۱۳ بهمن ۱۳۹۳

درآمد LG Display و سهم بخش‌های مختلف تولید

شرکت LG Display سهم پنل‌هایی با ارزش افزوده‌ بالا نظیر پنل‌هایی که در ابعاد بزرگ تولید می‌شوند، پنل‌های تلویزیون با وضوح بالا و دستگاه‌های موبایل و همراه خود را گسترش داد.

این امر بر اساس راهبرد تولید اجرایی کارامد و برای مطابقت با تقاضای بازار صورت گرفت. بر طبق آن، با وجود کاهش درآمد سالانه ناشی از تغییرات در ساختار کسب‌وکار، تجارت سلولی افزایش پیدا کرده و سودآوری به طرز چشمگیری بهبود داشته است.

درآمد خالص سالانه LG Display در سال 2014 به میزان 917 میلیارد وان کره گزارش شده است که نسبت به 419 میلیارد وان کره در سال 2013 با افزایش 119 درصدی همراه بوده است.

پنل‌های TFT-LCD برای تلویزیون 36 درصد از درآمد سه ماهه چهارم را به خود اختصاص داده‌اند. سهم پنل‌های دستگاه‌های همراه موبایل 23 درصد، تبلت‌های پی.سی 19 درصد، مانیتورها 14 درصد و نوت‌بوک‌های پی.سی 8 درصد بوده است.

پیش‌بینی‌هایی که ارائه می‌شود بر اساس اطلاعاتی است که در 28 ژانویه 2015 گزارش شده است.

دان کیم، مدیر مالی LG Display، گفت: «انتظار می‌رود صادرات در سه ماهه اول تا درصدی تک‌رقمی کاهش پیدا کند که این کاهش ممکن است در مقایسه با سال‌های گذشته فصلی باشد و به دلیل تقاضای پایدار بازار و راهبرد تولید اجرایی کارامد این شرکت صورت گیرد. در حالی که انتظار می‌رود قیمت کلی پنل با وجود تفاوت در بخش تولید پایدار بماند. شرکت LG Display انتظار کاهش سوددهی را دارد زیرا سه ماهه اول فصل کاهش قیمت‌ها و حراج است اما ما متعهد هستیم که همچنان رقابت سوددهی خود را از طریق تمایز در فناوری و کاهش قیمت‌ها ارتقا دهیم.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید