل استخراج و راستی آزمائی است ) و ارائه تخفیف ویژه در مبلغ تمدید گارانتی آنها به شرط عدم استفاده از خدمات دوره وارانتی ( ضمانت محصول ) ارسال دوره ای لیست قیمت محصولات و نسخه دیجیتالی (PDF) فصل نامه ال جی ، ماهنامه گلبرگ ، کاتالوگها و اطلاعیه جشنواره های فروش ال جی به پست الکترونیک و اطلاع رسانی از طریق پیامک آنها
۳- بروز رسانی سریع بخش خبرنامه این سایت از طریق قابلیت دانلود نشریات یاد شده
۴ – ارائه کد پیگیری برای درخواست های ثبت شده از طریق شماره ۸۴۷۳۳ و امکان بررسی وضعیت و آخرین اقدامات توسط مشتری از طریق سایت ( برخی از موارد پرسه دریافت لوازم جانبی و قطعات یدکی بعلت اتمام موجودی طولانی می گردد . )
۵- ارائه بخش پرسش و پاسخ و اعلام شکایات مشتریان بصورت الکتونیک در سایت رسمی و بخش سئوالات متداول مشتریان برای جلوگیری از ارائه سئوالات تکراری توسط مشتریان
( سئولات و شکایات دریافتی کد پیگیری دریافت و پس از تهیه پاسخ در همان منو فقط برای فرد مخاطب با ارائه کد پیگیری قابل مشاهده باشد )
۶- ارائه تخفیفات خاص برای استفاه کنندگان از محصولات ال جی در مکانهای عمومی که میتواند مشاهده این محصولات در این مکانها اثر گذار تر از تبلیغات مستقیم محصولات باشد بطور مثال در یکسال گذشته در بسیاری از هتلها و پاساژها ، … تلوزیونهای ال جی نصب شده استو یا در بسیاری از ادارت دولتی از نمایشگرهای ال جی ( که تولید و خدمات آن در اختیاریکی دیگر از شرکای ال جی در ایران می باشد ) قرار دارد .
۷ -امکان دریافت و بررسی و درصورت امکان ورود سایر محصولات مجاز ال جی که فعلا در سبد کالائی ال جی نیست بمنظور جلوگیری از فروش قاچاق این محصولات و سنجش نیاز بازار برای واردات انبوه در آتی
۸- بروز رسانی بخش دفترچه راهنما محصولات بنحوی که همزمان با اولین روز عرضه این دفترچه ها قابل دریافت باشند ضمنا بسیاری از محصولات دفترچه فارسی دارند اما فقط نسخه انگلیسی آن در سایت رسمی ال جی بزبان فارسی و گلد ایران در دسترس کاربران می باشد .
۹ – اعلام تغییرات و اصلاحات مرتبط با نسخه جدید نرم افزارهای تلوزیون و سایر لوازم صوتی و تصویری و امکان انعکاس مشکلات از سوی کاربران بطور مثال خیلی ها نسبت به نوع فونت راهنمای عملکرد و پیام نمای تلوزیون ها اعتراض و درخواست امکان تغییر فونت به دلخواه کاربر را دارند مشکل سینک نبودن صدا و تصویر در برخی از مدلها در نسخه های قدیم نرم افزار تلوزیونهای دیجیتال و ….
آموزش نحوه بروز رسانی برخط ( ON LINE ) و یا OFF LINE ( دانلود نرو افزار بر روی فلش و بروز رسانی از طریق فلش بدون نیاز به اینترنت )
۱۰ – بهبودها و تغییرات و حتی کاستیهای سریهای جدید نسبت به مدلهای سنوات قبل مثلا هنوز بسیاری دنبال تلوزیونهای دارای دو ورودی AV بعلت داشتن دستگاههای قدیمی هستند و نمی دانند در بسیاری از مدلهای ۲۰۱۴ این مشکل حل شده و یا اینکه مدلهای ۲۰۱۴ امکان ضبط برنامه های در حال پخش از سایر دستگاهها ( غیر از تلوزیون ) را دارند و مثلا دارندگان فیلم های خانوادگی قدیمی ویدئو براحتی امکان ذخیره آنها را بر روی هارد اکسترنال و مشاهده آن از روی هارد را دارند و یا در تلوزیونهای جدید امکان مشاهده دنباله فیلم بعد از قطع نمایش و خاموش کردن دستگاه را به شرط متصل ماندن فلش و یا هارد را دارند. و یا ….
تمامی موارد یاد شده با حداقل هزینه در کوتاه مدت قابل انجام و کاهش چشمگیر هزینه ها و افزایش رضایتمندی را به همراه دارد .

وحید ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

این مواردی که حسین به آن ها اشاره کرد کاملا دقیق و کارشناسی و قابل انجام و البته لازم به انجام هستند. من اگه رئیس گلدیران بودم آقا حسین رو مشاور اول خودم می ذاشتم.

نظر دهید