۱۴ بهمن ۱۳۹۳

سرمایه‌گذاری 145 میلیون دلاری ال‌جی برای گسترش ظرفیت سلول مونوی N

ال‌جی الکترونیکس تصمیم دارد 145 میلیون دلار برای گسترش ظرفیت سلول‌ها و ماژول‌های مونوکریستالین نوع N سرمایه‌گذاری و هزینه کند.

بر طبق گزارشات، این شرکت برنامه‌های خود را در فایل مالی خود در مبادلات سهام کره اعلام کرده است. گزارشات حاکی از آن است که برنامه‌های هزینه سرمایه تا آخر جولای 2015 اعمال می‌شود.

با توجه به مصاحبه با مقامات ال‌جی، مواد به کار رفته توجه خود را بر روی سلول‌های خورشیدی دووجهی مونو نوع N متمرکز کرده است و تأکید بر این امر دارد که تولیدکنندگان کره‌ای نظیر ال‌جی تولید آینده ماژول‌ها و سلول‌های کارامدتر را افزایش می‌دهند.

این ماژول امکاناتی برای نصب، استفاده و نگهداری آسان دارد. ماژول‌های مونوکس چندین دهه انرژی پاک، تجدیدشدنی و مقرون‌به‌صرفه را برای مصارف خانگی، تجاری و تسهیلات فراهم می‌کند.

سابقه موفق و طولانی ال‌جی در صنایع الکترونیک این اطمینان را ایجاد می‌کند که ماژول‌های خورشیدی شاهکار ال‌جی را انتخاب کنیم که نوعی سرمایه‌گذاری در استانداردهای برتر طراحی، ساخت و پشتیبانی محسوب می‌شود.

ال‌جی یکی از بزرگترین سازندگان دنیا در ساخت تلفن همراه، تلویزیون‌های صفحه‌تخت، دستگاه‌های تهویه مطبوع، ماشین‌های لباسشویی و یخچال و فریزر است. ال‌جی به عنوان شرکتی که به آینده گرایش دارد بر فناوری انرژی‌های تجدیدشدنی و توسعه آن تکیه دارد. همه مجموعه محصولات خورشیدی ال‌جی با کیفیت بالا در کارخانه تولید پیشرفته ال‌جی در کشور کره جنوبی ساخته می‌شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید