۱۵ بهمن ۱۳۹۳

ال‌جی G Flex 2: یک فبلت منعطف که در دست شما خوب می‌نشیند

ال‌جی G Flex 2 که در CES 2015 معرفی شد تحولی در سری G Flex را به رخ کشید و نشان داد که چطور دستگاه‌های همراه می‌توانند از طریق فناوری شرکت LG Display متحول شوند.

پس، جای تعجب نیست که کارشناسان CES 2015 این محصول را به عنوان برترین فناوری در CES به حساب بیاورند. اما شگفت‌انگیزترین امکانات در این محصول جدید چیست و نمایشگر OLED پلاستیکی (P-OLED) که این گوشی هوشمند را به دستگاهی منحصربه‌فرد مبدل کرده چطور است؟

فناوری منعطف و پوشیدنی با پلاستیک ممکن می‌شود

نمایشگرهای کنونی که از شیشه ساخته شده‌اند از نظر قابلیت‌های طراحی محدودیت دارند. اما نمایشگرهایی که از مواد پلاستیکی ساخته می‌شوند خم می‌گردند و ایجاد نمایشگرهای منحنی را عملی می‌کنند. این نمایشگرها باریک‌تر و سبک‌تر از نمایشگرهای کنونی هستند؛ آنقدر باریک و سبک که چنین نمایشگرهای پلاستیکی ممکن شدند.

این کار با فناوری OLED امکان‌پذیر شده است. نمایشگر P-OLED بدون نیاز به نوردهی پشت به کار رفته و تعداد قطعات به میزان قابل ملاحظه‌ای کاهش پیدا کرده است زیرا ساختار نمایشگر OLED بسیار ساده‌تر از LCD است.

شرکت LG Display تحقیقاتی را در زمینه P-OLED انجام داده است تا قابلیت‌های این دو فناوری را افزایش دهد. این شرکت شروع به نمایش انواع مختلفی از نمایشگر برای دستگاه‌های پوشیدنی کرده است که می‌تواند انحنا پیدا کنند تا به راحتی با انحنای بدن انسان مطابقت داشته باشند.

علاوه بر این، این فناوری فراتر از نمایشگر منحنی است و حالت ارتجاعی دارد که در واقع می‌تواند صاف و به راحتی خم شود. ال‌جی G Flex نشان از اولین نمایشگر منعطفی دارد که به مدد فناوری LG Display ممکن شده است.

نمایشگر P-OLED در ال‌جی G Flex 2: زنده‌تر و رنگی‌تر

پنل P-OLED شرکت LG Display که در G Flex 2 به کار رفته است، واضح‌تر، باریک‌تر و سبک‌تر از پنلی است که در مدل‌های قبل به کار رفته. ضخامت نمایشگر G Flex 2 بدون قاب تنها 0.531 میلی‌متر است؛ 15 درصد سبک‌تر از G Flex. وزن G Flex 2 نیز 6.3 گرم است که بیش از یک‌چهارم سنگین‌تر نیست.

نمایشگر 5.5 اینچ با پنل P-OLED از وضوح FHD با 1080×1920 پیکسل برخوردار است! تصویر آن قدر شفاف است که به طور کامل تصاویر با ابعاد ریز پیکسل‌ها نمایش داده می‌شود و کیفیت 403 پیکسل در اینچ را ممکن می‌کند. این OLED منحصربه‌فرد رنگ‌های عمیق با دامنه کنتراست کامل و سیاهی کامل را ارائه می‌دهد.

به عبارت دیگر، این نمایشگر جدید و منعطف برای ارائه نمایشگری سبک‌تر، مقاوم‌تر و واضح‌تر در کف دستان شما طراحی شده است.

۲ نظر

مهدی ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

پس کی میاد ایران؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

زمان عرضش هنوز مشخص نیست؟؟؟
بابا سامسونگ گوشیو که معرفی میکنه ۲ روز بعد تاریخ عرضشو مشخص میکنه

نظر دهید