۱۴ بهمن ۱۳۹۳

روش‌هایی برای تناسب اندام در منزل

غذا و نوشیدنی‌ها درست در نزدیکی ما هستند و ذهن ضعیف ما همواره تسلیم صدای این نوشیدنی‌ها و غذاهای خوشمزه است که ما را به سوی خود می‌کشند. در نتیجه، باعث می‌شود کمربند شلوار ما این همه کشیدگی شکم بزرگ ما را تحمل کند.

 اما ما با روش‌هایی که بلد هستیم و با ابزارهای هوشمندانه و برنامه‌های کاربردی هوشمند برای تلفن همراه هوشمند یا تبلت می‌خواهیم شما را آماده کنیم تا از خطرات چاقی پیشگیری کنید. این یک جنگ است که ما می خواهیم در آن ببریم؛ در حالیکه نمی‌خواهیم حتی از منزل خود بیرون بیاییم. در ادامه چند راه برای متناسب شدن به شما پیشنهاد کرده ایم ….


Xbox Fitness

برنامه‌های تناسب اندام XBOX با استفاده از دوربین خاص خود Kinect دارای مزایایی است که به شما کمک می‌کند تا همواره متناسب باشید. با استفاده از این دوربین، دستگاه XBOX  نه تنها حرکات شما را تشخیص می‌دهد و دنبال می‌کند بلکه با استفاده از اشعه مادون قرمز ضربان قلب شما را نیز با استفاده از نوسانات رنگ چهره شما اندازه گیری می‌کند و به شما نشان می‌دهد.


You Are Your Own Gym

این برنامه کاربردی مفید تمرکزش صرفاً بر روی تمرینات با استفاده از وزن بدن، بدون نیاز به تجهیزات بزرگ و یا وزنه‌های فلزی بزرگ، است. این برنامه دارای بیش از 200 تمرین مختلف اعم از ساده تا تمرین های بسیار سخت است و در فیلم‌های آموزشی به شما نشان می‌دهد که دقیقاً چگونه همه حرکات را انجام دهید. بنابراین، احتمال اینکه به خودتان آسیب بزنید بسیار کم است. اگر شما زیاد مسافرت می کنید این برنامه‌ کاربردی قابل حمل بسیار برای شما مفید است. تنها چیزی که شما به آن نیاز دارید یک اتاق و کمی زمان است. لینک دانلود

Powerball hand-held gyroscope

نیاز نیست بدانید یک ژیروسکوپ چگونه کار می‌کند. تمام چیزی که شما نیاز دارید بدانید این است که شما می‌توانید از آن برای قوی کردن مچ دست و ساعد در حالیکه روی یک صندلی راحت نشسته‌اید استفاده کنید. این وسیله به کاهش درد در مچ دستتان کمک می‌کند. بسیاری از ورزشکاران از این توپ باهوش برای موفق‌تر شدن در بازی‌هایشان استفاده می‌کنند. هشدار: زدن رکورد تعداد چرخش در هر دقیقه خودتان بسیار اعتیاد آور است.

 Daily Yoga

این برنامه کاربردی یوگا دست ورزشکاران مقدماتی را می‌گیرد و آنها را با دستورالعمل‌های جامع برای انجام تکنیک‌های مناسب و درست راهنمایی می‌کند.

اگر برنامه کاربردی یوگا را به طور مناسب دنبال کنید، این برنامه کاربردی می‌تواند دردهای مزمن را از بین ببرد، انعطاف پذیری بدنتان را افزایش دهد و در کل باعث می‌شود شما احساس بهتری داشته باشید.

در این برنامه کاربردی بیشتر از 50 ویدئوی تمرین یوگا با کیفیت بالا و بیشتر از 400 حرکت ورزشی با راهنمای صوتی در مراحل دشوار وجود دارد. بنابراین، این برنامه کاربردی برای همه مناسب است. لینک دانلود

۳ نظر

amirhossein ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

اندروید شیش بیاد الجیم یادش میاد به جی۲ اپدیت بده؟

ال جی ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

در مراحل تست قرار دارد
صبور باشید

مجید ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

ممنون از شما بابت معرفی App خیلی خوب بود اگه میشه بازم از این اپلیکیشن ها مفید معرفی کنید

نظر دهید